Скритите опасности на общуването с мобилни оператори

  • 9 764
  • 79
  •   1
Отговори
# 15
  • София - Варна - Бургас
  • Мнения: 4 107
Цитат
Мобилните оператори не само са нагли и продават на хората скрити проблеми, но наемат на работа и пълни дебили.

  В тази връзка се чудя как може да има расисти по цвета на кожата?... Та в офисите на Мобилните оператори, спец. на М-тел работят такива чистички, белички, розавички, но... така както те гледат в очите те лъжат като дърти ци...и. Факт!

# 16
  • Мнения: 4 458
Много неприятна практика. Първата година ,когато взехме телефон на моето дете съпруга ми забрани на апарата да получава обаждания . Става дума за 5г дете, което се гледа у дома и реално не се нуждаеше от телефон,но му беше забавно да звъни на баба и дядо. Полека лека се приучи че то  ни търси и така сме  сега за сега .Не че е перфектно,но ...

Една от бабите ни е с прима от първите и преди два месеца я бяха накацали някакви измамници.
Има някъде актуална информация за потребителя на картата и тя е достъпна и за тези кръгове явно.

Последна редакция: пн, 22 дек 2014, 17:51 от mamamari

# 17
  • София
  • Мнения: 6 372
Нали като ти продадат по-скъп номер, ще опищиш света защо е по-скъп? Не предлагайте безумия. Номера отдавна е трудно да се избират, освен ако не си гъст с продавачите. Българинът не се интересува от това нещо, а и считам, че е задължение на родителя да предупреди детето и да ограничи входящи обаждания, различни от родителските.

защо да опищя света? както има обувки за 20 лева и за 200 лева, защо да няма и различни цени за телефонни номера, според качеството им? очевидно е, че има различно качество...

естествено, че родителят е предупредил детето да ограничи входящите обаждания! знаеш ли аз как разбрах какво става - детето ми още не е много умело с телефона, защото го ползва отскоро и изключително рядко. накарах го да ми покаже как се обажда на мама и той набра последно обадилия се номер от списъка с обаждания, а не предварително запаметения бутон с моя номер. и така се обади на агенцията за събиране на задължения... без да го е искал и без да знае за какво му говорят изобщо отсреща.

малките деца не са малки възрастни, нямат вашите умения и не са тренирани да се справят с всякакви житейски нелепици от раз. ако беше толкова просто, щяхме да сме научили и възрастните си роднини да не се връзват на мобилни измами, ама на - постоянно се хващат.

# 18
  • Мнения: 5 234
Ужас. И аз в момента обмислям да взема карта на детето, но не съм планирала да го тормозят непознати, нито да му звъни телефона по време на час.   Close

# 19
  • Мнения: 516
На мен ми звъняха,че трябва да си плащам телевизията(която не е моя съответно) Grinning .Според мен също приложимо е да се избират не толкова популярни номера,т.е от сорта на 0883344556,т.е те са първите избрани и е по-вероятно първите им собственици да са ги сменили,докато номер от сорта на 0834745182 е по непопулярен(колкото и странно да звучи).Но и това не е гаранция за тези  безумия...   newsm09

# 20
  • Мнения: X
Значи не си обяснила на детето си какво да набира. Казала си му да набира от списъка с повиквания (което е по-бързият начин), не от бързия набор. Детето избира по-бързия начин.
Входящите се ограничават от офис на оператор, не от детето, което не може да борави с телефон.
Нов и стар номер не са с различно качество, това е простотия. За 20 години мобилни оператори в България и завършен 8ми клас следва ти е ясно, че вариантите за цифрови комбинации не са безкрайни и има голяма вероятност да подписваш договор за стар номер. Ти сигурно също си оставила някъде номер и някой те търси на него, защото си "забравила" да му съобщиш новия си.
Номерът не се купува, а се "заема".

Не мога да разбера какъв е проблемът. Проститутки, мафии... Стига глупости. Маса хора си сменят номерата всеки 1-2 години. Маса други хора се бъзикат, като пускат номера на приятели в обявите за компаньонки.
Ако си мислите, че от операторите не дават актуалните номера на колекторите си, лъжете се много. Колекторите просто проверяват всички възможни номера - стари, нови, актуални или не.

# 21
  • София
  • Мнения: 44 266
Мда, съгласна съм с последния пост. Иначе аз притеснения, че детето ми може да набере нещо, което не искам нямам, ограничени са му изходящите до 10-тина номера от групата, които ние сме решили. Винаги гледа и избира кой ще набере, не просто натиска последното входящо, та то може да са го търсили мама, баба, дядо и леля преди това, пък то да иска с татко си да говори...поне до толкова трябва да му е обяснено как да борави с телефон.

Единственото ми притеснение беше, че може да го притеснят докато е в час да му звъннат, иначе той им беше съобщил ест, че такъв човек няма и имат грешка, но те настоятелни...

# 22
  • Балчик
  • Мнения: 9 219
А оплакване в полицията за тормоз дали не би свършило работа?

# 23
  • София
  • Мнения: 44 266
Вероятно... но защо? В смисъл ако се свържеш с хората и им обясниш, че на този номер вече такъв човек няма и се ползва от друг спират да звънят. Вече ако продължат може да си подаваш жалби, но преди това не виждам никаква нужда и смисъл от такива неща.
Аз също съм звъняла така на номер на познат, на който 3 пъти ми казваха само грешка и ми затваряха, докато не продиктувах на 4 път номера и не се разбра, че не е грешка, просто вече човека не е на този номер...
В крайна сметка сигурна съм, че и дете на 7-8 години не обяснява повече от - имате грешка, за да прекратят да го безпокоят.

# 24
  • Мнения: X
Аз друго не разбирам - очевидно отговаря малко дете и казва, че има грешка. Когато това се случи няколко пъти, не е ли очевидно, че номерът не е на този човек и трябва да се потърси актуален?

# 25
  • София
  • Мнения: 44 266
Ми не... защо...може да си е грешка, т.е. те набират верен, пък им дига друг... не е като да не се случва.
Може и други сценарии да си разиграват - например, че човека просто се крие или че човекът е преотстъпил номера си на някой, с когото все пак има връзка и т.н.

# 26
  • Мнения: X
Титулярът да е друг също е вид грешка Wink
По принцип си права за всичките, но 4-5 пъти да ти вдигне малко дете, няма ли да се замислиш, че този номер не е на който ти трябва?

# 27
  • София
  • Мнения: 44 266
Абе аз ще се  замисля и на вторият път, ще искам да говоря с родител, освен ако детето не вика - грешка и лоп телефона...
Не смятам, че хората го правят, за да ни тормозят децата... мисля, че до оляма степен им куца обмяната и актуализирането на информация, дали са им някакви номера на този телефон - звънят като машинки докато се свържат, защото в системата им така е отбелязано и никой не ги е светнал, че това вече не е актуален номер... поне при нас така беше като се обадих и  ми се извиниха десетина пъти и казаха, че вече ще го изтрият от базата им.

# 28
  • София
  • Мнения: 6 372
Значи не си обяснила на детето си какво да набира. Казала си му да набира от списъка с повиквания (което е по-бързият начин), не от бързия набор. Детето избира по-бързия начин.
Входящите се ограничават от офис на оператор, не от детето, което не може да борави с телефон.

не четеш.

присвоила съм номера си към бутон за бързо набиране и на детето е обяснен именно този начин за набиране.
детето само или с помощта на другарче е открило и другия начин за набиране.

освен това, по който и начин да се ползва телефона, това как те спасява от нежелателните позвънявания? входящи обаждания Мтел не блокира, казаха ми го от колцентъра им.

встрани от темата, аз лично не виждам никакъв смисъл и логика в това да си сменяш телефонния номер през година-две. това е безумно и затруднява общуването. моят номер е на повече от 15 години. губила съм за години контакта с хора, именно поради това, че си сменят телефонните номера и не съобщават за това. включително с близки роднини...

# 29
  • Мнения: X
Ти не виждаш логика, но е факт, че хората го правят. Тъпо, умно, това е положението. Ти си длъжна да обясниш. А че детето ти се е светнало за другия начин - ти къде си била, че не си видяла как набира?

Общи условия

Активация на акаунт