Пазаруване от Aliexpress.com 40

  • 52 180
  • 739
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 1 162


Не знам къде да пиша, за първи и надявам се за последен път пазарувам от тук... Мога ли да помоля за линк? Ще снимам всичко, ще обясня... Даже утре мисля да ида до банката и да оспоря превода с кредитната карта. Не съм очаквал, че положението е толкова зле в алиекспрес...

 http://www.aliexpress.com/help/contactus.htm

 тук избираш по какъв въпрос ще искаш да поговориш с тях.
 Аз бих ти посъветвала да избереш ordering, в секция payment като опция дава само  emаil us
 В края на въпросите ще се активира бутонът с чата.

 там вече ще поговориш.
 Аз така и не разбрах - колко поръчки общо имаш? И двете ли са потвърдени? Или само една? Кажи какви са им статути - много малко инфо даваш. Аз например вчера се обърках, защото мислих си, че писмото не е от али-то, а от продавача  Embarassed И затова така написах, добре, че Никид като по-опитна съобразила за какво става дума  Grinning


 Намерих статутите, остава се само чатът... пиши им и кажи да ти помогнат да отменят едната поръчка - имаше някаква системна грешка сигурно.

Последна редакция: пн, 01 дек 2014, 18:59 от fandango

# 676
  • Мнения: 81
Накратко да обясня. Харесвам си компютър за кола. Плащам с Виза Електрон. Получавам меил от transaction@notice.aliexpress.com - "Order No. 648336572.....  Cancelled". и по нататъкчетем-

Dear ...... ,
Your Order No. 6483365...... has been cancelled because payment was not made before ${timeoutTimeForBuyer}. If you would still like to buy this item, please reorder it at AliExpress.com.
Sincerely,
AliExpress.com
2014.11.25 12:25 

OK, до тук няма проблем. Плащам с кредитната карта и всичко е наред. ОБАЧЕ. В момента към мен идват ДВА компютъра. Дръпнати са ми пари и от  ДВЕТЕ карти. Писах на продавача - няма отговор. Това е ситуацията. Затова моля за помощ как да реагирам.

# 677
  • Мнения: 1 162
NautilusPompilius

 да, разбрах  Grinning Peace по-нагоре ти написах как да намериш чата - пиши им  и питай какво да правиш.  Когато не трябва пък продавачите стават много бързи...

# 678
  • София
  • Мнения: 502
Аз пък не мога да разбера как е пратен такъв имейл, ако е платено веднага. Това би трябвало да се получи, едва след като са минали дните за плащане и не е било платено навреме.
Плащам с Виза Електрон също. И повечето тук с такава плащат. На мен не ми се е случвало досега така.
А сигурно ли е, че парите са изтеглени и че поръчката пътува? Да не са само блокирани от банката.

# 679
  • Мнения: 1 162
Ros@linda

 Аз пък разбрах, че в крайната сметка и двете поръчки са потвърдени  newsm78
 защото при такова писмо едната трябва да бъде отказана  и парите наистина трябва да бъдат само блокирани- но NautilusPompilius  пише, че и двете са потвърдени  ooooh!  Но ако и двата компютъра пътуват вече - то значи, че все пак плащането е минало добре. Но има и писмо от поддръжката  - нали казвам, че съм се объркала тотално  Whistling

# 680
  • Мнения: 497
А аз спрях да получавам в пощата съобщения от сайта. До преди две седмици всичко си беше наред- пристигаха си, че съм платила, че плащането се проверява, че пратката е изпратена.
Сега вече за две поръчки се налага да си проверявам в акаунта тези неща.
Не съм променяла поща, не съм променяла и нищо за известяването.
На някой случвало ли се е?

# 681
  • Мнения: 1 162
Anik@

 първо провери си настройките

 http://help.aliexpress.com/alert_subscribe.html

 Аз не знам, но може би има някакви гличове в системата  newsm78 Защото аз пък не получавам техните промоционални оферти  Mr. Green не че много ми трябват, просто интересно защо

# 682
  • Мнения: 497
Anik@

 първо провери си настройките

 http://help.aliexpress.com/alert_subscribe.html

 Аз не знам, но може би има някакви гличове в системата  newsm78 Защото аз пък не получавам техните промоционални оферти  Mr. Green не че много ми трябват, просто интересно защо

Проверих, всичко си е както трябва
Скрит текст:
Явно нещо им се е бъгнала системата, дано я оправят.
fandango, благодаря  Hug

# 683
  • В един копнеж!
  • Мнения: 2 416
Скрит текст:
Пускам снимки на споменатото вчера яке, а именно: http://www.aliexpress.com/snapshot/6303995491.html  Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes

Скрит текст:







Нали нямаш нищо против да кача снимките в групата във фб, просто е много хубавоо  Heart Eyes Heart Eyes

Вълшебство, ако не си прехвърлила вече снимките, прехвърли ги спокойно.  Simple Smile

# 684
  • Мнения: 672
Момичета изгубих си колана на якето ooooh!
Как да търся ластичен колан за яке, който се закопчава отпред Praynig

# 685
  • Мнения: 1 162
Момичета изгубих си колана на якето ooooh!
Как да търся ластичен колан за яке, който се закопчава отпред Praynig

 нещо от сорта - strech elastic belt  Grinning за закопчаване май ще се наложи да се ровиш по обявите

# 686
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 245
Скрит текст:
Пускам снимки на споменатото вчера яке, а именно: http://www.aliexpress.com/snapshot/6303995491.html  Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes

Скрит текст:







Нали нямаш нищо против да кача снимките в групата във фб, просто е много хубавоо  Heart Eyes Heart Eyes

Вълшебство, ако не си прехвърлила вече снимките, прехвърли ги спокойно.  Simple Smile

A не, чакам си разрешението  Hug Hug

# 687
  • Мнения: 1 352
Накратко да обясня. Харесвам си компютър за кола. Плащам с Виза Електрон. Получавам меил от transaction@notice.aliexpress.com - "Order No. 648336572.....  Cancelled". и по нататъкчетем-

Dear ...... ,
Your Order No. 6483365...... has been cancelled because payment was not made before ${timeoutTimeForBuyer}. If you would still like to buy this item, please reorder it at AliExpress.com.
Sincerely,
AliExpress.com
2014.11.25 12:25 

OK, до тук няма проблем. Плащам с кредитната карта и всичко е наред. ОБАЧЕ. В момента към мен идват ДВА компютъра. Дръпнати са ми пари и от  ДВЕТЕ карти. Писах на продавача - няма отговор. Това е ситуацията. Затова моля за помощ как да реагирам.
A сигурна ли си, че първия имейл се отнася за поръчката за компютъра, провери си номера.Aко не ти е минало плащането излиза съобщение още при самото плащане.Вероятно имейла за канселирането се отнася за друга твоя поръчка, на която е изтекъл срока за плащане( при някои продавачи е 20 дни)

# 688
  • Мнения: 10
Здравейте,
През м. Юли направих поръчка и две от нещата още не са пристигнали. Т.к поръчките са затворени вече, как мога да отворя диспут????
Единият търговец ме убеждава, че нещата са изпратени, но от 23 август няма промяна в тракинг историята. Ходих до пощата с номера и те също потвърдиха, че пратката не е пристигала в България. Другият търговец въобще не отговаря след 5-6 гневни съобщения от моя страна.

Какво ще ме посъветвате да направя??

# 689
  • Мнения: 5 892
Измамена си. Предполагам поръчките са приключили и не може да отвориш диспут.
Прочети първа страница преди да пазаруваш пак  Wink

Общи условия

Активация на акаунт