Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 562
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: X
Онлайн пазаруването не ме кефи напълно, защото не мога да се огледам.

Ти пък!Мен пък точно това ме кефи,особено обичам сайта на Асос.Обожавам техните рокли,до сега съм нямала грешна покупка от тях.Моделите им са високи и имат представяне на роклята в движение от манекен.Харесам ли си роклята как се движи и гледам мерките на манекенката,често се различаваме само с малко от височина или гръдна обиколка,нямам кофти покупка от тях.И допълнително пропускам коментарите на живата продавачка-"въйй,ква сти дълга,волейбол ли си тренирала,брейй  кви дълги ръце,въх,ми ти хич нямаш бюст" и цъкане все едно съм панаирджийски урод!

  На високата фигура, почти всичко и стои добре! Wink
Все ми е едно, дали ми се говори на ти или на вие от обслужващ персонал, стига да не ми натрапва личното си мнение и  да не демонстрира надменно отношение.
Много ми харесва  продавачът да ме оставят да се ориентирам спокойно, да не ми досажда, но когато имам нужда от него да е наблизо.

Последна редакция: сб, 16 май 2015, 14:39 от Анонимен

# 196
  • Мнения: X
Tаис, исках да кажа, че някои драми са просто излишни. Истината е, че най-качествено обслужване можем да получим в по-луксозните магазини, където освен качествен подбор на персонала има и обучения в сферата на обслужването, които се спазват. В нашата фирма провеждат такива  2 пъти годишно.

# 197
  • София
  • Мнения: 20 133
Едно е голяма фирма,друго кварталния пазар. Grinningще идем при теб.  bouquet

# 198
  • Мнения: X
Точно луксозните бг магазинчета делят клиентите си по накакъв неведом външен признак на имащи и нямащи.
 Laughing
 Забавлявам се,винаги когато ме подценяват.

# 199
  • Мнения: 10 547
Пък после се чудите, защото хората се кипрят, като ходят в поредния изникнал мол.
Нали, ако не си нагизден по последен врясък на молската мода, си некъв ръб, дето заслужава да пазарува само от втората употреба, най-много на пазара.

# 200
  • София
  • Мнения: 12 374
Tаис, исках да кажа, че някои драми са просто излишни. Истината е, че най-качествено обслужване можем да получим в по-луксозните магазини, където освен качествен подбор на персонала има и обучения в сферата на обслужването, които се спазват. В нашата фирма провеждат такива  2 пъти годишно.

Няма драма, просто обсъждаме. И люпенето на семки из градинките не е драма и болка за умиране, но мен и още сума ти народ, които познавам, ни дразни. Например.

В ''луксозните'' магазини по Витошка да речем, има нормални продавачки, както и такива, които са абсолютно неадекватни. Като от темата, която пуснах, в която потребителка разказва как си поискала размер от някакви обувки в скъпарски магазин, а продавачката - красиво изрисувано същество, просто й обърнала гръб.

Подобни случки имам и аз.

Майтапът настрана, но аз наистина познавам 2-3 жени, които се кипрят заради ходенето у мола. Дрехи, обувки, грим..всичко става по конец. В ежедневието са съвсем неглиже.

# 201
  • Мнения: X
Не мога да понасям да ме обслужват различно на едно и също място в зависимост от това как съм облечена или обута.
Тъпата БГ действителност - за да те вземат насериозно  трябва да си се маскирал като клоун и да си с превзети обноски и арогантни маниери.

# 202
  • Мнения: 22 036
Понякога става и с естествено държане  Wink

# 203
  • Мнения: X
Има доза истина в това как гледат на теб в зависимост от това как си облечен. За себе си и повечето ми колеги мога да си заложа главата, че не оглеждаме хората, защото нашата цел е да им съдействаме в избора и задържим като клиенти. Честно казано на мен изобщо не ми пука как ме гледат, пак казвам, важното е като попитам кой крем за лице ще бъде най-подходящ за моята кожа да получа адекватен отговор.

# 204
  • Мнения: X
Естественото държание не може да се добие в атмосферата на българската действителност.

Никой не може да ме убеди да купя нещо.
Но едно момченце в бензиностанция Шел, ме убеди да си купя кафе въпреки, че не исках!
Не си спомням какво ми наговори, само съм запомнила разочарованата му физиономия, на моя отказ, и думите - ама, нашето кафе наистина е много хубаво. аз толкова много го харесвам.
 Laughing

До утре сутринта мога да изказвам доводи, точно как при закупуването на кремчета за лице от бг магазини на реномирани марки медицинска козметика, най-силно се делят клиентите на признак имащи и нямащи и от там разликата в обслужването!

Последна редакция: сб, 16 май 2015, 16:18 от Анонимен

# 205
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз съм забелязала, че най-много се навиват клиентите, когато има кажа, че аз ползвам даден продукт. Действа почти винаги. Явно все пак имам авторитет, в смисъл, че ми имат доверие, а не просто да съм решила да си пробутам залежалата стока.

# 206
  • Мнения: X
А дали наистина го ползваш този подукт или само така говориш?

# 207
  • Мнения: 4 035
Имам две случки от миналата седмица Simple Smile Влязох в магазин за обувки и продавачката спеше, седнала на стола  Rolling Eyes Вярно, че рядко влизат клиенти в този магазин, но все пак.......  Rolling Eyes
Засилвам се към магазин за дамски чанти /за пръв път влизам там/. Продавачката пуши пред съседен магазин с още две продавачки. Видя ме и веднага си остави цигарата и влезе.
-Добър ден!
-Добър ден! Мога ли да ви помогна?
-Търся си черна чанта от естествена кожа.
-Не мисля, че сте дошли на правилното място! /?!/
За секунда си помислих да поискам да ми препоръча магазин, но се отказах. Благодарих и излязох.

Аз съм от клиентите, които искат да им "вземеш парите". Много обичам да попадна на мил персонал, който обича работата си и я върши адекватно. Намерила съм такива в няколко магазина и съм дългогодишен клиент / както и на фотограф за поводи, шивачка за по-специални дрехи и т.н./. Последно ме обслужаха прекрасно в едно заведение в Трявна. С кеф си оставихме парите.  Peace

# 208
  • Мнения: 22 036
Липсва обучение на персонала. Девойките не са виновни, че не познават стоките, които уж продават.
Аз, когато съм се държала естествено и любезно, рядко съм получавала хладно или нелюбезно отношение.

Ако някой ми каже просто, че ползва продукта няма да ме убеди, особено за козметика. Там си има значение тип кожа, проблеми и пр. В квартален магазин не бих очаквала подробни познания, но в голяма верига или скъп козметичен магазин бих очаквала консултация, която да е професионална.
Не е толкова скъпо и трудно като наемеш някой да го обучиш. Говорим все пак за фирмено обучение, а не за платено външно.

# 209
  • София
  • Мнения: 12 374
Аз съм забелязала, че най-много се навиват клиентите, когато има кажа, че аз ползвам даден продукт. Действа почти винаги. Явно все пак имам авторитет, в смисъл, че ми имат доверие, а не просто да съм решила да си пробутам залежалата стока.
Което е странно, защото кожите ни са различни  newsm78
Когато още купувах конвенционална козметика, една мацка в Ремедиум упорито ме убеждаваше да си купя крем, който бил много подходящ за суха кожа - като нейната. Тя го ползвала и била много доволна. Зарадвах се за нея, обаче аз съм със смесена кожа. Опитах се да й обясня - чуваемост нула, беше си наумила да си изприкаже тирадата.

Поне при кремовете за лице вече знам какво ми допада и направо отивам и си го взимам.

Лиляна, ти не преподаваше ли?

Общи условия

Активация на акаунт