Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 6

  • 74 851
  • 792
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 17
Имам проблем и с друга поръчка.
Продавача ми даде един номер, след 15 дни му писах, че никъде няма инфо за поръчката ми, и той просто ми даде нов тракинг номер, който пак никъде не работи, не знам какво означава това. Същия ден поръчах и друго нещо от неговия магазин, което ми пристигна преди седмица, а другата поръчка никъде я няма.

# 361
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 887
Здравейте.
Имам следното питане, отскоро пазарувам в Алиекспрес.
Поръчах нещо от един продавач на стойност 50$, от няколко дни той въобще не е на линия ,има 3 дни до края на времето му за реакция и предполагам, че няма да влезе. Платих с виза, до колко време да очаквам връщане на парите?
Намерих същото нещо при друг продавач, с много по-висок рейтинг и активен.
Искам да поръчам от него, той има и много опции за пращане, коя ще ми препоръчате?
Китайски,хонгконгски,сингапурски, шведски ,свейцарски и все с безплатна доствака?кои са най-надеждни и бързи? #Crazy

Т.е. продавачът не е изпратил стоката ?
Ако е така , след изтичане на времето ще ви върнат парите до 10тина дни.
Нито изпращането в последния ден, нито това,че някой не е online е нещо притеснително.
Срокът е посочен в обявата, купувайки се съгласявате с него, той има право да прати стоката и в последната минута ако желае.
Няма как да бъде постоянно онлайн  Peace
Пощите са горе-долу еднакви китайските се водят обикновени, след тях са всички останали - всичко е въпрос на късмет  Peace

# 362
  • Мнения: 17
Да, наясно съм с тези правила. Ето вчера изтече друг срок на друг продавач, който постоянно  е онлайн, обеща, че ще ми я прати, но и така не я изпрати ДВЕ СЕДМИЦИ. А този въобще още не е видял дори, че има поръчка. Ще изчакам,няма как. Благодаря ви.

# 363
  • Мнения: 17
 Laughing Mr. GreenПрибързано помислих, че продавача се е споминал. Той постоянно е офлайн, но все пак го попитах дали магазина му работи и той изненадващо отговори моментално. Значи имат опция да си крият онлайн статуса. Дано ми я изпрати,остават му 3 дни.

# 364
  • Мнения: 17
А това е другата проблемна RT240818836HK, писах му че не му работи номера две седмици, каза, че ще провери и ми даде нов номер, май на китайските пощи "RK223412155CN this is the new tracking number, thanks ",но и той не работи. Как да го разбирам, че е изпратил наново ли?
А имам 5-6 поръчки, който от 22-ри нямат движение по статусите си, повечето от различни продавачи.Надявам се това да е нормално иначе имам търпение Simple Smile

# 365
  • Мнения: 17
Здравейте отново. Случвало ли ви се е подобно нещо? Едно китайче преди три дни ми пусна пратка със сингапурски пощи и сега на статуса и пише, че е получена от клиент и по точно:
Item No:   RB005103599SG
Despatch No.:   4111
Status Date   Status Description
03-06-2015   Received from Customer
Нищо не съм получавала и няма и как за три дни.Писах у, но не ми отговаря. Имам ли основание да отворя диспут и ще ми повярват ли, че не съм получила нищо. Моля посъветвайте ме,какво да направя? Sad

# 366
  • Мнения: 17
Сега ми писа "It is to show the logistics companies have received consignments"
А дано...

# 367
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 887
Здравейте отново. Случвало ли ви се е подобно нещо? Едно китайче преди три дни ми пусна пратка със сингапурски пощи и сега на статуса и пише, че е получена от клиент и по точно:
Item No:   RB005103599SG
Despatch No.:   4111
Status Date   Status Description
03-06-2015   Received from Customer
Нищо не съм получавала и няма и как за три дни.Писах у, но не ми отговаря. Имам ли основание да отворя диспут и ще ми повярват ли, че не съм получила нищо. Моля посъветвайте ме,какво да направя? Sad

Това е нормален статус. Означава ,че пратката е предадена в пощите. Т.е. за пощите клиент е продавача и от него са получили пакет за изпращане  Peace

# 368
  • Мнения: 17
Благодаря за помощта  : babydust7)
Успокоих се:)))

# 369
  • Мнения: 2
Здравейте , и аз имам проблем с няколко пратки , вече почти три месеца минаха , а не съм ги получила...
Тази пратка RT104684404FI единствено мога да я проследя в сайта trackitonline и ми показва следното:
06.04.2015 07:34
Arriving at import exchange offices, Bulgaria 
Когато отидох в пощата да помоля да ми проверят няколко от пратките ми казаха , че не са влезли все още в България , а пък тази пратка по-горе уж ми изписва , че е в България...проблемът е че друг човек ми поръча нещата , тъй като все още нямам карта и няма как да се свържа с продавача. А тази пратка RH170449876CN изобщо не може да се проследи , възможно ли е да е фалшив номер? Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно и има идея какво може да се случва да пише. Благодаря предварително!  Simple Smile

# 370
  • Мнения: 17
Здравейте отново. Случвало ли ви се е продавача да ви сменя тракинг номера?
Статуса се промени на изпратен, даде ми тракинг номер, след 15 дни някъде вече му писах, че не му работи, каза, че ще ми даде нов, даде ми пак мина толкова време, пак му писах, че и новия не работи и нищо не съм получила.И сега ми отговори, че ще ми прати трети номер. #CrazyЕ, това възможно и нормално ли е? С тази поръчка му пуснах още една в началото едновременно и тя ми дойде за 10 дни и тракинг номера и работеше.
Номер първи: RT240818836HK
Номер втори: RK223412155CN
И на оплакването ми отговаря : "ok, i will check  your new tracking number soon, thanks " Rolling Eyes
Чудя се дали е нормално или си прави майтап и дали вие на мое място бихте прибегнали до  диспут в тази ситуация?
Все си мисля, че за да ми дава нови номера, трябва да изпраща пратката отново и отново и отново, което никак не би му било изгодно или може да се променят?Благодаря Ви.  bouquet

# 371
  • Мнения: 4 709
sunshine2015 случвало ми се е и си работеше вторият номер. А досега най-бързата поръчка ми е била 11 дена, но обикновено са за не по-малко от месец така че чакай си срока. Опитай и с третият номер, знам ли newsm78

# 372
  • Мнения: 17
Забелязох, някои продавачи как продават нещо, което нямат или е изчерпано и много хора се оплакват в коментарите.Може би с идеята при евентуален диспут да изпратят нещо друго, да стигнат до някаква уговорка, за да задържат парите.Не мога да им разбера логиката, но няма как ще изчакам, засега и двата номера не работят, а мина много време, а третия още го чакам Outta Joint. Не мога да разбера как ги раздава тези номера на ново ли  праща поръчката..Иначе сайта много ми хареса, но съм новак и нямам практика за различни ситуации и като за новак се увлякох, вече са 32 поръчки, за мен и за близки,които очаквам и следя.. Grinning Дано стигнат благополучно:)Благодаря Скарлет, времето ще покаже какво става с тази поръчка  Flutter

# 373
  • Мнения: 4 709
Късмет ти желая, гледаш рейтинга на продавача и даваш смело ако е над 90%. Peace

# 374
  • Мнения: 17
Благодаря Скарлет Simple Smile Да ви разкажа какво се случи с китаеца, който постоянно ми сменяше номерата и явно ми е прилагал "номера на китайката". Отворих диспут, защото тракинг номерата му не работеха и той веднага го прие.Явно и нищо не ми е пратил... Outta Joint Колкото да си губим времето в напразно чакане.
Инак рейтинга му е над 95%- има още две поръчки от него, едната получих, а на другата тракинга е нормален. Имам към 10 ужасно забавени и всичките са с китайските пощи...Ще избягвам за напред такъв метод.На 22.05 са изпратени от Пекин, от различни продавачи са и след това няма информация. На едната и отворих диспут, за да видя какво ще се случи. Китаеца ми е копирал тракинг информацията от 22.05 като довод.., защото като причина посочих, че от 22.05 нямам никаква информация и не съм получила нищо, ще изчакам тези 14 дни преди автоматично да се ескалира. Ако в този период получа пратката, ще канцелна диспута.Но ако се ескалира след 14 дни и не съм го получила, дано ме разберат и го спечеля.. PraynigИ той не е виновен, ако пощите са калпави, но и аз не съм..Вече получавам много по пресни поръчки - изпратени преди  8 дни със сингапурски и хонк конг пощи..

Общи условия

Активация на акаунт