СЕДМИ КЛАС-тема 66

  • 64 363
  • 865
  •   1
Отговори
# 180
  • Всеки ден трябва да се инжектираме с малко фантазия, за да не умрем от реалност: Рей Бредбъри
  • Мнения: 4 327
За учениците в НПМГ ... На това попаднах в Бука на гимназията:
https://www.facebook.com/npmgsofia/photos/a.795016010528255.1073 … ype=1&theater

# 181
  • Мнения: 41 766
Болшинството пубери, а и възрастни, а и деца, не обичат писането по насилствено поставени теми, особено пък, ако се падне автор, който не им е близък до мирогледа или нямат опита, нагласата да го разберат.
Ми тук сме на едно мнение. За мен Яворов е трудна и кофти тема за човек, който не е настроен на вълна поезия. Да се дава тема върху някаква проза е много по-добре.

Айде, стига с тези клишета за математиците, че били лаконични.
Такова нещо не съм казвала. Някой друг ми го вмени.

А защо матурата е по български? Защото българският е официалният език на страната и трябва да изхода на училищното образование да са усвоили книжовния български език, както и да имат поглед върху българската литература. Предлагам ти да питаш французите защо там е френски.
И срещу матурата по БЕЛ по принцип не съм писала. Естествено е, че трябва да има такава и всеки зрелостник трябва да е грамотен, ако няма матура съвсем ще му отпуснат края. Писах срещу ЛИС и авторите.


В крайна сметка никой никого не кара да пише натруфено, а да е писано по темата. Проверяващите не са идиоти, те много добре могат да разберат нивото на пишещия, дори с лаконичното изразяване.
Е, тук не съм много съгласна. По-скоро е въпрос на шанс дали ще попаднеш на идиот или на свестен проверител. Виж колко мами се оплакват от проверителите в 7 клас. Но ако дете иска да се застрахова му се налага да поназубри малко високопарни клишета. Аз самата направих така за да се преборя с баба Хара в НЕГ и да се докопам до шестица на матурата. Иначе, ако си пиша на обикновен език, ситуацията беше "но пасаран". Още помня едно клише за Люцкан, с което превзех рубежа "отличен"

Мен не ме интересува кое училище е на първо място, а ме интересува оценката в дипломата. Ако е нужно, ще ходят на уроци за матурата по български. В момента съм на етап ориентиране по въпроса, имам още малко време.
Важна е крайната цифра в дипломата. Ако изискването на конкретния университет е за 5,75 и детето има шестици по всичко останало матурата не е толкова важна и спокойно може и без уроци. А това, колко му трябва на матурата, може да си го сметне всеки математик Mr. Green

# 182
  • Мнения: 48
НПМГ дали ще качат учебните планове преди края на другата седмица?

Пример от вчера - струва ми се показателен. Бяхме на гости в съседния блок и паркирахме точно пред НПМГ. Изкуших се да погледна списъците. Майко мила! Уж подредени по азбучен ред - но явно от някой, който не знае азбуката. Вървяха някъде докъм Е, после прескачат на имената с М, после се връщаха назад да стигнат до М и накрая завършваха с последните букви. Не проследих точно, но голяма бърканица.

При изпълнението на подобна елементарна задача ми е трудно да си представя причината да е свършена както дойде, но факта, че там в това училище може да се случи е потресаващ. Освен това - хайде дАли списъците на някой, който хал хабер си няма какво е азбучен ред (какво и защо прави в училище е любопитен въпрос), ама този, който му е възложил работата със сигурност не е проверил как е свършена, вероятно не му е и хрумнало - просто си е излязъл от училището и не се е обърнал да хвърли един поглед - списъците са на вратите. Още два въпроса: за това доколко възлагащият е наясно с възможностите на изпълнителя и за контрола. За мен отговорите се свеждат до една дума - безхаберие, при това неприкрито, лепнато на видно място, сякаш за да отвори очите, на който трябва!

# 183
  • Мнения: 6
Аз исках да попитам за мнения за 31 СУЧЕМ "Иван Вазов", момиче, седми клас съм. Балът ми е 31, 908, имам ли шанс за паралелките НЕ АЕ или АЕ НЕ? И според вас, ще спаднат ли баловете за приемане? Аз от моя страна мога да кажа, че матурата по математика беше в пъти по-трудна от миналогодишната, така че майките, чиито дечица са с бал около моя, искам да съветвам да не се притесняват. Лошото е, че повечето от класа ми, както и от другите паралелки, преписваха, и изкараха бал, който не са заслужили. Но това е, животът е пълен с несправедливости, както майка ми каза, така че не се притеснявайте. Аз ревах два дни, но после си казах, че това не е краят на света. Каквото стане-стане, пожелавам късмет на всички деца!  Hug

# 184
  • София
  • Мнения: 3 824
Хи хи, точно НПМГ да да обвиняваш в некомпентентност при организирането на кампанията е ...смешно Simple Smile Толкова добре уредена система за кандидатстване не съм виждала в друго училище.

# 185
  • Мнения: 48
Хи хи, точно НПМГ да да обвиняваш в некомпентентност при организирането на кампанията е ...смешно Simple Smile Толкова добре уредена система за кандидатстване не съм виждала в друго училище.

Странно преобразуване на думите ми - къде съм обвинила някого в нещо? Къде виждаш намек за некомпетентност? Писах, че който е лепил списъците не знае азбуката - а ти как си обясняваш разбъркан ред - с аритстичност, творческо виждане? Това не е некомпетентност, а безхаберие - това написах. И не генерализирам върху цялата кампания - това видях, това споделих. Може да интерпретираш факти - а мненията са си мнения, може да се съгласяваш с тях, да ги отхвърляш, но не и да вменяваш на човек някакво мнение и после да го обвиняваш за своите измислици!

Освен това писах, защото за пореден път тук чета питане за учебните планове. Какво му е толкова сложно? Да не би да ги измислят сега! Погледнах - то и за другите випуски няма учебни планове.

# 186
  • София
  • Мнения: 12 283
Мами моля помогнете, тъй като нямам седмокласник не следя нещата отблизо като статистики и минимални балове.Става дума за едно близко момченце с оценки 3,50 по МАТ и 4,50 по БЕЛ и евентуално 5 по мат. и 6 по бел.
като год.оценки.С този нисичък резултат накъде можем да го насочим.
Става дума за София. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО,!!! Rolling Eyes Grinning

Да си пише желанията, такива каквито са, независимо от бала. А после да пише и др., за които най-вероятно или сигурно ще стигне, напр.: 7-мо, 127-мо, 18-то /вероятно само за арменски/, строителния техникум, 32-ро /АЕ, ФЕ/, 2-ра испанска /154-то/, 33 ЕГ, 119-то, 51-во, 54-то, 134 /да се има предвид, че там се учи иврит/.

# 187
  • Мнения: X
Освен това писах, защото за пореден път тук чета питане за учебните планове. Какво му е толкова сложно? Да не би да ги измислят сега! Погледнах - то и за другите випуски няма учебни планове.
За нашия има.

http://npmg.org/wp-content/uploads/2014/04/up_-2014_19.pdf

# 188
  • Мнения: 48
Освен това писах, защото за пореден път тук чета питане за учебните планове. Какво му е толкова сложно? Да не би да ги измислят сега! Погледнах - то и за другите випуски няма учебни планове.
За нашия има.

http://npmg.org/wp-content/uploads/2014/04/up_-2014_19.pdf

Тогава моля за разяснение как да кликна и да избера випуск от страницата с учебните планове - на мен не ми се явява нищо с линк.
http://npmg.org/%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%B … 0%BE%D0%B2%D0%B5/

Допълвам: погледнах изходния код - няма как да се яви линк, защото просто го няма заложен в кода.

Та, фактите, драги! Фактите! Те говорят много.

Последна редакция: нд, 07 юни 2015, 12:46 от Просветление

# 189
  • София
  • Мнения: 5 175
Цитат
author=Просветление link=topic=850844.msg30981583#msg30981583 date=1433669266]


Тогава моля за разяснение как да кликна и да избера випуск от страницата с учебните планове - на мен не ми се явява нищо с линк.
http://npmg.org/%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%B … 0%BE%D0%B2%D0%B5/

Допълвам: погледнах изходния код - няма как да се яви линк, защото просто го няма заложен в кода.

Та, фактите, драги! Фактите! Те говорят много.



Фактите нищо не говорят, няма кой да чете. Като отвориш линка от Дидева и дръпнеш с плъзгача, ще видиш един след друг всички учебни планове, за всички профили.

# 190
  • София
  • Мнения: 43
Здравейте,
Тъй като съм далеч от статистиките(не са по моята част) искам да Ви помоля за малко помощ при смятането на баловете и евентуален прием в желаното училище. Дъщеря ми е с оценки за кандидатстване 4,482 по български език и 3,732 по математика, петици по български, математика  и физика в училище и шестица по рисуване. Питането ми е дали имаме шансове, макар  на второ или трето класиране за СГСАГ(всички специалности, без ландшафтна архитектура).

Последна редакция: нд, 07 юни 2015, 13:33 от dgudganka1

# 191
  • Мнения: 864
Кои факти, Просветление, че не разбрах точно. Нали Дидева даде линк към учебните планове за нашия випуск и обори твърдението ти. Сигурно съвсем скоро ще се появят и за вашия випуск, но дотогава и нашите могат да ви ориентират. Едва ли за година се сменят коренно.

# 192
  • Мнения: 463

Е, нашите си решаваха всичко. Първи модули, втори модули. Зависи от учителя и как ще си разпредели времето през тези 3 години /поне при нашите подготовката за тази матура започна още в 5 клас/.
За преразказа - децата започват да преразказват още в началното училище. А видовете преразказ се учат в 5 и 6 клас.  Peace

 mama 123, в двете области си текат две отделни класирания, които нямат нищо общо  едно с друго.

dundi73, значи сте късметлии. При нас дойде заместваща учителка по математика 3 седмици преди матурата. Така и не разбрахме къде отиде титулярката. Същата ситуация възникна и в края на първия срок, като заместващата оформи срочната оценка, естествено по нейно усмотрение, с което дефакто ни отне и шансовете за шестица за годината. На въпроса ми дали ще успее да предаде целия материал преди матурите и дали ще им остане време за преговор и за подготовка с решаване на примерни тестове с двата модула, отговори положително, че плътно следва учебния план, така както е заложен. За тестовете каза, че нямало предвидено по програма. Резултатът - нито решаваха тестове, нито си предаде материала докрай, и оценките са потресаващо ниски.  

# 193
  • Мнения: 6 862
Здравейте,
Тъй като съм далеч от статистиките(не са по моята част) искам да Ви помоля за малко помощ при смятането на баловете и евентуален прием в желаното училище. Дъщеря ми е с оценки за кандидатстване 4,482 по български език и 3,732 по математика и петици по български и математика в училище. Питането ми е дали имаме шансове, макар  на второ или трето класиране за СГСАГ(всички специалности, без ландшафтна архитектура).

На сайта на гимназията е дадено как се смятат баловете за различните паралелки.

http://sgcag.info/reklama.jpg

А надежда винаги има.

# 194
  • София
  • Мнения: 43
Здравейте,
Тъй като съм далеч от статистиките(не са по моята част) искам да Ви помоля за малко помощ при смятането на баловете и евентуален прием в желаното училище. Дъщеря ми е с оценки за кандидатстване 4,482 по български език и 3,732 по математика и петици по български и математика в училище. Питането ми е дали имаме шансове, макар  на второ или трето класиране за СГСАГ(всички специалности, без ландшафтна архитектура).

На сайта на гимназията е дадено как се смятат баловете за различните паралелки.

http://sgcag.info/reklama.jpg

А надежда винаги има.
Благодаря, аз бала съм го сметнала и той е 26,678 за СГСАГ, въпросът ми е дали е достатъчен.

Общи условия

Активация на акаунт