WIZZ AIR 17

  • 69 444
  • 737
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 19 902
мисля, че цената на багажа е според сезона
за август до Бари платихме 49 лв на посока за багаж, при цена на билет 29.99 ...   Rolling Eyes

# 601
  • Мнения: X
Оказа се, че в сайта ми го пише в евро, но в изпратения мейл е в лева точната сума. Засега всичко е наред... Друго да попитам - до колко време ще бъде отразено плащането? Бордната карта в профила ми ли ще се появи? Трябва ли да знам нещо по-особено за принтирането? Цветно, черно-бяло... и т.н. На летището ми трябва единствено и само документ за самоличност и бордна карта, без фактури и т.н.?

# 602
  • София
  • Мнения: 1 338
Платих място и за детето, за да съм спокойна. Блу, не е ли логично да искам да спестя от нещо, което по презумпция би трябвало да ми бъде безплатно? Все пак, дете на тази възраст следва да пътува с придружител, а придружителят е с платено място. Както и да е.
.Vaya. благодаря за мнението. Аз също мисля, че цените ще се покачат, все пак тогава е сезонът за тази дестинация.

# 603
  • Мнения: 6 245
Ако не платите места, няма да ви разделят от детето. Системата дава последователни съседни места на всички, които са на една резервация. Ако обаче купите 2 места по избор и не платите за детето не знам какво ще стане, може и да не е желания от вас резултат. За да сте сигурни или не плащате места за никого, или плащате за всички.

# 604
  • Мнения: 9 767
Gina, така или иначе, при две закупени места в случая, няма как детето да не е поне с единия родител, независимо, че местата са към билетите на възрастните. Не търся логика или по-точно такава им е политиката. За мен беше далеч по-неприятно, когато нямаха изобщо места, но пък са единствената авиокомпания, която има полети от и до Варна за желаната от нас дестинация. За протокола, когато миналата седмица купувахме билети, платихме места за тримата и в двете посоки.
През февруари пътувахме, бяхме седнали тримата заедно и в един момент стюардесата ни попита дали детето има 2 години. Помислих, че не я разбирам правилно, та се наложи да повтори въпроса. Дъщеря ми тогава беше на навършени 5 години. Стюардесата се беше усъмнила дали има 2, та да има право на място. Mr. Green А детето ми е с идеална визия откъм ръст, кг и умен поглед за 5 годишно момиченце.

# 605
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Оказа се, че в сайта ми го пише в евро, но в изпратения мейл е в лева точната сума. Засега всичко е наред... Друго да попитам - до колко време ще бъде отразено плащането?
Може още утре, а може и до няколко дни. Ако не ви е отразено до 5 работни дни в Моите резервеции в профила на статус Потвърден се обадете на импулсния телефон
Бордната карта в профила ми ли ще се появи?
Прави се уеб чекин (от 30 дни до 3 часа преди полет), ако сте избрали безплатен уеб чекин (при чекин на летището Ви издават бордна карта на летището). След въвеждане на съответната информация като дата на раждане, номер на документ, дата на издаване и изтичане се генерира бордната карта, която разпечатвате
Трябва ли да знам нещо по-особено за принтирането? Цветно, черно-бяло... и т.н.
Принтирате бордната карта, която може и да е черно-бяла
На летището ми трябва единствено и само документ за самоличност и бордна карта, без фактури и т.н.?
Да, само докумет за самоличност и бордна карта

# 606
  • Варна
  • Мнения: 3 420
Като не платиш, след 24 часа само се анулира. Не можеш да запазиш нов,  защото ти "висят" неплатени билети. Пробвай през друг профил.
Хм, аз го правих този номер наскоро и ми се получи от един и същи профил.



На някой друг получавало ли му се е от един и същ профил да направи 2 последователни резервации за един и същ полет за един и същи пътник ? Едната резервация с плащане през банкова сметка, а 2-рата с кредитна карта , например ? Не мога да направя 2-ри акаунт, незнайно защо Уиз ми разпознава и 2-та имейл адреса , които ползвам, като вече "налични в системата " , а съм им давала само единият. Затова се чудя през един и същи профил дали ще се получи такава "двойна резервация " ?

# 607
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Като не платиш, след 24 часа само се анулира. Не можеш да запазиш нов,  защото ти "висят" неплатени билети. Пробвай през друг профил.
Хм, аз го правих този номер наскоро и ми се получи от един и същи профил.



На някой друг получавало ли му се е от един и същ профил да направи 2 последователни резервации за един и същ полет за един и същи пътник ? Едната резервация с плащане през банкова сметка, а 2-рата с кредитна карта , например ? Не мога да направя 2-ри акаунт, незнайно защо Уиз ми разпознава и 2-та имейл адреса , които ползвам, като вече "налични в системата " , а съм им давала само единият. Затова се чудя през един и същи профил дали ще се получи такава "двойна резервация " ?

Аз съм правила. Плащаш тази с кредитната карта, а другата по банков път след време изчезва от профила. Можеш да имаш до 2 висящи  резервации по банков път.

# 608
  • Варна
  • Мнения: 3 420



Аз съм правила. Плащаш тази с кредитната карта, а другата по банков път след време изчезва от профила. Можеш да имаш до 2 висящи  резервации по банков път.

Много благодаря   bouquet Ще пробвам  Peace

# 609
  • Мнения: X
Оказа се, че в сайта ми го пише в евро, но в изпратения мейл е в лева точната сума. Засега всичко е наред... Друго да попитам - до колко време ще бъде отразено плащането?
Може още утре, а може и до няколко дни. Ако не ви е отразено до 5 работни дни в Моите резервеции в профила на статус Потвърден се обадете на импулсния телефон
Бордната карта в профила ми ли ще се появи?
Прави се уеб чекин (от 30 дни до 3 часа преди полет), ако сте избрали безплатен уеб чекин (при чекин на летището Ви издават бордна карта на летището). След въвеждане на съответната информация като дата на раждане, номер на документ, дата на издаване и изтичане се генерира бордната карта, която разпечатвате
Трябва ли да знам нещо по-особено за принтирането? Цветно, черно-бяло... и т.н.
Принтирате бордната карта, която може и да е черно-бяла
На летището ми трябва единствено и само документ за самоличност и бордна карта, без фактури и т.н.?
Да, само докумет за самоличност и бордна карта



Плащането е извършено. Аз трябва ли да направя нещо на сайта или само да чакам да го отразят? И много благодаря за помощта! Знам, че досаждам с въпросите си, но предполагам, че и моите притеснения ще бъдат полезни на някого.   bouquet

# 610
  • София
  • Мнения: 1 946
И още как Simple Smile Полезни са, разбира се. Новаци в темата колкото щеш Simple Smile Аз съм една от тях и много благодаря на Woman^In^White за точните и прегледно формулирани отговори. Това са отговори и на моите незададени въпроси.

# 611
  • Варна
  • Мнения: 3 420



Аз съм правила. Плащаш тази с кредитната карта, а другата по банков път след време изчезва от профила. Можеш да имаш до 2 висящи  резервации по банков път.

Много благодаря   bouquet Ще пробвам  Peace

Ето и резултата - направих 1 резервация вчера и 1 днес, с разлика в цената от 40 лв.  и двете с плащане по банков път , от един и същ акаунт. Първоначално, при 2-рата резервация ми даде надпис " Грешка, дублиране на резервация " , но ме допусна да избера начина на плащане и да направя потвърждение , след което системата ми даде код . Към момента и двете резервации са налични в профила ми в страницата на Уиз. Ще изчакам до утре , имам малка надежда цената да падне още малко , ако не, ще си платя 2-рият билет и се надявам всичко да мине добре. Благодаря още веднъж     bouquet

# 612
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Сребърна паричка имай готовност да платиш с карта, ако цената е по-ниска. Системата разрешава до 2 неплатени резервации по банков път на едни акаунт. А ще трябва поне седмица, за да отпадне тази, която си направила вчера или трябва да им се обадиш на импулсния телефон, за да я нулират.

# 613
  • Мнения: 1 718
Когато е имало до сега намаление за багажа, това отнасяло ли се е за големия салонен или само за чекирания такъв?

# 614
  • Мнения: 834
Когато е имало до сега намаление за багажа, това отнасяло ли се е за големия салонен или само за чекирания такъв?
Миналата година беше, не помня обаче кой месец. Мисля, че беше само за чекирания.

Общи условия

Активация на акаунт