СЕДМИ КЛАС - 65 тема

  • 116 946
  • 1 911
  •   1
Отговори
# 1 410
  • София
  • Мнения: 135
ТУЕС изкараха резултатите от изпита. Не съм  много доволна, newsm78 не знам дете е навън. Звъннах да му кажа и той ме отряза - като се прибереш ще говорим. Ми кво да говорим надявах се поне на 5, но не - 4,57

# 1 411
  • sf
  • Мнения: 11 782
А когато се записва в новото училище, детето трябва ли да присъства?  Thinking

# 1 412
  • Пловдив
  • Мнения: 10 459
Здравейте,
имам следното питане. Гледам, че резултатите за приети ученици за НГДЕК излизат на 22.06 и от 23.06 започва записването. Едновременно с това резултатите за приетите ученици за другите училища излизат на 26.06. Въпроса ми е, ако детето е прието в НГДЕК, ще участва ли и в класирането на 26.06 за другите гимназии? И това означава ли, че накрая може да избере в кое от двете училища да влезе, ако е приет и на двете места?
Благодаря ви

Ако подаде заявление за общото класиране, ще участва и в него. И да, накрая може да избере между общото класиране и НГДЕК.

# 1 413
  • Мнения: 168
На мен ми изникнаха още въпроси - може би за вас за елементарни, но аз до момента не съм се интересувала. Ако някой има желание да ми разясни:

1. Има ли стратегия при решаването на модулите след като за кандидатстване се взема оценката от втория?
2. Има ли стратегия при подреждането на желанията и съответно незаписване ако си приет на 1 класиране, но 3 желание?

# 1 414
  • София
  • Мнения: 19 932
Инвизибъл, не се взима оценката от втори модул... Такава няма. Едната оценка е само за 1 модул. Втората оценка е за кандидатстване и обхваща цялостното справяне на детето  (1+2 модул). Може и да не се явило дете на 2 модул, но тогава втората му оценка се калкулира на база  резултата му от 1 модул  при възможен максимум от 100, а не от 65 точки. Тоест и перфектно решен 1 модул, гарниран с неявяване на втори, ще доведе до оценка под 5. В този смисъл стратегията е : решаваш всичко и от двата модула, при това  максимално правилно, за да си гарантираш висока оценка за кандидатстване...

# 1 415
  • София
  • Мнения: 16 210
На мен ми изникнаха още въпроси - може би за вас за елементарни, но аз до момента не съм се интересувала. Ако някой има желание да ми разясни:

1. Има ли стратегия при решаването на модулите след като за кандидатстване се взема оценката от втория?
2. Има ли стратегия при подреждането на желанията и съответно незаписване ако си приет на 1 класиране, но 3 желание?

За кандидатстването се взема общата оценка и от двата модула. И не - няма стратегия. И двата са важни.
Единствената правилна стратегия при попълване на заявлението е да се редят паралелките според желанията /а не според бала и очакванията за къде ще стигне/. От второто класиране нищо не се губи. Освен ако не си приет по първо желание /тогава задължително се записваш/, от участието във второ само можеш да спечелиш. :pea

# 1 416
  • Мнения: 158
Нова и пенсионирана русалка - благодаря за поясненията!   bouquet

# 1 417
  • Мнения: 168
Благодаря Ви пенсионирана русалка и sanaka, много сте мили Simple Smile

# 1 418
  • Мнения: 25
5.964 в ТУЕС!!!

# 1 419
  • София
  • Мнения: 461
Много се дразня от тиражираната от медиите информация, подадена от МОН,  ниските резултати тази година от НВО. И тъй като това били най-ниските резултати, изкараха децата ни тъпи. Никой не говори за съдържанието на тестовете. Дразня се от сравненията между тази и предходните години.
Не може да сравняват минали години и тази година, когато начина на поднасяне на задачи/информация е коренно различен, от този в предходните години. Не може да сравняваш текст за преразказ, даден миналата година, с текста от тази година.
Да, в образователната ни система има проблеми.

# 1 420
  • Мнения: 47
5,179 в ТУЕС!

# 1 421
  • Мнения: 864
На мен пък ми се струва, че точно това е верният начин на структуриране на матурата - лесен първи модул за отчитане на високи резултати от министерството и много по-труден втори модул, за да се отсеят наистина знаещите и можещи деца. Все пак втори модул е за кандидатстване и е много по-нормално да има повече четворки и петици, отколкото нереално високи оценки. Както е при училищата с отделен прием.
Пожелавам ви и на 26-ти темата да е изпълнена само с хубави новини. Стискам ви палци.

# 1 422
  • София
  • Мнения: 642
Аз нещо не разбрах, но защо оценката за кандидатстване е по-ниска от тази на НВО?
Нали НВО е първи модул, а оценката за кандидатстване е първи  + втори модул?
Това значи ли, че на втори модул не е направила нищо, че даже е смъкнала и резултата. И то с цели 0,5?   newsm78

# 1 423
  • София
  • Мнения: 3 824
На мен пък ми се струва, че точно това е верният начин на структуриране на матурата - лесен първи модул за отчитане на високи резултати от министерството и много по-труден втори модул, за да се отсеят наистина знаещите и можещи деца. Все пак втори модул е за кандидатстване и е много по-нормално да има повече четворки и петици, отколкото нереално високи оценки. Както е при училищата с отделен прием.
Пожелавам ви и на 26-ти темата да е изпълнена само с хубави новини. Стискам ви палци.
Там е работата, че първи модул явно се е сторил много труден на много деца, след като двойките са толкова много.

Не са добри резултатите на моят младеж от ТУЕС - почти 5, ама не е 5. Със сигурност няма да му стигне бала за Системно програмиране, но мисля, че има шанс за Компютърни мрежи ако толкова много държи на това училище.

# 1 424
  • София
  • Мнения: 461
Мимс-Тети, съгласна съм, че така трябва да бъде, но както вече написах, дразня се от сравненията с предходните години.

Общи условия

Активация на акаунт