СЕДМИ КЛАС - 65 тема

  • 116 905
  • 1 911
  •   1
Отговори
# 1 500
  • Варна
  • Мнения: 6 966
Стейси, те гнездата са пет, не че има някакво значение де. Grinning

дон домат, аз вече казах наздраве, та... Hug Бургас 63.. Blush

Да не забравите да благодарите на учителите, които помагаха! Звъннахме на госпожата от уроците по математика, да се похвалим и благодарим.  Grinning Много се зарадва жената.
По-натам на трезва глава, като им научим телефоните-и на другите замесени ще звъннем.

# 1 501
  • София
  • Мнения: 12 345
Учителката по БЕЛ на моя дзвер е ужасно разочарована, каза, че за него тази оценка е малък провал. Това няма да му го казвам.
Тази по МАТ, а и баща ми, който е мноооого добър математик, смятат, че е можел да се справи с всички задачи и да изкара 6, но явно стресът не му влияе добре. С нея също се чухме, всъщност няколко пъти днес се чухме. Тя е от 35 СОУ, прекрасна е.

# 1 502
  • Варна
  • Мнения: 6 966
Забелязах, че имам изтрит коментар в темата.

# 1 503
  • Мнения: 467
За какво може да се отнеме половин точка? Crazy

Спомням си, че някъде, най-вероятно на ПИ, но може и да съм го видяла в самите НВО, беше посочено, че се взема половин точка, ако не е направен чертеж на беловата.

# 1 504
  • Мнения: 467
Забелязах, че имам изтрит коментар в темата.


А аз се опитах да отговоря, но не ми се получи цитирането, редактирах се и после коментарът ми също изчезна  Thinking

# 1 505
  • Мнения: 867
Моля ви - не мога да открия кога и къде могат да се видят работите? ЗА София става въпрос.

# 1 506
  • София
  • Мнения: 6 308
Забелязах, че имам изтрит коментар в темата.

Laughing И моята буйна радост е изтрита, но може би така е по-добре. Темите и без това са дълги, няма смисъл да стоят празни постове.


От сайта на РИО:

    Учениците могат в присъствието на родител (настойник) да се запознаят с конкурсните си работи, както следва:

    БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА - 8, 9 и 10 юни 2015 г.– в 22 СОУ (бул. „Витоша” №134) – от 9:00 до 17:00 часа

    МАТЕМАТИКА - 8, 9 и 10 юни 2015 г. – в 18 СОУ (ул. "Пиротска" №68) – от 9:00 до 17:00 часа

    ИЗОБРАЗИТЕЛНО ИЗКУСТВО - 8, 9 и 10 юни 2015 г. – в 51 СОУ (ул. „Софийски герой” №28) – от 9:00-17:00 часа
    Учениците следва да представят ученическа лична карта (ученическа книжка), а родителят/настойникът – документ за самоличност (лична карта)

# 1 507
  • Мнения: 467
Моля ви - не мога да открия кога и къде могат да се видят работите? ЗА София става въпрос.

Отговорих ти, но видях, че със Спунк сме писали едновременно и за да няма повторения се коригирам Simple Smile

# 1 508
  • Варна
  • Мнения: 6 966
Забелязах, че имам изтрит коментар в темата.

Laughing И моята буйна радост е изтрита, но може би така е по-добре. Темите и без това са дълги, няма смисъл да стоят празни постове
Sad Как така?

На мен ми липсва постинг, в който се обяснявах нещо на марио.дк за класацията във Варна.
Както и да е, забелязах случайно и ми стана тъпо.

# 1 509
  • Бургас сити
  • Мнения: 123
Змия,
Оценки се пишат не за поведение, а за знания - има си изисквания, ДОИ, минимални образователни стандарти  и др. - за справка  Наредба №3 за оценяването в системата на НП.
Оценката от 1 модул - НВО  се счита за още една текуща оценка по предмета, т.е. детето ти има още една 6 по математика през този срок.
Сигурна съм, че има начин да се поговори с госпожата, за да даде шанс на детето - да го изпита върху материал, на който е показало по-ниски резултати, за да провери, че този материал е вече овладян и пропуските са запълнени. От опит знам, че доста учители се дразнят, когато родителите са нападателни и , обвинявайки ги, на висок тон, изискват повишение на оценките. Според мен, правилният подход е първо да благодарите за знанията, които детето е получило от нея и да поискате проверка върху материал, на който има по-ниски оценки. Проучете добре  споменатата Наредба №3  и, ако се запъне, смело  цитирайте нормативни документи. Peace

Залогът е голям, използвайте всеки шанс!

Успех !

# 1 510
  • Мнения: 867
Забелязах, че имам изтрит коментар в темата.

Laughing И моята буйна радост е изтрита, но може би така е по-добре. Темите и без това са дълги, няма смисъл да стоят празни постове.


От сайта на РИО:

    Учениците могат в присъствието на родител (настойник) да се запознаят с конкурсните си работи, както следва:

    БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА - 8, 9 и 10 юни 2015 г.– в 22 СОУ (бул. „Витоша” №134) – от 9:00 до 17:00 часа

    МАТЕМАТИКА - 8, 9 и 10 юни 2015 г. – в 18 СОУ (ул. "Пиротска" №68) – от 9:00 до 17:00 часа

    ИЗОБРАЗИТЕЛНО ИЗКУСТВО - 8, 9 и 10 юни 2015 г. – в 51 СОУ (ул. „Софийски герой” №28) – от 9:00-17:00 часа
    Учениците следва да представят ученическа лична карта (ученическа книжка), а родителят/настойникът – документ за самоличност (лична карта)

Благодаря!

# 1 511
  • София
  • Мнения: 12 345
Змия,
Оценки се пишат не за поведение, а за знания - има си изисквания, ДОИ, минимални образователни стандарти  и др. - за справка  Наредба №3 за оценяването в системата на НП.
Оценката от 1 модул - НВО  се счита за още една текуща оценка по предмета, т.е. детето ти има още една 6 по математика през този срок.
Сигурна съм, че има начин да се поговори с госпожата, за да даде шанс на детето - да го изпита върху материал, на който е показало по-ниски резултати, за да провери, че този материал е вече овладян и пропуските са запълнени. От опит знам, че доста учители се дразнят, когато родителите са нападателни и , обвинявайки ги, на висок тон, изискват повишение на оценките. Според мен, правилният подход е първо да благодарите за знанията, които детето е получило от нея и да поискате проверка върху материал, на който има по-ниски оценки. Проучете добре  споменатата Наредба №3  и, ако се запъне, смело  цитирайте нормативни документи. Peace

Залогът е голям, използвайте всеки шанс!

Успех !

Благодаря за поста.
Няма как да й благодаря за знанията, защото той от нея нищо не е научил (хич не ми се получава лицемерието). Даже намрази математиката заради нея. Но естествено ще си трая за това. Да го изпита по-задълбочено мога да помоля, но не знам дали ще има време, защото утре приключват с оформянето на оценките за годината по всичко.

# 1 512
  • Мнения: 2 969
Експресна прогноза за балове (2-ро класиране) за ЕГ, София - тук
http://dox.bg/files/dw?a=830fec02e3

Обърнете внимание - 2-ро, а не 1-во класиране.
Набързо напрашена, не е много прецизна. Но определено балвете много ще паднат.
УСПЕХ НА ДЕЦАТА.

Последна редакция: чт, 04 юни 2015, 11:25 от biborana

# 1 513
  • Монтана
  • Мнения: 1 021
Да се похваля с резултатите на девойката. Тези оценки и гарантират 1 желание в ЕГ с немски език в Монтана.
БЕЛ 5,553/5,524
Матем. 5,362/5,122

От вчера и малката госпожица е вече официално записана в 1-клас. От на есен с песен с две ученички.

# 1 514
  • София
  • Мнения: 19 932
Просветление, нямам намерение да се заяждам. Но ще ти дам пример от преди няколко години. На познат младеж най-голямото му желание беше 1 АЕГ. В една  от школите на "консултация" убедиха майката да не пишат излишно АЕГ, тъй като балът му няма да стигне. Послуша ги... Confused Младежът 5 години (миналата година завърши) я упрекваше, защото още след 1 класиране стана ясно, че балът му би стигнал за прием и в паралелката с руски, и в още една. Но заради грешна подредба и ненаписани паралелки заради нечия погрешна преценка детето се размина с исканото..  Затова, мами, пишете всичко, което детето иска  и в реда, в който иска, дори и шансовете да са близки до нулевите, какво губите... По-добре да влезе на 30 желание, но да знае, че е пробвало за предните, отколкото 5 години да живее с идеята, че  е прецакано, пък макар и прието по 1 желание... Да, някои училища публикуват  имената на приетите ученици и номера на желанието им... И какво от това? Децата с времето приемат в средата си дори и откровените прашутисти  и отявлени връзкари, какво остава за дете, прието по редовен път, но на едикое си желание... Това са комплекси само на родители. Peace И в този смисъл се сещам пример за изкривяванеията на големи хора. Преди 4-5 години в НЕГ станах свидетел как пред списъка за приети в лайстунг паралелката стоеше една от учителките по немски и броеше с отметки в табличка колко деца са успели от  отделните класове.. И после изригна пред дете явно от нейния клас. Супер, не ме изложихте, най-много сте като бройка... Sick  Та такъв човек би гледал с болестен интерес и кое дете по кое желание е влязло. А че често последните изпреварват първите, няма да коментирам. По-ниският бал не е непременно показател за слабо ниво. Оказали са в деня на изпита влияние и други фактори..

Общи условия

Активация на акаунт