Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 429
  • 254
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 524
Според мен няма смисъл от пълномощно и др. разправии, едва ли ще й спрат телефона, защото не е преподписала договора  Peace
Така е и според мен, но жената постави въпроса и ако иска да го изясни тр да се процедира по някакъв начин. Нейна воля.
Благодаря Ви, аз подозирах, че няма да бъде проблем след изтичането на договора да бъде автоматично продължен като безсрочен и когато жената има възможност ще отиде и ще си го продължи. Попитах тук, за да съм сигурна и да не я подведа със съвета си. Благодаря   bouquet

# 61
  • София
  • Мнения: 655
Скрит текст:
но нямам нерви. Дори твърде много се проточи темата.

 Shocked Не ви ли е малко неудобно? За какво изобщо пуснахте темата? Пошумяхте, пооплакахте се, и - стига толкова, дълго се проточи  ooooh! Ми като е дълго, плащайте си "прежалената" сума, и си свиркайте - до следващия път, когато отново ще ви "прецакат" - някой, някъде, с нещо  Peace

Много се дразня от този тип хора - бързала, подписала, после помрънкала, ама ѝ омръзнало, нерви няма да се занимава, но за темичка в бг-мамма - има  ooooh!  Как точно да очакваме нещата около нас да се променят към по-добро, ако никой нищо не прави и "номерата" винаги "минават"?!?
Всеки получава това, което заслужава!

Моите поздравления за всички в темата, които споделиха положителния си опит, как се борят за правата си и не се примиряват    bouquet
благодаря Ви за мнението, ще го уважа, тъй като всеки има право на свое, не желая да Ви нападам. За мен е достатъчно, че точно 'шума' който се вдигна около темата ще помогне на някой от читателите следващия път, когато попадне в подобна ситуация. Кой ще се разправя и кой не, всеки ще прецени лично за себе си. В конкретния случай обстоятелствата са срещу мен, нямам касов бон, нито документи. Нямам също и свидетели на случката. За себе си съм си взела поука, благодаря и на хората, които се отзоваха!

Написах в предишен коментар, че може да изискате копие на подписания от вас договор от оператора.
Няма да загубите много време, посетете официален офис, пуснете молба и до месец ще ви предоставят условията, на които сте се съгласили. Важно е да имате този документ във вас.   bouquet

# 62
  • Мнения: X
Според мен няма смисъл от пълномощно и др. разправии, едва ли ще й спрат телефона, защото не е преподписала договора  Peace
Така е и според мен, но жената постави въпроса и ако иска да го изясни тр да се процедира по някакъв начин. Нейна воля.
Благодаря Ви, аз подозирах, че няма да бъде проблем след изтичането на договора да бъде автоматично продължен като безсрочен и когато жената има възможност ще отиде и ще си го продължи.
А защо й е да го продължава като срочен?
Той така или иначе автоматично си продължава.Като безсрочен.И ако условията я удовлетворяват, по-добре нищо да не прави.Така може да си ползва телефона, докато е жива при тези условия.

# 63
  • при късмета
  • Мнения: 24 122

Благодаря Ви, аз подозирах, че няма да бъде проблем след изтичането на договора да бъде автоматично продължен като безсрочен и когато жената има възможност ще отиде и ще си го продължи. Попитах тук, за да съм сигурна и да не я подведа със съвета си. Благодаря   bouquet
Няма нужда да си го продължава. Той ще си се продължи автоматично при същите условия.
Ако отиде за каквото и да е , особено възрастен човек, веднага ще го излъжат пак да подпише срочен договор.
Ако условията досега я устройват ИЗОБЩО да не ходи.
Дори да й досаждат по телефона, в момента в който изтече срока на договора и той стане безсрочен ще спрат, защото дефакто, това което искат да постигнат - задължение със срок - вече няма да могат

# 64
  • София
  • Мнения: 655
След като темата е "Неприятна изненада от мобилен оператор" ще се включа и аз с това, как без да подозирам от Виваком бяха променили тарифния ми план.
Преди няколко години Виваком пуснаха на пазара много изгодна тарифа за хора, които имат предимно изходящи разговори в ЕС. Тарифата беше 100 лв. с включени 1800 минути към всички мобилни оператори в страната и всички страни членки на ЕС. Договора ми изтече, от оператора ме "бомбандираха" с обаждания за преподписване, но тъй като тази тарифа с тези условия не се предлагаха вече - аз отказвах на всички предложения. Един ден ми се обадиха за "Сделка от разстояние" и ми предложиха същите условия, като се включва и роуминг. Аз съм малко мнителна и изисках да ми изпратят на електронната поща договора (от официален електронен адрес на оператора), условията които предлагат за настоящата сделка и всички допълнителни условия на компанията. Прочетох и наистина не можех да повярвам, невероятно изгодна оферта! Приех я, изпратиха ми подарък и мобилен апарат, а първите 6 месеца от новия двугодишен договор таксата беше на 50%. Всичко беше прекрасно, изминаха 6-7 месеца и всичко беше както е описано в договора, НО на 8-мия месец изведнъж сметката ми стана от 100 на 300 лева! Отидох в офис на оператора, където ми беше заявено, че всичко със сметката е наред и аз нямам 1800 минути, а 180 минути! Една невъзпитана служителка се опита да ме изкара луда, че въобще нямам идея какъв договор съм сключила и така било при сделки от разстояние. Прибрах се в къщи и прегледах кореспонденцията си с мобилния оператор и видях, че съм права (въпреки, че в офиса по-рано ме накараха да се съмнявам в себе си). Написах и входирах жалба в официален офис на Виваком, приложих и договора с всички условия. След месец получих отговор, в който пишеше глупости! Отговора на жалбата нямаше нищо общо с написаното от мен, предположих, че е стандартна бланка за отговор и никой не е прочел написаното. Отново входирах нова жалба с документи и допълнително се оплаках и от неадекватния първи отговор, от оператора ми отговориха отново много различно от това, което беше проблем. Тогава написах жалба до КЗП и лично я занесох в сградата на Славейков, получих и входящ номер (до днес не са ми отговорили от там...). Чудих се какво да направя и прочетох, че Омбудсмана на Република България в моя случай също е инстанция. Има електронна форма в сайта му, която попълних, разказах за проблема, приложих и необходимите документи (доказващи моите думи). В 14 дневен срок получих отговор от Омбудсмана, в който той ме уверяваше, че от мобилния оператор ще върнат стария ми план и ще преизчислят сметките през месеците, които съм ощетена. След месец получих и писмо от Виваком, в което ме уведомяваха, че ми връщат плана и как ще се преизчислят надвнесените суми.

# 65
  • Мнения: 524
Според мен няма смисъл от пълномощно и др. разправии, едва ли ще й спрат телефона, защото не е преподписала договора  Peace
Така е и според мен, но жената постави въпроса и ако иска да го изясни тр да се процедира по някакъв начин. Нейна воля.
Благодаря Ви, аз подозирах, че няма да бъде проблем след изтичането на договора да бъде автоматично продължен като безсрочен и когато жената има възможност ще отиде и ще си го продължи.
А защо й е да го продължава като срочен?
Той така или иначе автоматично си продължава.Като безсрочен.И ако условията я удовлетворяват, по-добре нищо да не прави.Така може да си ползва телефона, докато е жива при тези условия.
Вариант е, това тя сама ще си прецени, не мога да си позволя да се меся, жената ми се обади да ме попита дали ще й спрат телефона, понеже това й е връзката със света към момента. Със сигурност ще получи още такива обаждания, хубаво е да не им обръща внимание, неприятното я случая е, че го приема като голям проблем и се притеснява.

# 66
  • Мнения: 6 833

Ако условията досега я устройват ИЗОБЩО да не ходи.
Дори да й досаждат по телефона, в момента в който изтече срока на договора и той стане безсрочен ще спрат, защото дефакто, това което искат да постигнат - задължение със срок - вече няма да могат

Според мен е именно обратното. Когато ти изтече срока на договора (дори в повечето случаи и преди това) започват да те засипват с предложения и оферти, защото целта е да те вържат с нов срок. Докато, ако договора е безсрочен може да се откажеш всеки момент и не си им сигурен клиент.  Peace

# 67
  • Мнения: 524
да, аз също съм на мнение, че ще продължат да я притесняват..

# 68
  • Мнения: X
да, аз също съм на мнение, че ще продължат да я притесняват..
Увери я, че никой няма да й спре телефона.Стига да си плаща сметката, де....   Laughing
И ако е достатъчно твърда, като й се обаждат (направо да ги отрязва, че не желае да я притесняват повече, не иска нови договори), все някога ще се откажат.
Важно е и какво казва по телефона.Защото имат едни такива манипулативни въпросчета, като например:"Значи, сте доволна от настоящите условия и не искате да ги променяте?" , ако чуят отговор "Да!", като нищо може да получи по куриер договор за подписване при същите условия.
Защото тяхното "тълкуване" на горния въпрос и отговор е:"Не иска да променя условията, значи е съгласна на НОВ договор при същите условия."
Ако не знае как да заобикаля провокативни въпроси по телефона, в момента, в който й се представят като служител от Виваком (а те винаги се представят), просто първото й изречение да е :"Благодаря ви за обаждането.Не се интересувам!" и да затваря.
Да, грубо е, но ще й спести проблеми и неприятности.Защото не се знае на какво ще се съгласи.

# 69
  • Мнения: 6 833
Тези договори, сключени по телефона не ги ли забраниха? Rolling Eyes

# 70
  • Мнения: 25 824
Предупреди жената, когато ѝ звънят да ѝ предлагат разни благини, да ги реже веднага с твърдо и отчетливо НЕ, за да не я измамят със сделка от разстояние. Изобщо да не ги слуша какво обещават, "Не, не желая, не ме безпокойте повече" и да затваря. Ако продължат да нахалстват, да ги заплаши, че ще пусне жалба за телефонен тормоз. Иначе няма спасение, толкова са нагли.
Друг съвет - добре е да прехвърлите телефоните на по-възрастните си роднини на ваше име. Да не могат самите те да сключват никакви договори. Ще им спестите много тревоги, а и на вас самите.
Номерът на майка ми е на мое име и когато ѝ се обадят да ѝ предлагат от изгодни по-изгодни планове, тя им обяснява, че не е титуляр и ги препраща към мен.
Познайте дали ми се обаждат после.  Mr. Green

# 71
  • при късмета
  • Мнения: 24 122

Ако условията досега я устройват ИЗОБЩО да не ходи.
Дори да й досаждат по телефона, в момента в който изтече срока на договора и той стане безсрочен ще спрат, защото дефакто, това което искат да постигнат - задължение със срок - вече няма да могат

Според мен е именно обратното. Когато ти изтече срока на договора (дори в повечето случаи и преди това) започват да те засипват с предложения и оферти, защото целта е да те вържат с нов срок. Докато, ако договора е безсрочен може да се откажеш всеки момент и не си им сигурен клиент.  Peace
Кое е обратното?
И аз казвам, че като изтече срока договора ще стане безсрочен при същите условия

# 72
  • Мнения: 9 487
Работила съм в Мтел и в Хенди. Ако това е станало в Хенди ти ГАРАНТИРАМ, че имаш седемдневен срок да се откажеш. Бъди настоятелна и погледни позледната страница на договора.Пише го  Peace

# 73
  • Мнения: 6 833

Ако условията досега я устройват ИЗОБЩО да не ходи.
Дори да й досаждат по телефона, в момента в който изтече срока на договора и той стане безсрочен ще спрат, защото дефакто, това което искат да постигнат - задължение със срок - вече няма да могат

Според мен е именно обратното. Когато ти изтече срока на договора (дори в повечето случаи и преди това) започват да те засипват с предложения и оферти, защото целта е да те вържат с нов срок. Докато, ако договора е безсрочен може да се откажеш всеки момент и не си им сигурен клиент.  Peace
Кое е обратното?
И аз казвам, че като изтече срока договора ще стане безсрочен при същите условия

Имам предвид, че няма спрат да й звънят с оферта за нов договор, а не, че условията ще се променят  Peace

Белла дона, авторката не пази договора и е минал седемдневния срок, подписала е преди месец и повече.

# 74
  • Мнения: 524
седми декември 2014  Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт