Пейпал - помощ - 11-та тема

  • 89 720
  • 764
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 105
 Здравейте!
Може ли това, че нямам средства в Пейпал акаунта да е причина да не мога да си платя таксите в Ибей?
Избрал съм автоматично плащане всеки месец. Ако средствата в ПейПал са недостатъчни не ги теглят от дебитната карта?
Благодаря предварително!

# 481
  • Мнения: 5
Здравейте ! Имам нужда от помощ ! На някой случвало ли се е от Пейпал да му дръпнат от сметката два пъти сума за една и съща поръчка от английски сайт в два различни дни и как се процедира в случая ? Благодаря ! newsm78

# 482
  • Мнения: 1 033
Вече втори път ми се случва, ПП автоматично да променя конвертирането на валутата по своя си курс, а не по този на банката - променям го, запазвам промените, после влизам в профила си - всичко както трябва....но след няма и месец - плащам,  гледам после в историята - пак преконвертиране - влизам си в профила - ПП курс, а не този на банката

# 483
  • София
  • Мнения: 3 402
Вече втори път ми се случва, ПП автоматично да променя конвертирането на валутата по своя си курс, а не по този на банката - променям го, запазвам промените, после влизам в профила си - всичко както трябва....но след няма и месец - плащам,  гледам после в историята - пак преконвертиране - влизам си в профила - ПП курс, а не този на банката

Да, аз също го забелязах. Вече при всяко плащане проверявам как са настройките.

# 484
  • Мнения: 125
Здравейте ! Имам нужда от помощ ! На някой случвало ли се е от Пейпал да му дръпнат от сметката два пъти сума за една и съща поръчка от английски сайт в два различни дни и как се процедира в случая ? Благодаря ! newsm78
В ПейПал имаш ли две отделни трансакции за едно и също плащане?
Ако информацията за дублирано плащане е от банкирането, предполагам, че първата сума е само блокирана, а втората е изтеглена.

# 485
  • Мнения: 23
как разбирате ,че са променени настройките за превалутиране,къде се гледа

# 486
  • Мнения: 360
1. Влизате в PayPal в My Account с мейла и паролата си;
2. Влизате в Profile в горния ред връзки, без да избирате никоя от падащото меню!;
3. Влизате във връзката My money /при мен по подразбиране я отваря/ и в дясно се изписват регистрираните в системата карти;
4. Долу срещу My preapproved payments влизате във връзката Update;
5. Влизате във връзката в дясно Set Available Funding Sources;
5. Влизате във връзката Conversion options /намираща се след номерата на картата/ за регистрираната и потвърдена ваша карта в PayPal;
6. Отмятате другата опция /Bill me in the currency listed on the seller's invoice./, а не тази по подразбиране за ползване на обменния курс на PayPal;
7. Натискате Submit и готово.  Grinning
 

# 487
  • Мнения: 50
Здравейте получих имейл с подател PayPaI.Inc@Service.com (support@support.com)

PayPal
We need your help: Your PayPaI account need verification
Hello,
someone has recently tried to access your account from this ip adress: 178.169.73.230 Located in Russia more details »
1. For that, we Iimited your paypal account just until we finish our investigations, during that We will keep investigating in this case but to remove Iimitation.

2. For your security you have to confirm your informations otherwise. Confirm now
As always, if you need help or have any questions, give us a call or go to our Help Center. You can find the link on any page of our website.

Thank you for being a PayPaI customer.


Yours sincerely,
PayPaI



Не съм отворила ПейПал през линка, който са ми посочили, а влезнах от сайта, където трябва. Писах и имейл до ПейПал. На някой пращали ли са му подобен мейл? Дали не е някаква измама?

# 488
  • Варна
  • Мнения: 1 249
Здравейте получих имейл с подател PayPaI.Inc@Service.com (support@support.com)

PayPal
We need your help: Your PayPaI account need verification
Hello,
someone has recently tried to access your account from this ip adress: 178.169.73.230 Located in Russia more details »
1. For that, we Iimited your paypal account just until we finish our investigations, during that We will keep investigating in this case but to remove Iimitation.

2. For your security you have to confirm your informations otherwise. Confirm now
As always, if you need help or have any questions, give us a call or go to our Help Center. You can find the link on any page of our website.

Thank you for being a PayPaI customer.


Yours sincerely,
PayPaI



Не съм отворила ПейПал през линка, който са ми посочили, а влезнах от сайта, където трябва. Писах и имейл до ПейПал. На някой пращали ли са му подобен мейл? Дали не е някаква измама?

Трий го веднага и не кликай на линкове. Само виж как е написано не PayPal, а Pay PAI

# 489
  • Мнения: 50
Това наистина не го видях. Благодаря! Изтрих го вече, ПейПал ми прати автоматичен отговор по това с какво се различават фалшиви мейлове. Първо е обръщението, винаги е по името на акуаната.

# 490
  • Варна
  • Мнения: 611
  Здравейте! Имате ли представа колко време отнема пари, които продавача ми е възстановил, да се появят в баланса ми в Пейпал? Твърдят, че са ми върнали парите онзи ден, обаче в акаунта ми няма постъпила сума  newsm78

# 491
  • Мнения: 6 945
  Здравейте! Имате ли представа колко време отнема пари, които продавача ми е възстановил, да се появят в баланса ми в Пейпал? Твърдят, че са ми върнали парите онзи ден, обаче в акаунта ми няма постъпила сума  newsm78

В history-то виждаш ли сумата?

# 492
  • Варна
  • Мнения: 611
  Там виждам сумата като изтеглена от картата и платена на продавача

# 493
  • Мнения: 6 945
  Там виждам сумата като изтеглена от картата и платена на продавача

Т.е. не виждаш да има транзакция, според която да са ти преведени пари обратно от продавача? Когато цъкнеш на плюсчето, намиращо се пред транзакцията за плащането, което си направила към продавача, пак ли нищо не излиза?

# 494
  • Варна
  • Мнения: 611
Точно така, няма транзакция връщане, а от магазина твърдят, че още онзи ден са ми върнали парите. Май нищо не са върнали и почвам да мисля, че не знаят как... Надявам се, че от Пейпал ще ме защитят някак  Embarassed

Общи условия

Активация на акаунт