Съфорумки с намален слух - да се запознаем :)

  • 133 260
  • 1 712
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 198
Странно, но във фирмата чува, след 15 минути обаче започва драмата с нечуването. В бесен филм съм. Нито мене, нито телевизия чува. Не мога и по телефона да я проверя как е през деня.

# 541
  • Sofia
  • Мнения: 4 395
Стаята, в която правят настройките, е шумоизолирана. Трябва да се пробват апаратите и в нормална среда, да си отбелязва кое как чува и да се донастроят. Аз два месеца ходих всяка седмица на настройки, записвах си всичко, което не чувах или чувах прекалено силно, звук по звук настройвахме.

Представям си как се чувства жената Sad Като сложи апаратите и изведнъж започва да чува какви ли не звуци - смесват се, някои са прекалено силни, други не се чуват, пълен хаос е в главата Sad

Моят баща е на 76г. От млад е с отоневрит. Категорично отказва слухов апарат. На времето е пробвал от "социалните" и главата му щяла да гръмне. По телефона водим паралелен разговор  - кварталът ме чува какво му казвам по-добре, отколкото той. Аз да го набера и да чуе телефона - забрави. Ако трябва да му кажа нещо спешно, звъня на телефона на съседа и той ходи да му предаде.

# 542
  • София
  • Мнения: 21
Съжалявам, че тук ще разрешаваме проблемите си с фирмите за слухови апарати, но щом няма друг начин..... Отново за Фонио. Жена на 85 години, поставят и два апарата за по 2100 лева, за да я тестват. Е,....
Здравейте Dragmir,

Доколкото разбирам, вашето оплакване от Фонио е, че са ви предложили да пробвате апарати от 2100 лв.?

Това ли е всичко, от което искате да се оплачете Фонио? Wink

# 543
  • Мнения: 198
Съжалявам, че тук ще разрешаваме проблемите си с фирмите за слухови апарати, но щом няма друг начин..... Отново за Фонио. Жена на 85 години, поставят и два апарата за по 2100 лева, за да я тестват. Е,....
Здравейте Dragmir,

Доколкото разбирам, вашето оплакване от Фонио е, че са ви предложили да пробвате апарати от 2100 лв.?

Това ли е всичко, от което искате да се оплачете Фонио? Wink
.    Малко ли е? Нормално ли е? Морално ли е?  За първо тестване. И като чуе цифрата 4200.....
Повтаря се случката като с друга съфорумка, променена аудиограма, животоспасяеаща нужда от два еднакви апарата, и точното и определение, че гледат на тебе, като на торба пари /цитирам/.

Последна редакция: пн, 15 окт 2018, 00:51 от Dragmir

# 544
  • София
  • Мнения: 21
Съжалявам, че тук ще разрешаваме проблемите си с фирмите за слухови апарати, но щом няма друг начин..... Отново за Фонио. Жена на 85 години, поставят и два апарата за по 2100 лева, за да я тестват. Е,....
Здравейте Dragmir,

Доколкото разбирам, вашето оплакване от Фонио е, че са ви предложили да пробвате апарати от 2100 лв.?

Това ли е всичко, от което искате да се оплачете Фонио? Wink
.    Малко ли е? Нормално ли е? Морално ли е?  За първо тестване. И като чуе цифрата 4200.....
Повтаря се случката като с друга съфорумка, променена аудиограма, животоспасяеаща нужда от два еднакви апарата, и точното и определение, че гледат на тебе, като на торба пари /цитирам/.

Здравейте, Драгмир,

Ще ви отговоря с една история:

"Преди няколко месеца дядото на мой приятел имаше 90-годишнина.  Той живее в квартал Лозенец, София и един от ресторантите наоколо е Табиет. Влезнал човека, видял едно момиче вътре и и казал, че иска да си празнува рожденния ден - ако може да му подготвят меню и да му кажат колко ще струва. Девойката без да го изслуша много го побутнала и го отпратила с думите: "Дядо тука не е за теб!". Той си беше тръгнал огорчен, че дори не са го изслушали. 

Всъщност този дядо е бивш дипломат от кариерата и си има спестени пари и бил решил, че за 90-годишнината си иска да събере повече хора. Беше решил, че може да задели бюджет от 10 000 лв., които да изхарчи за едно добро празненство - да се види с приятели, роднини."

Интересно ми е вие как ще реагирате ако с вашата роднина влезнете в ресторант и ви кажат, че като за вас: "Имаме шопска салата и пилешка супа и другото не го гледайте в менюто, щото е много скъпо?" Аз не искам това да се случва в нашите центрове.

Слуховите апарати от 2100 лв./4200 лв. са от клас Стандарт т.е. среден клас апарати. Т.е. на тази цена започват смислените/добрите решения. Базов клас е измислен и произведен за страни от "Третия свят", които са бедни и дори не се предлагат по по развитите държави. Основен клас - 1000-1500 лв. е с компромис от качествата на Стандарт.

Ние във Фонио искаме клиентите ни да остават доволни. Ние искаме да предоставяме решения, които ползват хората от развитите държави, защото само така можем да се развиваме и ние и да ги догонваме. Ние не дискриминираме хората по възраст и външен вид. Затова е важно на всеки клиент да му покажем и информираме какви решения съществуват. Наясно сме, че не всеки може да си ги позволи.
Имаме следната поговорка, която ни е оставена като заръка от производителя Phonak "Когато купуваш евтини апарати - се усмихваш веднъж - когато ги плащаш и след това 6 години ревеш, защото не ти вършат работа. Когато купуваш скъпи апарати - плачеш веднъж - когато ги плащаш, но след това 6 години се усмихваш." 
Гарантирам ви, че досега не сме взели парите от джоба насила на нито един клиент. Няма и да го направим.

Може би още по интересното е, че статистиката ни показва, че хората във възрастовата група 80+ са еднакво платежоспособни със всяка друга възрастова група и дори като брой на покупки и суми превъзхождат другите възрастови групи. Същите тези 80+ годишни хора имат същата нужда да чуват и да общуват като с по-младите.

Гордея се, че сме най-прозрачната фирма в сектора с обявени цени на продуктите си на сайта, на рецепция, на бюрото на всеки кабинет. Гарантирам ви, че има много малко на брой места в Европа, където ще получите сходно качество на настройки специално на апарати Phonak. И да предлагаме пробен период и наистина можете да вземете информирано решение за покупка. Колегите ни ще ви сменят - 1, 2, 3 модела докато намерите най-подходящия за вашите нужди и бюджет. За 4 години имаме отправени 4 оплаквания към някоя от институциите в България, като и в 4-те случая институциите са сметнали оплакванията за неоснователни и не сме глобявани. Което на фона на над 10 000 клиента смятам, че е добро постижение.

Във Фонио винаги се стремим да работим в полза на клиентите си и сме на ясно, че те плащат нашите заплати. И затова сме им благодарни, че са ни се доверили и са ни помогнали да съществуваме.

В случай, че имате истинско оплакване, проблем, нещо което сте отправили като въпрос към служителите ни и те не са успели да разрешат - моля пишете ми или ми звъннете директно на тел. 0885 698841 Георги. Не винаги вдигам, но винаги връщам обаждането. На разположение съм да Ви помогна.

Желая ви хубав ден и се надявам, че ще намерим решение за нужди и бюджет на вашата близка.

С уважение,
Георги
Управител, Фонио

# 545
  • Варна
  • Мнения: 1 529
Време за реклама...
В този форум нямаме нужда от статустика кой колко е платежоспособен. Тук си споделяме опит и впечатление с цел да си помогнем.
Г-н Миленчев,  цитирам ви "Слуховите апарати от 2100 лв./4200 лв. са от клас Стандарт т.е. среден клас апарати. Т.е. на тази цена започват смислените/добрите решения. Базов клас е измислен и произведен за страни от "Третия свят", които са бедни и дори не се предлагат по по развитите държави. Основен клас - 1000-1500 лв. е с компромис от качествата на Стандарт. "
Тогава базовите ги махнете от портфолиото си. Simple Smile

Хората, които за първи път се сблъскват с подобен проблем е нормално да реагират остро на цените, при положение, че не са информирани достатъчно. Това е съвсем нормална човешка реакция. Simple Smile Не е като да си купят супа от 2,50лв.

Не защитавам Драгомир, просто на човека му трябва обяснение, защо е тази разлика в цените, защото в доста от случаите това е определящо. Simple Smile

# 546
  • София
  • Мнения: 21
Здравей Gaburata,

Статистиката я споменах в отговор на довода на Драгмир "Жена на 85 години, поставят и два апарата за по 2100 лева, за да я тестват."

В написаното от Драгмир не прочитам нито един въпрос или повик за помощ - чета единствено недоволство, за това, че сме го информирали, че съществуват добри решения за слуха - да на определена цена, което лично за мен е необяснимо, но.....  С написаното си наистина се постарах да добавя информация. 

Базовите модели наистина ще ги махнем през 2021 години от портфолиото си.

А за "времето за реклама" .... благодаря на Драгмир Simple Smile

# 547
  • Варна
  • Мнения: 1 529
Аз някак не разбирам господина да е уведомен защо му се препоръчва този модел. Разбира се, мога само да гадая какво се е случило точно. Вие изхождате от гледната точка на управител на Фонио.
Да, човека не е търсил помощ или е задавал въпрос. Това е публичен форум, в който е влязъл да изкаже мнение, дори и лошо.

# 548
  • София
  • Мнения: 21
Съгласен съм и нямам какво да добавя! Simple Smile

# 549
  • Мнения: 198
Господин управител, ако не беше всичко толкова цинично, щеше да мине за реклама. Дали и след репортажа в Господарите бихте били толкова самодоволен, времето ще покаже.  Желая Ви железен слух, защото, ако я карате в този дух, едва ли ще можете да си позволите дори и базов модел!

# 550
  • Мнения: 198
Това за платежноспособността прозвуча в стил телефонен измамник.

# 551
  • Мнения: 547
Аз апарат не ползвам,имам такъв ,но не ми е необходим в момента,но за справка,шеста година живея в чужбина,ходила съм един път на преглед и поисках инормация за цени на слухови апарати,всеки месец от тогава или през месец и нещо получавам брошури с отстъпки,безплатни прегледи и намаления на най новите продукти-апарати без да съм закупувала от тук такъв,защо не се прави и това в България,цените са високи два апарата на цената на кола и като остареят или излезе нещо по добро няма да се сменят с голяма отстъпка,а се налага да се дават още пари за тови,айде малка страна и да се товарят хората колкото може ако не да си седят нечуващи.
А до представителя на фонио или каквито са там апаратите не,че нещо ама една нистинка,грипче два,три дни и ще се отзовеш в редиците на колко са евтини хубавите апарати само 2000-3000 за един ,,смях,,

# 552
  • Мнения: 547
Пари от джоба на клиент който ги няма,няма и как да се вземат,а това за развитите страни пълни глупости,пак от поста на господина от фонио,в бг айфони не знам да се заменят, тук където живея последен модел взимаш го на изплащане ако за година излезе по нов го сменяш без пари и продължаваш да плащаш новия ако искаш разбира се с колите е същото взимаш я за три години с месечни вноски след третата година имаш останали пари да плащаш ако я искаш ако не я сменяш с нова какъвто модел искаш ,но на същата марка и продължаваш да плащаш.

# 553
  • Мнения: 12
Здравейте,

Използвам случая, че темата се чете от представители на Фонио. Искам да ги питам има ли някаква възможност да се ходи на консултации извън посоченото работно време на центровете им? Предполагам , че отговорът е не, но все пак да питам  дали не обмислят такава възможност за клиентите си. От години съм диагностицирана с отосклероза на едното ухо и неврит на другото и  средна, на границата на тежка слухова загуба, но работното ми време е същото като на Фонио. Работата ми е натоварена, дори и да успея да отида един път на консултация за апарат и да си избера, след това трябва да се ходи многократно за донастройване. Самата мисъл за уреждане на регулярни отсъствия от работа ме отказва и продължавам да я карам без апаратчета, колкото и да ме затруднява. Имате ли някакво решение за хора като мен, сигурна съм, че не съм единствена.
Благодаря за отговора предварително.

# 554
  • София
  • Мнения: 21
Здравейте, Eryn,

Можете да се свържете с центъра на Фонио до вас и да се уговорите за посещение извън работно време - сутрин, вечер или събота. Обяснене им и вярвам, че ще намерят време да ви приемат. В случай, че не се случи - пишете ми на лс.

Общи условия

Активация на акаунт