Пазаруване от Aliexpress.com 40

  • 52 187
  • 739
  •   1
Отговори
# 450
  • София
  • Мнения: 3 940
От няколко дни разглеждам Али вдъхновена от тази тема.Има  ли  селектиране по размери? newsm78 Нещо не откривам...За детски дрехи става дума.Има интересни модели, но  номерата  в повечето случаи са до 8 или 10 годишна възраст.А на мен ми трябват за 10- 12.Имайки предвид че са умалени....

# 451
  • Казанлък
  • Мнения: 970
Здравейте, за първи път пиша в темата, четох четох и назад, рових се и в други форуми цял ден , но така и не намерих отговор на това което ме вълнува. Колега на моя мъж ми поръча телефон през Али експрес на 6 октомври, сравнително бързи бяха, на 24 октомври тел. беше при мен, но още с отварянето и първото зареждане се установи че е дефектен.Колегата контактува с тях , искаха клип  направих пратихме, дотук добре, казаха да го върнем.Пратката е пусната на 30 октомври чрез БГ пощи, в сайта за проверка се вижда само до момента на 2 ноември когато е опакована и изпратена към чужбина или нещо такова пишеше и от там нататък ни вопъл ни стон.И да кажа че съм платила 20 лв за връщането пощенски, тях да си ги искам ли изобщо как да процедирам.Въпроса ми е някой връщал ли е стока и за колко време тя стига обратно до Сингапур, имам ли повод за притеснение, моля ви обяснете ми, че като питам моя мъж и той се изнервя . Какви стъпки могя да предприема.Благодаря ви за отзивчивостта предварително
Имаш проследяващ номер,който получи при изпращането,нали? В сайта на бг пощи се вижда само изпращането. След това можеш да го следиш във другите сайтове. Пратката ти най-вероятно пътува към Китай,а не към Сингапур.(имаш адреса,нали?)
Проследявай го във този сайт http://track-chinapost.com/startairmail.php
Но тези въпроси са за другата тема.
Ако преди сте потвърдили получаването,то отсега нататък всичко зависи от продавача. Ако ли не,то трябваше да пуснете диспут за не работещ телефон и да следвате процедурата. От твоят пост нищо не е ясно.
Изпращането до Китай винаги е за сметка на купувача. Няма кой да ви върне тези пари.

sinergon2,това е темата за Алиекспрес,а не за български пощи. Защо мислите,че там хората си нямат своят начин на работа? При нас,например е следното. Сутрин пратките се получават при пощальоните. Кой ги носи,кой ги държи там и чак след обяд всички пратки отиват на гише,където обикновено се вземат. Така че не отивам по-рано от 13-14 ч.

Вчера получих това палто: http://www.aliexpress.com/snapshot/6247705477.html
Изпращането беше дълго-20 дена. Но самото палто е много добро качество. Нямам никакви забележки. Същото е,като на снимката.  Peace

# 452
  • Мнения: 1 201

Вчера получих това палто: http://www.aliexpress.com/snapshot/6247705477.html
Изпращането беше дълго-20 дена. Но самото палто е много добро качество. Нямам никакви забележки. Същото е,като на снимката.  Peace
Може ли реални снимки?

# 453
  • Мнения: 4 383
Момичета, поръчах ето това http://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-Red-Coat-2014-Winter-Kid … /32218935285.html още на 14.11. За момента статуса на поръчката е awaiting shipment. Срока е още 3 дни, но вече почнах да си мисля, че няма да ми го изпратят. Според вас има ли такава възможност, и какво да направя ако не го пратят до три дни. Да повдигна кейс или да пиша на продавача?

# 454
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 245
Момичета, поръчах ето това http://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-Red-Coat-2014-Winter-Kid … /32218935285.html още на 14.11. За момента статуса на поръчката е awaiting shipment. Срока е още 3 дни, но вече почнах да си мисля, че няма да ми го изпратят. Според вас има ли такава възможност, и какво да направя ако не го пратят до три дни. Да повдигна кейс или да пиша на продавача?

Няма как да повдигнете диспут за неизпратена пратка. С изтичане на срока автоматично ви връщат парите.  Peace

# 455
  • Мнения: 4 383
Това е супер. Благодаря много. Значи няма да се притеснявам.

# 456
  • Варна
  • Мнения: 641
Някой може ли да ми помогне да намеря тази детска рокличка http://www.aliexpress.com/item/2014-autumn-the-girl-rabbit-decor … /32222133193.html При този продавач е изчерпана, а обърнах сайта и не намерих при друг продавач.  Praynig

# 457
  • Пловдив
  • Мнения: 2 293
Днес получих тази красива блузка

http://www.aliexpress.com/snapshot/6305693453.html

Същата е като на снимката .Плътна е точно за сезона ,но има малко разпорено ,по точно е пропуснато да се зашие .Писах му на китайчето ,но няма отговор .Реших и да не му затворя поръчката докато не ми отговори .
Не че нещо ще искам ,но ей така да видя какво ще отговори .
Иначе в  блузката се влюбих от пръв поглед !

# 458
  • Русе
  • Мнения: 729
Благодаря за отговорите, питах защото доставката от тяхна страна ми стана ясно че се бави заради безплатната доставка, но си мислех че при положение че аз съм си платила обратната доставка за 20 дни вече би трябвало да е там. Както писах , телефона го поръча колега на мъжът ми, аз не съм поръчвала никога от този сайт и той се занима защото е поръчвал и друг път. Той кореспондира с тях,  незнам какъв диспут е отворен и дали е правилен. Отговорите им след като пратих клипчето с дефекта беше че виждат че има дефект и да изпратя телефона, а те като го получат ще отговорят и ще кажат какво да правим, аз искам нов телефон, а не  НОВ ДЕФЕКТЕН РЕМОНТИРАН ТЕЛЕФОН. , или да си искам парите, но честно казано телефона много го харесах и го искам чакам го вече 3 месеца

valpan в този линк който ми даде реших да проверя и ми изписа ето това, може ли да ме ориентирате какво означава
item No   Year   Status   Location   Destination   Date
RI202709994BG   2014   Import Security Scan   Beijing      20141110 1628
RI202709994BG   2014   Import Customs Scan   Shenzhen      20141114 1023
RI202709994BG   2014   Import Security Scan   Shenzhen      20141114 1437
RI202709994BG   2014   Unsuccessful delivery   Shenzhen      20141116 112330

Последна редакция: вт, 25 ное 2014, 21:38 от lora_77- Ива

# 459
  • Мнения: 1 162
lora_77- Ива


RI202709994BG   2014   Unsuccessful delivery  Shenzhen

 ето това е много лошо  Confused неудачна доставка - значи че не са успели да го връчат на получателя. бих ти посъветвала да поговориш с чата, да изяснят защо не могат да доставят. защото първото, за каквото мисля е, че той не иска да вземе колета.
 Трябва да изясниш, защо доставката се провалила. питай в чата какво да правиш.

 точно поради подобни действия на китайци аз винаги казвам, че частичен рефънд винаги е по-изгоден.  пиши и на продавача с въпрос  какво става, защо не взимате пратката? Ако диспутът още е отворен, то направо в диспута пиши!

 поправям се - да му кажеш, че той трябва това да пита  Grinning
 И изясни все пак, дали има диспут или нещо друго - все пак ние тук в момента ти даваме съвети, а то може би вече и срокът за защита е изтекъл

Последна редакция: вт, 25 ное 2014, 22:00 от fandango

# 460
  • Мнения: 2
Отворих диспут за една не пристигнала поръчка,продавача ми удължи срока на защита на поръчката.Ако се съглася с удължаването на срока диспута остава ли отворен,имам опции Accept,Escalate,Modify и Cancel Dispute.Притеснява ме да не го затворя без да искам,че не е малка сума.
http://prikachi.com/images.php?images/429/7745429T.png

# 461
  • София
  • Мнения: 502
fandango
Много си права!
Ето заради такива мизерии никога досега не съм връщала нищо. Някак без да го знам предчувствах, че ще се правят на ощипани и ще размотават пратките! Затова и аз смятам, че 100 пъти по-добре е да се иска част от сумата, отколкото връщане.

# 462
  • Русе
  • Мнения: 729
Благодаря за съдействието, ще кажа на момчето да им пише и ще пиша пак,незнам той какво е направил,  дано да има оправдателна причина и да не изгоря с парите, ще умра от яд .Като имам пак някакъв отговор ще ви държа в течение, дано не ви се случва

# 463
  • Мнения: 1 162
lora_77- Ива

 Кажи му да действа по-бързо, пратката ти вече почти 10 дни стои им в пощата. скоро ще тръгне обратно. Дано всичко да се приключи добре  Peace

# 464
  • Мнения: 68
Подгатвям се за черният петък  Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт