Нови такси в ЧСОУ Св. Георги - София

  • 39 804
  • 56
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 20 021

И аз не съм съгласна да плащам за ЧУ и детето ми да се събира с други деца, които не са от училището. Ще се събира, като е извън училище. ЧУ се избира именно и заради по-спокойната обстановка и по-малки класове.

Последна редакция: чт, 05 мар 2015, 15:50 от Пролетен дъждец

# 31
  • Sofia
  • Мнения: 291
Jesus какво им е на децата със специални нужди? По скоро е минус, че тези деца не се интегрират в ДУ както евентуално би било в едно ЧУ. Децата които са ограничени / предпазени от взаимоотношения с специални деца са в ущърб.

"Нормални" деца е много обширно понятие. Тези които ходят в ЧУ също са нормални, както и тези с някакви специални нужди....ЧУ е избор на вид институция и образование и дори среда която избираш за детето си. Това е "удобството" че можеш да избереш.

# 32
  • Мнения: 18

И аз не съм съгласна да плащам за ЧУ и детето ми да се събира с други деца, които не са от училището. Ще се събира, като е извън училище. ЧУ се избира именно и заради по-спокойната обстановка и по-малки класове.

Съгласна съм напълно! Ако мога да си го позволя, винаги бих избрала ЧУ!

# 33
  • Мнения: 818
Jesus какво им е на децата със специални нужди? По скоро е минус, че тези деца не се интегрират в ДУ както евентуално би било в едно ЧУ. Децата които са ограничени / предпазени от взаимоотношения с специални деца са в ущърб.  
Това им е, че се чувстват глупави и страдат, когато всички могат нещо, а те не, когато всички имат шестици, а те двойки, защото си нямат и най-малка представа какво се иска от тях, нямат нужните знания, защото 1-5-10 казвания не са достатъчни, както при всички останали... не могат да се включват в игрите на нормално развитите деца, защото не ги разбират. Децата пък си странят от тях, защото търсят нормален контакт с нормални реакции, което кара тези със специални нужди да се чувстват изолирани...

С две думи, децата със специални нужди, потребности и т.н. трябва да ходят в училища за такива деца, не да се смесват с психично здравите деца, защото всички страни страдат по един или друг начин и се създава ненужно напрежение, чувство на отхвърляне, чувство на несправедливост и т.н.

# 34
  • Калифорния
  • Мнения: 464
А най-добре изобщо да не се появяват на обществени места (градинки, детски клубове и т.н.). Да си седят на четвърти километър със себеподобните и да не ни се натрапват. Хесус както винаги е във вихъра си  Rolling Eyes

# 35
  • Sofia
  • Мнения: 291
Без коментар! Толкова ограничени хора има просто нямам думи!

# 36
  • Мнения: X
С две думи, децата със специални нужди, потребности и т.н. трябва да ходят в училища за такива деца, не да се смесват с психично здравите деца, защото всички страни страдат по един или друг начин и се създава ненужно напрежение, чувство на отхвърляне, чувство на несправедливост и т.н.
Айде първо да попрочетеш какво означава " специални образователни потребности" и после да ръсиш мъдрости в тема, която дори не е за това.
Ти не твърдеше ли, че си учителка в частно училище? Такава ли е политиката при вас?

# 37
# 38
  • Мнения: 18
Според мен тази нова сграда няма да бъде построена, след кати видят колко деца остават в училището след новите такси.

# 39
  • Мнения: 2
Знам кои са т.нар. "нови собственици" и те са такива отдавна, след като са платили дълговете, иначе училището нямаше да го има. Изобщо нямайте съмнение че ще построят сградата. За какво ще я ползват е друг въпрос. Ако има деца това училище, ще я ползва, ако няма - ще я ползва друго. Не проумявам за какъв нож в гърба става дума. Досега плащахме за лоша база и не е много ясно какво получавахме, освен прекрасно отношение, през следващата година ще има най-добрата база и ще има по-добри преподаватели. Нормално е да поскъпва.
Ясно е че като ползваш нещо трябва да си го платиш. Това е пазар.
Що се отнася до специалните образователни потребности, почетете повече - ще Ви бъде полезно.

# 40
  • Мнения: 18
Скоро ще съобщим, че напускаме училището...жалко, но нямаме възможност за непосилните такси

# 41
  • Мнения: 4
Моето дете, също учи в училището, беше и в ДГ преди това. sjelev - съгласна, че това е пазар. Таксите  обаче, са притеснително високи и още по-притеснителното е, че ще има маса напуснали. А някой дали знае всъщност, колко деца се очаква да напуснат? Скроиха родителската среща така, че нямахме контакт помежду си.
 gloria1985, ужасно съжалявам, че напускате!

# 42
  • Мнения: 27
Здравейте, виждам едни деца в южен парк, в един блок, това ли е училището Свети Георги, за което се говори тук? Виждала съм и триъгълната сграда, която се строи - там ли ще се мести училището?

Винаги съм се чудила на родителите, които са избрали да си запишат децата на училище в жилищен блок, но може би нещо не разбирам. От друга страна пък е много удобно  за Лозенец.

Дали знаете, като/ако се премести училището в новата триъгълна сграда, какво ще се случи с жилищния блок в южен парк? Това друга сграда ли ще бъде на училището?

# 43
  • Мнения: 3
Здравейте. Някой има ли по_нова информация какво се случва в училище "Свети Георги" _ особено след пускането на новата сграда _ информация за ниво на обучение от ваши или близки деца, среда, как се справят децата в класовете, как се чустват, ниво на усвояване на езици, математика, дисциплина и тн благодаря

# 44
  • Мнения: 4
Здравейте Rosiko. И двете ми деца учат в "Св.Георги" и мога да споделя наблюдения от първа ръка.
Относно сградата - мисля, че е напълно съвместима с нуждите на училището. Разделили са децата на различните етажи по класове (примерно от 1-3 клас, 4-6 и т.н.). Не знам точно каква е системата, само знам моите деца на кой етаж имат занятия.
Достъпът до етажите и асансьорите е контролиран. Т.е. дете от предучилищна няма как да излезе от етажа или да се придвижи незабелязано в сградата. На всики деца са раздадени гривни с чипове и по този начин се осъществява контрола.
Все още спортната площадка и съоръжения са в процес на изграждане и крайния срок за довършването на обекта е края на лятото на 2016.
Организацията на училището е изключително сериозна. Нямам никакви забележки относно нея за сега, а сме клиенти на училището от близо 8 години. В класовете има по 15 деца, а атмосферата е изключително стимулираща и позитивна.
Относно обучителната система - без забележки до 4 клас. Английската система, смея да твърдя. е  ефикасна и е в пъти по-добре структурирана от българската такава. Преподавателите по английските предмети са англоезични и повечето от тях са добри. Все пак не сме модерна дестинация за пребиваване и изборът е силно ограничен.
Освен английски, има възможност децата да изучават и други езици, пак с носители на езика. Имам впечатления от учителите по испански и френски и мога смело да кажа, че са прекрасни.
Хорариумът дневно от 0-4 клас и значителен - 8-9 учебни часа дневно, като се дават леки домашни през седмицата и за почивните дни и ваканциите. Децата, наистина се уморяват много, но и факт е, че моите деца ходят с огромно желание на училище.
Чувам оттук оттам коментари, че след 4 клас училището не предлага добро образование. Това е в сферата на слуховете, разбира се и се надявам да не е вярно.
Забравих да споделя, че училището не прави подбор на децата по развити умения, схватливост и добро поведение, както някои частни училища правят, за да завишат успеваемостта на училището. При нас включително има и деца със специални потребности, придружавани от помощни учители, което на мен, лично, ми прави изключително добро впечатление.
Съжалявам, стана малко объркан пост и вероятно много неща съм пропуснала да кажа.

Общи условия

Активация на акаунт