Пазаруване от Amazon - тема №40

  • 65 702
  • 751
  •   1
Отговори
# 630
  • Златна Добруджа
  • Мнения: 521
Щом искаш по-бързо да стане пробвай да им пишеш в чата.И с Гугъл преводач все ще се разберете.

Послушах те Simple Smile и о, чудеса - случих на служител - българин  Crazy Да е жив и здрав човека, много ме улесни и помогна!
Благодаря на всички, които се постарахте да ми обясните нещата. Като се втурнах да пазарувам от немско поне да бях поназнайвала езика ooooh! или да бях си стояла кротко в английския Амазон  Mr. Green

# 631
  • Мнения: 188
Този уред за пържене без мазнина Tefal Actifry Plus - 1.2 Kg - Grey е доста намален 89,99п. Дали си заслужава или е по-добре да се следи и да се вземе Philips Airfryer /88.99£/?

# 632
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
*paper cake* ако и двата продукта са от един продавач има голяма вероятност да не са го сложили в кутията. Така че се свържи и им кажи че си получила само единия продукт. Ако ли са от различни, то пиши на мейла на продавача. Ако е амазон имаш възможност за чат, мейл и по телефона (като ти си изписваш твой номер и те ти звънват веднага) като аз пропоръчвам последния начин като най-бърз и ефективен. Ако е външен продавач можеш да му пишеш през контакти.

Аз от ЧП насам не се занимавам вече с чатове. Направо им звъня т.е. попълвам моя номер и те ми звънят и ако не говорите немски ви прехвърлят на друг служител който говори английски. Много по-бързо и ефективно е. НО не знам защо понякога няма опция да си напишеш номера, има само за съответната държава UK/DE. Предполагам че зависи от това какво съм избрала от менюто за какво ще се жалвам. Затова напоследък избирам винаги че не съм получила стоката или че не отговаря на описанието, макар да искам обединяване на поръчки.

mentina, на български ли си писахте? И аз единия път случих на момиче с името Невена, и реших че няма какво друго да е освен наше момиче, но предположих че е забранено на друг език да се пише и си продължихме на несмки. Казах и че името и е българско и тя само ми се усмихна. Все пак им следят какво се пише и говори и внимават.

# 633
  • Златна Добруджа
  • Мнения: 521
mentina, на български ли си писахте? И аз единия път случих на момиче с името Невена, и реших че няма какво друго да е освен наше момиче, но предположих че е забранено на друг език да се пише и си продължихме на несмки. Казах и че името и е българско и тя само ми се усмихна. Все пак им следят какво се пише и говори и внимават.

На български. Аз първо го попитах дали може да "разговаряме" на български и чак тогава си позволих да продължа  Peace Иначе бях заредила 2 преводача, страницата с моите поръчки и се бях настроила да се поизпотя  Mr. Green

# 634
  • España
  • Мнения: 1 675
Здравейте! току що получих нещо,което не съм поръчвала ,вероятно са го заменили ,но ...естествено за доста по- евтин артикул  #Cussing out ! Как да процедирам.... newsm78 ?

Не си поръчвала или са объркали и са ти пратили подобен друг артикул?
Нали са ти пратили за коя поръчка се отнася - пишеш - получих това(със снимката), вместо, каквото си поръчах, ще ти го сменят, хора са стават грешки.
Благодаря Ви ! Писах им и се оказа,че това,което са ми изпратили е бонус към реално поръчаното от мен ....така че ,продължавам да си чакам поръчката!

# 635
  • София
  • Мнения: 2 799
Щом искаш по-бързо да стане пробвай да им пишеш в чата.И с Гугъл преводач все ще се разберете.

Послушах те Simple Smile и о, чудеса - случих на служител - българин  Crazy Да е жив и здрав човека, много ме улесни и помогна!

Направо си късметлийка  Grinning, аз в събота на какъв Пабло от испанския Bye Vip попаднАх ...  ooooh!
Писахме на английски, той знаеше езика по-зле от мен ... 1 час не можа горкия да разбере какво искам  Crazy
На първите 15 минути му викам - затварям чата.Това с надеждата на другия ден да попадна на някой друг, обаче Пабло вика - НЕ, трябва да изясним проблема и не ме пуска.
Разбрахме се де ... след 1 час всичко приключи успешно  Grinning

# 636
  • София
  • Мнения: 5 589
Щом искаш по-бързо да стане пробвай да им пишеш в чата.И с Гугъл преводач все ще се разберете.

Послушах те Simple Smile и о, чудеса - случих на служител - българин  Crazy Да е жив и здрав човека, много ме улесни и помогна!
Благодаря на всички, които се постарахте да ми обясните нещата. Като се втурнах да пазарувам от немско поне да бях поназнайвала езика ooooh! или да бях си стояла кротко в английския Амазон  Mr. Green
И на мен ми стана любопитно? Какво се оказа в крайна сметка с етикетите, тези които се генерират от сайта стават ли или трябва да си платиш до Германия връщането?

# 637
  • Златна Добруджа
  • Мнения: 521
Щом искаш по-бързо да стане пробвай да им пишеш в чата.И с Гугъл преводач все ще се разберете.

Послушах те Simple Smile и о, чудеса - случих на служител - българин  Crazy Да е жив и здрав човека, много ме улесни и помогна!

Направо си късметлийка  Grinning, аз в събота на какъв Пабло от испанския Bye Vip попаднАх ...  ooooh!
Писахме на английски, той знаеше езика по-зле от мен ... 1 час не можа горкия да разбере какво искам  Crazy
На първите 15 минути му викам - затварям чата.Това с надеждата на другия ден да попадна на някой друг, обаче Пабло вика - НЕ, трябва да изясним проблема и не ме пуска.
Разбрахме се де ... след 1 час всичко приключи успешно  Grinning

 Laughing Развесели ме  Laughing  Представих си картинката. Не си успяла да устоиш на испанеца  Mr. Green

Миленски, проблемът при мен беше, че съм получила артикула с превозвач, а искам да го върна от БГ, съответно генерираният етикет беше с адрес на подател превозвача в Германия, не моят тук, в БГ. Генерирах го чрез Амазон.де, през Моите поръчки. Сега този, който поръчах от служителя е с празни редове на мястото на подателя, където аз да впиша адреса си. Забелязах, че адресите на получателя /т.е. Амазон.де/ в двата етикета са различни. Връщането няма да е безплатно, ще се надявам да ми възстановят пощенските разходи  Peace

Последна редакция: пн, 15 дек 2014, 19:44 от mentina

# 638
  • София
  • Мнения: 5 589
Щом искаш по-бързо да стане пробвай да им пишеш в чата.И с Гугъл преводач все ще се разберете.

Послушах те Simple Smile и о, чудеса - случих на служител - българин  Crazy Да е жив и здрав човека, много ме улесни и помогна!

Направо си късметлийка  Grinning, аз в събота на какъв Пабло от испанския Bye Vip попаднАх ...  ooooh!
Писахме на английски, той знаеше езика по-зле от мен ... 1 час не можа горкия да разбере какво искам  Crazy
На първите 15 минути му викам - затварям чата.Това с надеждата на другия ден да попадна на някой друг, обаче Пабло вика - НЕ, трябва да изясним проблема и не ме пуска.
Разбрахме се де ... след 1 час всичко приключи успешно  Grinning

 Laughing Развесели ме  Laughing  Представих си картинката. Не си успяла да устоиш на испанеца  Mr. Green

Миленски, проблемът при мен беше, че съм получила артикула с превозвач, а искам да го върна от БГ, съответно генерираният етикет беше с адрес на подател превозвача в Германия, не моят тук, в БГ. Генерирах го чрез Амазон.де, през Моите поръчки. Сега този, който поръчах от служителя е с празни редове на мястото на подателя, където аз да впиша адреса си. Забелязах, че адресите на получателя /т.е. Амазон.де/ в двата етикета са различни. Връщането няма да е безплатно, ще се надявам да ми възстановят пощенските разходи  Peace
Много добре те разбрах, понеже и аз пазарувам с превозвач , затова исках да разбера каква е процедурата, ако се наложи да връщам. Днес ти е бил щастлив ден. Wink

# 639
  • Мнения: 751
Щом искаш по-бързо да стане пробвай да им пишеш в чата.И с Гугъл преводач все ще се разберете.

Послушах те Simple Smile и о, чудеса - случих на служител - българин  Crazy Да е жив и здрав човека, много ме улесни и помогна!

Направо си късметлийка  Grinning, аз в събота на какъв Пабло от испанския Bye Vip попаднАх ...  ooooh!
Писахме на английски, той знаеше езика по-зле от мен ... 1 час не можа горкия да разбере какво искам  Crazy
На първите 15 минути му викам - затварям чата.Това с надеждата на другия ден да попадна на някой друг, обаче Пабло вика - НЕ, трябва да изясним проблема и не ме пуска.
Разбрахме се де ... след 1 час всичко приключи успешно  Grinning

 Laughing Развесели ме  Laughing  Представих си картинката. Не си успяла да устоиш на испанеца  Mr. Green

Миленски, проблемът при мен беше, че съм получила артикула с превозвач, а искам да го върна от БГ, съответно генерираният етикет беше с адрес на подател превозвача в Германия, не моят тук, в БГ. Генерирах го чрез Амазон.де, през Моите поръчки. Сега този, който поръчах от служителя е с празни редове на мястото на подателя, където аз да впиша адреса си. Забелязах, че адресите на получателя /т.е. Амазон.де/ в двата етикета са различни. Връщането няма да е безплатно, ще се надявам да ми възстановят пощенските разходи  Peace

Можело е да пуснеш пакета безплатно със стандартния етикет до немски адрес. Това, което не се разбира очевидно, е, че в България спокойно може да се ползва услугата за безплатно връщане след закупуване на стока от немски сайт, който предлага услугата за безплатно връщане с генериране на етикет с баркод. Българският клиент трябва само да си представи, че е германец, и да принтира стандартния етикет за връщане до немски адрес с баркода. Безплатното връщане от България до Германия го извършват Български пощи по споразумението, което имат с немските си колеги. В Германия немските пощи получават пакета и го пращат безплатно до продавача заради баркода, който е генериран от него. Много е просто.

# 640
  • Sofia
  • Мнения: 4 908
Понеже и аз имам драма с връщането /т.е. с безплатното връщане, другото го владея до съвършенство/ , имам генерирани етикети с празни редове , баркодове и изписано с големи букви DHL Retoure. Мога ли с този етикет да върна безплатно?

# 641
  • Мнения: 751
Ако Амазон е генерирал такъв етикет, може. Едната част с по-големия баркод и описание на продукта трябва да се сложи вътре, а другата част - с адреса за връщане и по-малкия баркод, да се залепи в долната дясна част на пакета. В горната лява част ръчно изпишете адреса си (в България), за да може да ви го върнат, ако има някакъв проблем. Това се оставя в пощенския клон. Пакетът пътува към Германия, като пощенските служители си сканират тоя баркод.

# 642
  • Мнения: 788
mentina, на български ли си писахте? И аз единия път случих на момиче с името Невена, и реших че няма какво друго да е освен наше момиче, но предположих че е забранено на друг език да се пише и си продължихме на несмки. Казах и че името и е българско и тя само ми се усмихна. Все пак им следят какво се пише и говори и внимават.

На български. Аз първо го попитах дали може да "разговаряме" на български и чак тогава си позволих да продължа  Peace Иначе бях заредила 2 преводача, страницата с моите поръчки и се бях настроила да се поизпотя  Mr. Green
Невена -  и българка, и хубава, и талантлива русенка! Дъщеря е на моята колежка!

# 643
  • Sofia
  • Мнения: 4 908
Ако Амазон е генерирал такъв етикет, може. Едната част с по-големия баркод и описание на продукта трябва да се сложи вътре, а другата част - с адреса за връщане и по-малкия баркод, да се залепи в долната дясна част на пакета. В горната лява част ръчно изпишете адреса си (в България), за да може да ви го върнат, ако има някакъв проблем. Това се оставя в пощенския клон. Пакетът пътува към Германия, като пощенските служители си сканират тоя баркод.

Много благодаря!   bouquet

# 644
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
И аз единия път случих на момиче с името Невена Н., и реших че няма какво друго да е освен наше момиче.
Невена -  и българка, и хубава, и талантлива русенка! Дъщеря е на моята колежка!
А знаеш ли в кой град работи? Много ми стана интересно, дали имат разкрит клон в БГ амазон или просто момичето си работи в Германия. Знам че имат клонове в Румъния и Полша, но за БГ не съм чувала.
Сори за спама  Embarassed

Общи условия

Активация на акаунт