Ebay 95

  • 59 589
  • 753
  •   1
Отговори
# 30
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
Разбрах.Продавачът откъде е, тракингът трябва да е на съответната пощенска/ куриерска служба?

# 31
  • Мнения: 125
kork, според мен този код е вместо парола за логване в Ибей - пишеш имейла, който си им дала вече, а кодът - на мястото на паролата.

# 32
  • Мнения: 138
kork, според мен този код е вместо парола за логване в Ибей - пишеш имейла, който си им дала вече, а кодът - на мястото на паролата.
Не става.

# 33
  • Мнения: 138
Разбрах.Продавачът откъде е, тракингът трябва да е на съответната пощенска/ куриерска служба?
Извинявай за лаишкия въпрос - Коя е съответната пощенска/ куриерска служба?

# 34
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
Разбрах.Продавачът откъде е, тракингът трябва да е на съответната пощенска/ куриерска служба?
Извинявай за лаишкия въпрос - Коя е съответната пощенска/ куриерска служба?

Няма как да знам, покупката си е твоя Simple Smile Затова попитах продавачът откъде е, да не би това да е код за достъп до сайт за проследяване ..

# 35
  • Мнения: 176
Привет,
преди известно време направих първата си продажба в ибей.
Пратих пратката препоръчана с БГпощи,дадоха ми тракинг номер за да я следя.
НО, в сайта на Бгпощи излиза като последна дата 18.05 (сложена в чувал и изпратена за чужбина) и от там нататък нищо...
Къде трябва да я следя за чужбина? Купувача е от UK, опитвам да следя в Royal Mail , но не ми излиза никаква информация... Нормално ли е? Или не там се следи? От пощата ми казаха , че за 10-ина дена щяла да пристигне..  newsm78

# 36
  • Пловдив
  • Мнения: 4 595
Привет,
преди известно време направих първата си продажба в ибей.
Пратих пратката препоръчана с БГпощи,дадоха ми тракинг номер за да я следя.
НО, в сайта на Бгпощи излиза като последна дата 18.05 (сложена в чувал и изпратена за чужбина) и от там нататък нищо...
Къде трябва да я следя за чужбина? Купувача е от UK, опитвам да следя в Royal Mail , но не ми излиза никаква информация... Нормално ли е? Или не там се следи? От пощата ми казаха , че за 10-ина дена щяла да пристигне..  newsm78

Мхм, нормално е за нашите пощи.Проследяването е до напускане на Бг.

# 37
  • Мнения: 45
maeva, тракинга за УК работи само понякога. 4 до 10 дни най-късно пратката ти трябва да е на адреса. Може да питаш купувача дали всичко е наред. Аз пиша някакво стандаратно съобщение, че тракинга нещо не работи и дали всичко е ок с пратката.
За много страни тракинга си работи без проблем. Последно имах проблем с пратка до Унгария и благодарение на тракинга се оправих.
За други пък не работи - Ирландия например нямат тракинг с пратките на бгпощи. Там ми изгубиха една пратка, писах им, но бяха супер зле, нищо не можаха да ми кажат. Така че не си мислете, че нашите пощи са най-зле.

# 38
  • Мнения: 445
Здравейте,колко време след като е спечелен търг ,трябва да се плати ?И какво трябва да се направи след това ,за да се развали сделката и да не се плащат такси на ебей ?Прочетох че за изпращане се ползва Бг пощи ,пратката трябва да е препоръчана ,а какво значи приоритетна пратка ,оскъпява ли се доставката и за проследяващ номер плаща ли се допълнително?Каква е удачната практика.Благодаря за съветите предварително.

# 39
  • Мнения: 176
Благодаря ви  Hug
Така или инъче имаме уговорка с купувача да ми пише ,щом я вземе.Остава да чакам...

# 40
  • Мнения: 1 781
Извинявайте че нахлувам в темата ми но не видях тема за продажби в ибей. Някой да се занимава с това- може и на лични. Simple Smile
Забравих да кажа че не съм търговец но искам да опитам да продам едно нещо което смятам че там ще се продаде на добра цена, докато тук няма да мога да му взема добра цена. Разгледах подробно обявите там и видях че артикулът е рядък.

Последна редакция: пт, 29 май 2015, 12:35 от opelcorsa

# 41
  • Мнения: 45
Има доста хора, които се занимават и с продажби в ибей. Кажи какво конкретно те интересува? Имаш ли вече регистрация? Ако да, можеш да пробваш да си публикуваш обявата.

# 42
  • Мнения: 16
Ето какво получих:
Your eBay Buyer Protection case is open. If you are unable to work things out with the seller, you are now eligible to escalate this case to eBay Customer Support for a final decision.

If we don't hear from you by 06-11-2015, we'll assume you worked things out with the seller and your case will automatically close.  Once your case closes, it cannot be re-opened.

Details on how to escalate your case:


      Follow the Case Details link below
       Click "Respond to Case"
       Select "Escalate this case" to eBay Customer Support
       Click "Submit" after providing additional details you'd like to share about your case


но на линка даден ми по долу няма такива опции,какво се прави за да се ескалира случая?

Последна редакция: сб, 30 май 2015, 16:36 от kris_1

# 43
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 812
Моля за съвет - използвам този снайпер www.goofbid.com Продавачът е този http://www.ebay.de/itm/3T-Ranzen-LEGO-EASY-Schulranzen-Tornister … lau-/141677476209  В обявата пише,че не доставя до БГ,но съм сложила по подразбиране английски адрес.Все пак адресът за регистрация ми е БГ.Сега виждам,че изобщо не е отчетен моят бид,който съм задала 2сек реди края  newsm78 Какъв е проблемът?

Същият продавач по-ранна обява : http://www.ebay.de/itm/3T-Ranzen-LEGO-EASY-Schulranzen-Tornister … r_id=838835728107  пак така съм задала снайпера 2сек преди карая,в тази обява  си виждам отчетен бида  newsm78

Друг снайпер да предложите,че с този нещо в последно време не се разбирам  Crossing Arms

Последна редакция: сб, 30 май 2015, 16:47 от morgana07

# 44
  • Мнения: 67
Здравейте, от известно време продавам с ибей и ми изникна един въпрос. Много ще съм благодарна някой да се включи с отговор. Става въпрос, че продадох стока, за която в последствие видях, че е повредена, за да разваля сделката с купувача трябва да му пиша съобщение. Въпроса ми е дали дължа такси на Пейпал и Ибей за продажбата, ако купувача се съгласи без претенции да развалим сделката? Благодаря!

Общи условия

Активация на акаунт