Пазаруване от Amazon - тема №45

  • 102 466
  • 742
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 4 712
Отдавна не съм пазарувала и сега се зверя на едни 4,75 за Postage & Packing. Сумата ми е 59 паунда, на всички неща продавач е Амазон newsm78 Free delivery съм маркирала, проверих.

# 601
  • София
  • Мнения: 2 462
Отдавна не съм пазарувала и сега се зверя на едни 4,75 за Postage & Packing. Сумата ми е 59 паунда, на всички неща продавач е Амазон newsm78 Free delivery съм маркирала, проверих.

На последната стъпка от поръчката мисля, че излизаха с минус.

# 602
  • Мнения: 4 712
Благодаря ти, така е, аз не седна да сметна с калкулатора тотала, ами ги  гледам умно тези 4,75 лири.

# 603
  • Мнения: 94
Здравейте,
Имам такъв проблем с амазон.де: поръчах си обувки, но те се оказаха умалени и съответно не ми стават. Все още съм в 30 дневния период от получаването им. Изчетох в предишни теми съвети за връщане на получена стока, но когато стигам до избиране на адрес, от който се връща (става въпрос за етикета) излиза само немския адрес (ползвах превозвач). За съжаление немският ми е никакъв. Въпросът ми е имам ли въобще шанс да ги върна от Бг? Четох в сайта на Бг пощи, че мога безплатно да върна получена стока от онлайн търговец в Германия? Или това, че съм ползвала превозвач тотално ми прецаква връщането? newsm78

# 604
  • Sofia
  • Мнения: 4 908
Можеш да ги върнеш, но не безплатно. Евентуално, би могла да се опиташ да убедиш амазон да ти поемат пощенските разходи.
Изпринтирай си етикета така, както излиза и после отрежи частта с адреса на превозвача ,  остави само този на амазон (твоят ще го допишеш на ръка в пощата).

# 605
  • Мнения: 94
Благодаря за съвета. Така ще направя. А в предишните теми четох, че при покупка над 40 евро връщат и транспортните разходи? Но си мисля, че може би трябва да имам някаква предишна комуникация с тях за да мога да сканирам бележките и да им ги пусна? Другият вариант е преди да запечатам колета да ги мушна в кутията?

# 606
  • София
  • Мнения: 46 861
За да върнеш от тук, трябва продавача да ти генерира подходящ етикет. Може да пишеш с обуснение, че си в бг в момента, че си ги поръчала, не отговарят на номер, не си доволна и искаш връщане/замяна - какво могат да ти предложат.
Вече зависи от търговеца - може и да ти ппрати етикет, може да ти каже, че ще ти възстанови и пътните, може да ти кажат, че  ще ти поемат транспорт само на  тяхната територия, може и да си е за твоя сметка връщането.
Но да - трябва да сте се уговорили предварително.

# 607
  • София
  • Мнения: 2 462
Ако продавач на обувките е Амазон, ще ти възстановят пощенските разходи като получат обувките и им изпратиш сканирана бележката. Няма праг за стойността и няма ограничение заради това, че стоката е получена на немски адрес, а се връща от България. Само трябва да си в 30-дневния срок.
Други търговци не са толкова либерални обаче...

# 608
  • Sofia
  • Мнения: 4 908
Може ли да помоля , да обясните / покажете какъв точно специален етикет трябва да ми генерира амазон, за да върна стока получена в друга държава от Бг?
Пазарувам редовно , респективно понякога се налага и да върна нещо и никога не съм ги молила да ми правят специални етикети - адресът им е един и същ, без значение от коя точка на света ще им изпратя нещо. Принтирам каквото ми генерира програмата, режа частта с адреса на превозвача, пиша моя на плика/кутията и пращам.

 

# 609
  • Мнения: 1 350
Може ли да помоля , да обясните / покажете какъв точно специален етикет трябва да ми генерира амазон, за да върна стока получена в друга държава от Бг?
Пазарувам редовно , респективно понякога се налага и да върна нещо и никога не съм ги молила да ми правят специални етикети - адресът им е един и същ, без значение от коя точка на света ще им изпратя нещо. Принтирам каквото ми генерира програмата, режа частта с адреса на превозвача, пиша моя на плика/кутията и пращам.

 


аз също връщам най редовно и го правя точно така както го описваш,но на скоро имах проблем със един часовник на Инвикта,на снимката в сайта беше един а в действителност някои неща на циферблата липсваха,направих снимка на часовника и я сложих до снимката на сайта като със стрелки им показах разликите,свързах се чрез чата,прехвърлиха ме към Български служител и девойката ми се обади по тел.,казах и че часовника е изпратен до немски адрес и в момента е в България,изпрати ми етикет който да върна часовника от България и понеже има разминаване на описанието а часовниците не се връщат безплатно ,ми поеха и пощенските разходи,ако мн.държите довечера мога да потърся етикета.

# 610
  • София
  • Мнения: 46 861
Защото не държиш да ти е безплатно, на мен 1 път са ми пращали етикет за връщане от бг до германия безплатно, продавача не беше амазон и ми бяха пратили грешен артикул, така че изобщо не са правили проблем, вярно трябваха им 2-3  опита, за да пратят етикета както трябва. Но не го пазя, общо взето проблема беше, в адресите, а с отрязан етикет не искат БГ пощи да го поемат безплатно.

# 611
  • София-Младост
  • Мнения: 24 048
http://www.bgpost.bg/?cid=231
Тук пише какъв трябва да е етикета и в кои пощ.станции приемат безплатното връщане до Германия.

# 612
  • Мнения: 138
http://www.bgpost.bg/?cid=231
Тук пише какъв трябва да е етикета и в кои пощ.станции приемат безплатното връщане до Германия.
Да споделя и моят опит - имам две-три върнати неща. Превеждам си с гугъл преводача и пиша в немския амазон каква е причината за връщането. Обяснявам, че съм от България. Единия път ми пратиха етикет, другите - не, но ми писаха на електронната поща на кой адрес да върна стоката и че ще ми върнат пощенските. В централна поща в Пловдив ми правят разписката за връщане, ксерокопирам я и вписвам на ръка приблизителната стойност за връщане в евро и слагам ксерокопието в колета. Оригиналът си го пазя. Досега не съм имала проблеми. Ако не ти пратят етикет си разпечатай  поръчката - важен е кодът на конкретната поръчка, гледат номера.

# 613
  • София
  • Мнения: 9 850
Когато връщах едни ролери, при избиране на опцията за връщане, ме препрати на страница, където да избера как да се свържа с амазон.де, имаше опция за англоговорящи (само по имейл), избрах нея и им описах на английски какъв е проблемът, защо искам да ги върна и откъде ги връщам. Бяха получени при превозвач, а аз ги връщах от БГ. Отговориха ми на английски, дадоха ми етикет за връщане (не безплатно, но си поеха пощенските), изпринтих го и готово. После им снимах касовата бележка, отговорих на имейла отново на английски, писах им, че сумата за пощенските е еди колко си лева и в скоби написах, че е около еди колко си евро. Веднага ми отговориха, че ми връщат тази сума и това беше.

# 614
  • Sofia
  • Мнения: 4 908
http://www.bgpost.bg/?cid=231
Тук пише какъв трябва да е етикета и в кои пощ.станции приемат безплатното връщане до Германия.

Знам го този етикет, но когато аз опитах да поискам такъв от амазон ,много ясно ми обясниха, че това важи само за стоки, които са доставени директно до Бг, а така поръчвам изключително рядко.
Мисълта ми беше, че всички "упражнения" са излишни , конкретно за немския амазон, защото те така или иначе възстановяват пощенските (или голяма част от тях) срещу сканирана бележка от пощата, не е необходимо да им се искат специални етикети и т.н.
За английския поемат връщането, само в случай, че вината е тяхна.

Общи условия

Активация на акаунт