Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 494
  • 254
  •   1
Отговори
# 15
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Никой не те е вързал да подписваш насила. Тъкмо вече ще знаеш и ще четеш какво подписваш следващия път. Добрите уроци са скъпи, този ще го изплащаш две години.
Към момента съм на безсрочен договор и всеки месец имам оферта, за която казвам, че не ме интересува, независимо дали бързам или не.
Мисля, че се опитваш да се оневиниш с това бързане, но като си бързала, защо си приела телефона?
Честито сега, нямаш никакъв шанс да развалиш договора, с който ти си се съгласила, полагайки подписа си.

# 16
  • Мнения: 524
Сякаш получавам някакви нападки в няколко от постовете, споделих темата главно, за да предупредя потребителите да не допускат грешката ми и да четат всичко преди да го подпишат. Да, разочарована съм от ситуацията, явно и от себе си. Разбрах каква е ситуацията преди близо месец, не съм ходила в магазина, където взех телефона да се разправям.
Някой нагоре беше споменал нещо за Хенди, да, в Хенди беше, Хенди щанд във Фантастико. Да приемем дори, че щом съм взела телефона с новата карта поне само тя трябваше да бъде с две години договор. В моя случай обаче и двете карти са подновени от раз. Няма значение, просто споделих проблема Whistling

# 17
  • София
  • Мнения: 16 197
А защо не пробваш да развалиш договора? Отиди в същия офис и обясни кротко. Ако не стане  вдигни им як скандал. Като се разшумиш и клиентите на Фантастико ще се заслушат. Може пък девойчето да не иска скандали и да го анулира. Нищо не пречи да пробваш.
Затова си харесвам БОБ - договорите им са с 1 месечно предизвестие, няма обвързване.

# 18
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Не, ти не само сподели проблема, а попита как си се набутала и искаше да разбереш има ли възможност да се отървеш.
Самата ти тема е озаглавена с думата "изненада", което говори, че не се смяташ за виновна и все още мислиш, че има начин да се отървеш.
Заради такива похвати, мисля, че имаше някакви промени в закона за потребителите и не знам в колко дневен срок имаш време да размислиш и да се откажеш от договор, но вече по-запознатите да кажат колко е. Мисля, че беше 7 дни, ако не бъркам, а може и по-малко да е.

# 19
  • Мнения: 4 418
Ако си мислиш, че от оператора не са си оплели мрежата за шарани - грешиш.

Приеми все едно си си платила за урок: да не подписваш договори без да си ги изчела и да си се запознала с тях преди това.

# 20
  • Мнения: 6 833
И да отиде да вдига скандали в офиса, щом имат договор с подписа й, нищо не може да направи.
Как ще докаже, че служителката й говорила едно, щом в договора е описано друго с таксата и условията и тя се е съгласила с тях?

# 21
  • Мнения: 343
Точно в Хенди ги правят тези номера. Преди години така ме метнаха да подиша договор за LOOP. Уж не се вързвам лесно, но момичетата са много сладкодумни. И така, излязох си от офиса им с подписан договор. След половин час се усещам каква простотия съм извършила, обадих се мъжа ми и той отиде да се кара с тях, а с него трудно се спори. Всъщност прекратиха договора.
Иначе сметките към Мтел си плащаме в офисите им (не на Хенди) или през интернет.
Мога да се похваля, че дори сега прекратихме един от договорите ни към Мтел (за цифрова телевизия и интернет), въпреки че остават година и половина до края на срока, заради смяна на адрес, на който не се поддържат тези услуги. Вярно, че пуснахме две жалби, вярно, че във втората заплашихме с КЗП...Но очевидно е имало значение!
А на авторката успех и следващия път да избягва да влиза в Хенди! Simple Smile

# 22
  • Мнения: 39
Добре си ги подбират в операторите. Имат радар за "паткани". Телефонът е, като работна нокия - 20 лв. За телефон от 20 лв. човек се набутва многократно, защото е безплатен. От операторите изгодните, ако могат да се нарекат такива, телефони (висок клас) са за клиенти с поне 30 лева абонаментна такса. Една приятелка работи в Мтел и точно тези случки ми ги обяснява. Подмята нарочно няколко листи накуп (двата договора за клиента и Мтел), отваря телефона и клиента съответно се прехласва по него,  сочи с пръст къде да се подпише, като страниците се минават мега бързо, повечето ги мързи да четат и така. Тя си получава комисионната, а който не е чел си плаща. Подписват договори с безумни абонаментни планове. Да не говоря, че понякога се преподписва договор на по-скъп абонаментен план, но човека не желае телефон, но му го пъхат в договора и после те го плащат и прибират с гаранцията Wink Не е да не се влиза в някои от офисите им, а как човек се държи. Ако разбираш и повече от тях... лошо. Млъкват. Ако не разбираш им се отговаря "Да, благодаря, ще помисля" или "Нямам интерес". Ако офертата е привлякла наистина интереса на човек, консултира се с някого - мъж, по-голямо дете, приятел. Бързането не е извинение, защото след време може така и имот да ви вземат.

# 23
  • Мнения: 524
Благодаря на отзовалите се, скандали никога не съм вдигала, дори за самия договор не съм казвала на хората около мен. Благодаря също и на накаралите ми се, стана ми ясно, че аз съм виновна. Реших да напиша относно случилото се в анонимна платформа, за да видя какви ще са реакциите и съответно съветите на неутрални лица. Наясно съм, че нищо не мога да докажа, дори да отида в магазина. Момичето си беше само там, аз също бях сама. Спора просто би бил излишни нерви  Simple Smile Хубава вечер   bouquet

# 24
  • Мнения: 1 427
И на мен ми се случи-уж само преподписах, а накрая се оказа че има нова сим карта на мое име   #2gunfire за която разбрах чак когато ме потърси фирма за събиране на дългове! Писах жалби и в КЗП и в Мтел, но успях да я анулирам след хиляди мъки, такси и накрая олекнах с 400 лв.! Исках даже да я съдя тази, която ми го набита, но се оказа, че е напуснала! Колко удобно! Затова след като ми изтече договора, я карам месец за месец,  отказвам всякакви нови тарифни планове и простотии! Ако искам нов телефон-купувам си без планове и абонаменти-втори път няма да се нахендря, мерси!

# 25
  • Мнения: 3 031
Върни телефона и прекрати договора. Аз така направих.

# 26
  • Мнения: 6 833
Mai Tai, при кой оператор това? На какво основание ти прекратиха договора?

# 27
  • Мнения: 3 031
Mtel. На основание, че не им искам телефона и услугата.

# 28
  • София
  • Мнения: 9 850
Няма такъв филм като 'имате оферта', 'имате подарък', '100 минути безплатни' и т.н. Всичко е с нова карта. Някои даже издават нова сим, която е 2в1, т.е. пак се получава 1 сим карта, но тя е с 2 номера - обикновено стария номер, основния, и новия, в който са тези 'безплатни' или 'бонус' минути. Повечето хора дори не разбират, особено ако им излязат с 'вашата карта е за смяна'. Дават се бланки за смяна на карта, обикновено под тях има и такава за новия договор. Застъпва се самия лист с новия договор, така че отдолу да се виждат само графите за подпис и име на клиента, и клиента си мисли, че подписва една и съща бланка два пъти, а реално подписва съвсем различни неща....

# 29
  • Мнения: 6 833
А колко време след като подписа договора ти го развалиха, май има срок една седмица или по-късно е било?
При авторката вече е минало повече от месец и предполагам, че няма как да стане.

Общи условия

Активация на акаунт