Относно отговарянето на и-мейли - не обичат да го правят. И аз писах два пъти и двата пъти получавах едносрични отговори, без разясняване на зададените въпроси и без представяне на съответния служител. Доста грубо и некомпетентно. Накрая позвъних и попаднах на любезен господин, с когото се разбрахме. Явно такъв им е начинът на работа, да не се обвързват с неизпълними обещания в писмен вид.
В програмата за ол-инклузива, която по моя молба ми изпратиха предварително, беше написано, че и лоби-бара влиза в обслужването. При пристигането се оказа, че всичко в лоби-бара е с допълнително заплащане, но видите ли разпечатаните листовки не били сменени с нови. И това ако не е заблуждаваща реклама?
Не се притеснявайте предварително. Във всяка почивка маже да намерите и много хубави преживявания и като цяло да останете с добри спомени.