Ebay 94

  • 50 964
  • 751
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 811
Anik@, сумата наистина не е за пренебрегване.
В твоя случай би трябвало да ги върнат. Ако няма комуникация, ескалирай.
 Aia'  Peace, не ми беше попадала тази информация. Не се и заглеждам в потвържденията, май разчитам на коректност от страна на търговците, а явно не трябва. Confused

# 736
  • Мнения: 351
   
Срокът за диспут в PayPal вече Е 180 дни!

http://picbg.net/img.php?file=853d7ad352796fb8.jpg

Мисля че е достатъчно ясно.  Grinning
 
 

# 737
  • Мнения: 417
За refunda трябва ли по някакъв начин да приема/потвърдя транзакцията или и без да правя нищо,парите ми пак ще бъдат/са върнати?
Пише ,че имам refund,но питам за всеки случай. Grinning
Сори за глупавия въпрос,начинаеща съм още в кейсовете ,рикуестовете и т.н.

# 738
  • Мнения: 125
cooxixx, нищо не трябва да правиш. Ако си платила с карта, парите от рефънда ще се върнат в нея след 3-5 работни дни.

# 739
  • Мнения: 417
cooxixx, нищо не трябва да правиш. Ако си платила с карта, парите от рефънда ще се върнат в нея след 3-5 работни дни.
Мерси!  Hug

# 740
  • Мнения: 1 536
Здравейте,спечелих от един продавач две детски блузки в два различни търга.Втората я взех,защото видях ,че комбинира пощенските.
В последствие,започна да ми се обяснява,че не можел да ги комбинира и трябва да платя две доставки.Блузките са по едно евро само,сама бях в търговете. Rolling Eyes
Аз се заинатих и отказах да плащам двойна  доставка.Продавача ми кажа ,че мога да се откажа,но трябвало да пиша до ибей.Какво да правя?Каква е процедурата за отказване? Whistling

# 741
  • Мнения: 1 536
Никой ли не може да ми помогне с информация?
Продавачката настоява,че АЗ трябва да разваля сделката. Държи се грубо и ме изкарва малоумна.Какво да направя?
При положение ,че стоката не е платена имам ли изобщо права?
Да платя ли с двойна доставка за да й плесна два отрицателни фийдбека?
Тя е с 65 ф .досега,със сигурност ще й се отрази..

# 742
  • Мнения: 125
Αθήναι, няма как ти да развалиш сделката. Продавачът трябва да ти изпрати cancellation form и ти да се съгласиш.

При положение, че си спечелила блузките за по 1 евро, аз бих ги платила.
А комбинирането на пощенските е нещо много относително - могат да ти намалят символично цената, например с 1 евро общо, може да ти направят и драстично намаление. Няма правило за това.

# 743
  • Мнения: 1 536
И в двете обяви е написано с червени букви и удивителни, че комбинира пощенските.На мен не ми е намалила и цент , това нормално ли е???  Отгоре на всичко беснее, че аз трябвало да анулирам , не тя. Праща ме да чета в хелпа на ибей,как да анулирам сделката. Няма оправия

# 744
  • Мнения: 166
Здравейте,
за първи път пускам обява за продажба в ибей и сега виждам,че един потенциален купувач има интерес към обявата и ми е писал съобщение,в което предлага малко по-ниска цена.
Аз съм съгласна,но какво трябва да направя,освен да му пиша , че съм ок?
Обявената цена е една,а той ще плаща друга...  newsm78
Ако има значение,писала съм,че приемам плащане по Пей пал само. Моля за помощ-съвет! Сумата не е никак малка...  Crazy
Благодаря предварително!

# 745
  • Мнения: 497
Да редактираш обявата не става ли?

# 746
  • Мнения: 1 163
Момичета моля за помощ. Писах на един продавач, че искам да купя няколко продукта и да ми направи намаление. Съгласи се и ми пусна еденична цена, като аз трябва да преведа парите на имейл пей пал а той да ми прати стоката. Понеже ми се случва за първи път имам питане. Ако случайно не ми прати нещата ще има ли къде да се оплача? Има ли някакви такси по големи ако плащам по тоя начин? И как мога да видя кога ми праща пратката? Много ще съм ви благодарна, че ми е спешно.

# 747
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 707
И аз тук с въпрос. Спечелих една пола. Полата е размер UK6 XS на адидас. Обявена е че е за момиче и е публикувана в секцията за момичешки дрехи от 2-16г. Аз реших че е адидас xs 5-6г. и я поръчах. След като дойде виждам че е от женската номерация и си е UK6 или 32 размер. Пиша и какво е станало, но тя ми обяснява че никъде не е споменавала години и че правилно я е публикувала. Аз съответно и отговрих че такава пола трябва да я публикува в женските дрехи, а не в момечешките и че съм подведена и че не ми трябва. Тя обаче държи на своето. Според вас кой е прав? Искам да върна полата защото ми е ненужна, но тя отказва да ми даде адрес и не я иска въпреки че ще си поема пощенските. и двете имаме вина - тя е публикувала в грешната категория (макар и текста на обявата да е правилен), а аз е трябвало да питам за възратта (макар и друг път ми се е случвало да напишат само 6, а да става въпрос за 5-6г.). Какво ще ме посъветвата да направя? Пускам рикуест да ми върне парите и тя ако откаже? А как да съм сигурна че тя е получила полата, а не ме лъже. Има ли къде да се публикува тракинг номера? Май връщането трябваше само с проследяване да бъде ако се не лъжа?

Последна редакция: пт, 15 май 2015, 01:04 от ronicat

# 748
  • Мнения: 145
Момичета моля за помощ. Писах на един продавач, че искам да купя няколко продукта и да ми направи намаление. Съгласи се и ми пусна еденична цена, като аз трябва да преведа парите на имейл пей пал а той да ми прати стоката. Понеже ми се случва за първи път имам питане. Ако случайно не ми прати нещата ще има ли къде да се оплача? Има ли някакви такси по големи ако плащам по тоя начин? И как мога да видя кога ми праща пратката? Много ще съм ви благодарна, че ми е спешно.
Като плащаш в пейпал пита за стоки и услуги ли плащаш или пращаш пари на някой, отмяташ,че плащаш за стоки и услуги. Пак си защитена от пейпал. Имала съм няколко сделки извън ибей, на една от тях се наложи да отворя кейс и пейпал ми върна парите, въпреки, че сделката беше извън ибей. Не са ми удържали такси никакви. По принцип и в пейпал в хисторито ти трябва да изпише диспачет, но не е задължително. Ако греша,нека ме поправят, който по разбира.

# 749
  • Мнения: 1 460
И аз тук с въпрос. Спечелих една пола. Полата е размер UK6 XS на адидас. Обявена е че е за момиче и е публикувана в секцията за момичешки дрехи от 2-16г. Аз реших че е адидас xs 5-6г. и я поръчах. След като дойде виждам че е от женската номерация и си е UK6 или 32 размер. Пиша и какво е станало, но тя ми обяснява че никъде не е споменавала години и че правилно я е публикувала. Аз съответно и отговрих че такава пола трябва да я публикува в женските дрехи, а не в момечешките и че съм подведена и че не ми трябва. Тя обаче държи на своето. Според вас кой е прав? Искам да върна полата защото ми е ненужна, но тя отказва да ми даде адрес и не я иска въпреки че ще си поема пощенските. и двете имаме вина - тя е публикувала в грешната категория (макар и текста на обявата да е правилен), а аз е трябвало да питам за възратта (макар и друг път ми се е случвало да напишат само 6, а да става въпрос за 5-6г.). Какво ще ме посъветвата да направя? Пускам рикуест да ми върне парите и тя ако откаже? А как да съм сигурна че тя е получила полата, а не ме лъже. Има ли къде да се публикува тракинг номера? Май връщането трябваше само с проследяване да бъде ако се не лъжа?

Според мен, след като описанието си е точно, нямаш основание да я връщаш. Това, че е публикувана в грешна категория няма значение. Важно е какво пише в описанието. Мисля, че няма да отсъдят в твоя ползва, ако отвориш диспут, още повече ако продавача не приема връщане. А и няма как да си сигурна, че я е получила. ИЗвън България проследяването не работи  Peace Може да я пуснеш за продажба в някой БГ сайт, според мен ще я продадеш.

Общи условия

Активация на акаунт