Проблеми с топлата вода в ЕПК

  • 3 410
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 441
Здравейте!

Предварително се извинявам, ако някъде из темите има такава тема, моля да ме насочите към нея.

Иначе проблемът е следният: топлата вода не тече никак топла в банята и кухнята: налягането е променливо, т.е. като я пуснеш, тръгва с нормално силно налягане и след около 20 секунди, спира ама съвсем (явно се оттича водата, която е в тръбите), след около минута -две пак започва да тече леко, но е съвсем хладка, не става за къпане.

Пусне ли се пък едновременно топлата водата в кухнята и банята, едва тече на тънка струйка.

Имаме и мокро помещение- там налягане на топлата вода си има, но пак не е гореща, а хладка.

Става дума за ЕПК, 13ти етаж, от 22, съседите от горе твърдят, че нямат проблеми с налягането, но и при тях била не много гореща. Домоуправителят се прави на приятно ударен, за да не си мръдне пръста да помогне нещо и казва, че никой друг от блока нямал такива проблеми. Съседът от долу пък е крайно некомуникативен и няма как да разберем при него какво е положението.

От Топлофикация категорично отказват да съдействат и да изпратят екип и да погледнат какво е реално положението, защото не бил 'масов' проблем, който да засяга целия блок.

Да добавя, че в жилището не е живяно 3 години и самото то е на 25 години, т.е. тръбите не са сменяни от толкова време.

Но досега пък бяхме в много по-стара панелка с адски по-стари тръби и никога не сме имали проблеми с топлата вода.

Някой да се е сблъсквал с това?

Благодаря предварително   bouquet

# 1
  • София
  • Мнения: 9 517
Ние, на 10-я етаж, оказа се, че хидрофорът не работи. Проблемът не беше в Топлофикация, а във водата по принцип. Друга причина може да са запушени филтри на чешмите или на щранговете на топлата вода.

Това с "Ние проблем нямаме" го слушах 2 години - само ние имахме проблеми уж, явно зависи човек какво разбира под проблем... Носила съм вода от кухнята, за да изплакна децата, защото водата спираше по средата на къпането, не ми се спомня.  ooooh!

# 2
  • Мнения: 441
Мерси за споделеното инфо!

А евентуален проблем с хидрофора и щрангове на топлата вода може да го установи ВИК техник на място, предполагам  newsm78 т.е. вариантът ни е да си намерим свестен ВИК човек на пъвро време, нали?

# 3
  • София
  • Мнения: 9 517
При нас дойдоха от самото ВиК, но не знам дали, защото един комшия работеше там или може да си ги викнеш, обади се, обясни си проблема и повикай техник  Peace

# 4
  • Мнения: 50 650
Ние подадохме официално сигнал в Топлофикация, писмен. Пратиха екип, макар че беше излишно, те си знаеха много добре какъв е проблема. Който е несменени стари тръби, тръбите за циркулация не работят. Но дойдоха де, официално, огледаха в блока, пуснаха ни официален писмен отговор че проблема е в тръбите. Това миналата година. От тогава се точат събрания за смяна на тръбите...имаме си хубав бойлер и не ми пука кога ще ги сменят. Като сменят, ще се върна на Топлофикация.
Та това е официалния начин. Ако тръбите са сменени и изрядни, а и да не са, си проверяват и абонатното, настройки по разните там кранове и т.н. въз основа на сигнала ти.

# 5
  • Мнения: 441
Странно, от Топлофикация вече 3ти или 4ти път категорично не им се занимава и отказват да пратят каквито и да било техни хора.

Започват със " Г-жо, да не е спирал токът"  #Crazy

"Трябва домоуправителят да ни се обади и той да ни подаде сигналът"  #Crazy - да, той е толкова 'услужлив', че само това чака да го помолим да направи...

И т.н. и т.н.

Как да е, чакаме утре други да видим.

# 6
  • Мнения: 2 681
По телефона се представи за домоуправителя.
Но трябва да си готов с ключ и достъп до абонатната като дойдат.
Или иди лично в ТЕЦа и си пусни писменна жалба с входящ номер.

# 7
  • Мнения: 50 650
Ма ти подаде ли ПИСМЕН сигнал- жалба например?

# 8
  • Мнения: 441
Ма ти подаде ли ПИСМЕН сигнал- жалба например?

Не, това автоматично значи цял един ден загубен и без сигурен резултат- т.е. хем ще трябва отпуска да взимам специално за целта, хем не е сигурно, че пак няма да ме препратят към незнамси кой.

Идеята ми беше по телефона ако приемат сигнали, те си имат такъв специален номер точно за 'подаване на сигнали при нарушено топлоподаване", мислех, че става, но не Simple Smile Явно само на място и писмено трябва.

# 9
  • Мнения: 50 650
Значи ние подадохме писмен сигнал точно защото от години бяха давани устни сигнали, техниците "си го знаели че има проблем", живущите си го знаеха, но не се правеше нищо.
В момента сменят пред блока тръбите, абонатната е сменена и изрядна, останаха само древните вътрешни тръби да се сменят, подкрепено с писмения отговор на Топлофикация.  Като( ако) сменим тръбите, ако пак няма топла вода, отново писмено до Топлофикация и така...не знам как очакваш да се случи нещо само по телефона.
Между другото техниците не си спазиха тогава часа, и де факто и нас ни нямаше на адреса, но те си написаха заключението, защото бяха идвали многократно неофициално и си знаеха какъв е проблема, та не се притеснявай толкова от посещението им.

# 10
  • София
  • Мнения: 1 835
Трябва да имате две абонатнитстанции. Вие сте на високата зона. Вижте дали помпата е включена. Не казвате също така дали тръбата на циркулацията е топла или студена. Вижте и хидрофора дали работи. Може някоя от помпите да е изключила и трябва ръчно да се включи. Това става при спиране на водата.

Общи условия

Активация на акаунт