PR прелет над зрелищата и панаира на суетата - Тема № 4

  • 58 084
  • 736
  •   2
Отговори
# 615
  • Мнения: 9 144
Покрай лирическите отклонения за награди, разни B-знаменитости и един А++, занемарих любимата Тейлър.  Heart Eyes  Mr. Green

Вторник вечерта е излязла на вечеря с Лимончо.

Научаваме в реално време за това от Инстаграма на сина тийнейджър на някаква С-актриса, който да е в тон със сценария, дори си преправя първоначално постнатия текст на снимката от Вечеря с Калвин и Тейлър на Вечеря с мама и татко... Суифтитата наричат Тайчето - мама  Whistling
https://www.instagram.com/p/BAd3N3TIY85/
Съдейки по приборите на масата, влюбените гълъбчета пак не са били сами, а със сигурност не са вечеряли с този пубер

ПР - бюлетинът днес отбелязва събитието.
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3398554/Taylor-Swif … ouple-s-date.html

Интересното за случая е, че те са били в ресторант пред който има папараци постоянно,
въпреки това почти цялата сряда снимки не изтекоха, защо?
Защото ПР-ката на Тейлър е продала ексклузивно правата на ЕТ, които публикуваха снимките чак сряда следобед http://www.etonline.com/news/179976_exclusive_taylor_swift_looks … th_calvin_harris/

Коментарче по статията на ЕТ
Лимончо вече не отваря вратата на Тайчето,
Лимончо, винаги, когато вози Тайчето взема кола с волан отляво, но на всичките си снапове се снима как кара кола с волан по английски отдясно, въпреки, че е в ЛА,
дрешките  на Тайчето са подбрани специално за папараци, когато я снимат случайно определено не е с гол гръб и с тиара  Laughing
и любимото ми от статията
A source tells ET the two left Taylor's house at around 7:30 p.m. and drove to Santa Monica, California, where they ate at Giorgio Baldi for almost two hours.
ПР-ката на Тай е наблегнала в прес-съобщението на това колко дълго време са прекарали двамата   Flutter

Най-интересният въпрос - Защо ексклузивно? Защото така се контролира изключително лесно цялата информация.
Напомням как Афлек и Гарнър продадоха правата за публикуване на инфо около развода им само на Пийпъл и така останалите медии буквално останаха с пръст в устата и с бавачката  Money

ps Кендал, Хейли и Лорън в сряда.
Когато е в LA Хейли отсяда у Кендал, a Лорън къде отсяда след като живее в LA?  Laughing

Последна редакция: чт, 14 яну 2016, 11:32 от Mrs. Swift-Kloss

# 616
  • Мнения: 9 144
Преинтересна статия отпреди 3-4 години за най-powerful PR-и в Холивуд
http://www.timothysykes.com/2015/06/20-powerful-publicists-hollywood/

Преди време се спрях по-подробно на една от най-влиятелните ПР-ки в Холивуд Кели Буш Новак, тя е в този списък под №4,
Кейт Уинслет или Кейт Бланшет са само две от суперзвездите, които, когато излизат на церемония за някоя награда и никога не забравят да благодарят на ПР-ките си Лесли Дарт и Лиза Кастелър.

Подчертала съм някои интересни клиенти

Скрит текст:
20.) John Wentworth, Executive Vice President at CBS Television Distribution
Clients: “Dr. Phil,” “The Doctors,” “Rachel Ray,” “Entertainment Tonight,” “The Insider,” “Inside Edition,” “Excused,” “Judge Judy,” “Judge Joe Brown,” “Wheel of Fortune,” “Jeopardy!” and “Swift Justice With Nancy Grace.”
Why he makes the list: He oversees the publicity of 12 syndicated shows. Before his current position at CBS, Wentworth was EVP of Marketing and Communications for 11 years at Paramount Network Television.

19.) Nicole Perna, BWR
Clients: Jessica Chastain, Chloe Moretz, Sharon Osbourne, Jenna Dewan, Lucy Hale, Johnny Galecki, Ryan Phillippe, Diane Kruger, Nikki Reed, Kellan Lutz.
Why she makes the list: Perna, who has been at BWR since 2002, was promoted in June to help develop new strategies to support talent in a changing digital landscape.

18.) Jill Fritzo, Publicist at PMK*BNC
Clients: Kim Kardashian, Khloe Kardashian, Kourtney Kardashian, Brooke Shields, Shannen Doherty, Denise Richards, Kristin Chenoweth, Vanessa Hudgens, Michael Strahan.
Why she makes the list: She reps all three of the Kardashian sisters. Nothing else really needs to be said. Last year alone, the Kardashian empire pulled in roughly $65 million.

17.) Joy Fehily, Partner at Prime Public Relations and Communications
Clients: Aaron Sorkin, Olivia Wilde, McG, Seth McFarlane and Graham King.
Why she makes the list: Joy is the founding partner of PRIME Public Relations, which is a Los Angeles-based firm providing communications, brand management, marketing, strategic planning and social media services to the entertainment industry.

16.) Howard Bragman, Founder, Fifteen Minutes PR
Clients: Stevie Wonder, Camille Grammer, Chaz Bono, Petra Ecclestone, Adrienne Maloof.
Why he makes the list: With over 30 years of PR experience, Bragman now serves as an ABC News Consultant for “Good Morning America,” is the resident Public Relations Expert for “Entertainment Tonight,” resident Spin Doctor for HLN’s “Showbiz Tonight” and was a frequent contributor to “The Joy Behar Show.” He is the author of the book “Where’s My Fifteen Minutes?,” has over 118,000 followers on twitter and a deal with E! for a scripted series about PR — inspired by his real-life experiences. He’s a big deal.

15.) Danica Smith, Publicist at PMK*BNC
Clients: Colin Farrell, Olivia Munn, Wanda Sykes, Mike Epps, Zach Braff, Matthew Fox, Michael Pena, Carmelo Anthony, Kim Cattrall.
Why she makes the list: Longtime publicist and PMK executive, Smith is a masterful talent publicist representing actors, actresses, comedians, sports stars, and personalities.

14.) Nicole Perez-Krueger, Publicist, PMK*BNC
Clients: Matthew McConaughey, Christina Aguilera, Lauren Conrad, Jewel, Whitney Port, Marisa Miller, Stacy Keibler and Jeff Lewis.
Why she makes the list: A veteran entertainment industry publicist, Perez-Krueger joined PMK*BNC in June of 2011 from Rogers & Cowan. Perez-Krueger has an innate sense of media and is an expert at managing the images of her high-profile clientele.

13.) Amanda Lundberg, co-head of 42West’s Entertainment Marketing Division
Clients: Tom Cruise, Kelly Ripa, Bobby & Peter Farrelly, “Bridesmaids” director Paul Feig.
Why she makes the list: As the co-head of 42West’s Entertainment Marketing Division, Lundberg oversees film release campaigns, awards campaigns, and publicity initiatives for filmmakers.

12.) Jill Hudson, VP of Publicity at FOX
Clients: Jill is the lead publicist on two of Fox’s biggest shows, “American Idol” and “The X Factor.” She also used to run publicity for the network’s longstanding hit, “The Simpsons.”
Why she makes the list: According to Gaude Paez, Vice President of Corporate Communications at FOX, “Jill is one of the most well-liked and respected network publicists I know, and I don’t think any list of top Hollywood publicists would be complete without her. Her ability to manage huge brands like ‘American Idol’ and ‘The X Factor’ and work with high-profile talent like Simon Cowell, Paula Abdul, Jennifer Lopez, Steven Tyler, and Britney Spears makes her a huge asset for the FOX network.”

11.) Adam Keen, EVP, Worldwide Publicity & Corporate Communications at Relativity Media
Clients: Keen recently led the worldwide theatrical publicity campaigns for Relativity’s box office hits “Act of Valor” and “Immortals,” as well as the successful launches of “Mirror Mirror,”” Limitless,” Steven Soderbergh’s “Haywire” and “Shark Night 3D
Why he makes the list: He’s worked everywhere! Before joining Relativity, Keen was senior vice president of Worldwide Publicity & Corporate Communications at Overture Films, head of Entertainment and Brand Strategies Division at I/D Public Relations, and spent five years as the senior vice president of special projects at MGM & United Artists where he oversaw specialized publicity efforts for both the domestic and international divisions.

10.) Cindi Berger, Chairman and CEO of PMK*BNC
Clients: Robert Redford, Mariah Carey, Billy Crystal, Barbara Walters, Simon Cowell, Rosie O’Donnell, John Legend and Harry Connick Jr.
Why she makes the list: Berger got her start at publicity firm PMK as the receptionist and worked her way up the ranks to become chairman and CEO of PMK*BNC. She has led countless film campaigns and consults for The Weinstein Company. She also helped launch and continues to work on the award-winning talk show “The View” and “The Barbara Walters Specials.”

9.) Lewis Kay, COO/EVP, Entertainment at PMK*BNC
Clients: Jimmy Kimmel, Amy Poehler, Will Arnett, Zooey Deschanel, Louis CK, Tracy Morgan, Chris D’Elia, Joel McHale, Sarah Silverman and Paul Scheer.
Why he makes the list: He reps the kings and queens of comedy. Kay also oversaw efforts to grow the agency’s overall social media presence by a whopping 4,300 percent in just two years and is an expert in how to effectively utilize social media tools to enhance any communications strategy.

8.) Nanci Ryder, Co-Founder of BWR
Clients: Katie Holmes, Mila Kunis, Ewan McGregor, Viggo Mortensen, Blake Lively, Johnny Galecki, Renée Zellweger, Amber Valletta, Matt LeBlanc, Eric Dane, Rose McGowan, Terrence Howard.
Why she makes the list: The “R” in BWR stands for Ryder.

7.) Leslie Sloane Zelnik, Publicist and co-president, BWR
Clients: Katie Holmes, Blake Lively, Kate Beckinsale, Megan Fox, Zoe Saldana, Diane Kruger, Michael J. Fox, Sarah Michelle Gellar, Emmy Rossum, Lucy Hale, Gretchen Mol, Melissa McCarthy, Chris Rock, Jason Biggs, Penn Badgley, Edgar Ramirez, Nikolaj Coster-Waldau, Chris O’Donnell, Mariska Hargitay, keke Palmer, Katharine McPhee, Lauren Graham.
Why she makes the list: Despite saying “God I hate stuff like that” when contacted about this list, Cindy Guagenti — the managing director at BWR Public Relations — then recommended Leslie Sloane as one of her top picks to get a spot on our list.

6.) Shawn Sachs and Ken Sunshine, Co-CEOs, Sunshine Sachs
Clients: Leonardo DiCaprio, Ben Affleck, Barbra Streisand, Bette Midler, Cyndi Lauper, Darren Criss, Demi Lovato, Guy Fieri, Harry Belafonte, Jessica Lu, Jon Bon Jovi, Karlie Kloss, Kathy Griffin, Katie Lee , Leonard Cohen, Lin-Manuel Miranda, Malin Akerman, Naomi Campbell, Nick Lachey, Novak Djokovic, Ryan Lochte, The Band Perry, The Jonas Brothers (Joe, Nick, Kevin), Trace Adkins, Trisha Yearwood, Tyler Perry, Andre Benjamin.
Why they makes the list: A quiet yet super powerful PR firm, their clients range from celebs and corporations to non-profits and politicos.

5.) Ina Treciokas, Publicist & Partner at Slate PR
Clients: Harrison Ford, Woody Harrelson, Sarah Jessica Parker, Leslie Mann, Anna Paquin, Owen Wilson, Liev Schreiber, Jon Favreau, David Schwimmer, George Lopez, Justin Theroux, Anjelica Huston, John Leguizamo, Eddie Izzard.
Why she makes the list: After working at ID PR, Ina co-founded Slate PR. At the time, ID founder Kelly Bush called the departing senior EVP one of her best friends. According to Deadline, “It seems like she is leaving at a time when Kelly is expanding the company into other more lucrative revenue streams, like brand representation and management, while Ina enjoys actual client representation.”

4.) Kelly Bush, Founder & CEO, ID PR
Clients: Ben Stiller, Tobey Maguire, Ellen Page, Drake, Christopher Nolan, Javier Bardem, Diane Lane, John Malkovich, Alicia Keys.
Why she makes the list: This NYT profile of Bush discusses how she persuaded Sony to cast Tobey Maguire as the lead in “Spider-Man” by lining up a sexy magazine shoot, can get nasty headlines removed from Google, and jokingly says her goal for ID PR is “world domination.

3.) Robin Baum, Publicist & Partner at Slate PR
Clients: Johnny Depp, Ryan Gosling, Dakota Fanning, Chris Hemsworth, Daniel Craig, Alexander Skarsgard, Kate Bosworth, Naomi Watts, Orlando Bloom, Antonio Banderas, Melanie Griffith, Benicio Del Toro, Jared Leto.
Why she makes the list: Her client list speaks for itself.

2.) Meredith O’Sullivan, Head of West Coast Talent Department at 42 West
Clients: Jessica Biel, Reese Witherspoon, Will Smith, Ryan Reynolds, Rachel McAdams, Halle Berry, Rosario Dawson, David Spade, Scott Caan.
Why she makes the list: In addition to repping A-list talent, O’Sullivan is the head of the West Coast talent team at 42West — overseeing all staff.

1.) Stephen Huvane & Simon Halls, Founders of Slate PR
Clients: Jennifer Aniston, Neil Patrick Harris, Ryan Gosling, Harrison Ford, Kirsten Dunst, Anne Hathaway, Johnny Depp, Channing Tatum, Ryan Murphy, Ridley Scott, Jude Law, Matthew Broderick, Annette Bening, Frances McDormand, Sam Mendes, Nathan Lane, Ang Lee, Brett Ratner, Gore Verbinski and Tom Ford.
Why they make the list: After a long career in public relations and with a few brothers in the ‘biz, including CAA powerhouse agent Kevin Huvane, Stephen Huvane is deeply entrenched in Hollywood.

# 617
  • Мнения: 5 652
Дори и частта с парите да не е истина, жълтурите спекулират, че Хендъл е идея на момаджър.

Скрит текст:

# 618
  • Мнения: 9 144
Едва ли е само на мама, по-скоро е на Азофф, а мама е винаги на линия. Сумата е смехотворна, Хари все още е по-голяма звезда, отделно това е от взаимна полза.

Кени вчера  Laughing
Скрит текст:

# 619
  • Мнения: 9 144
Вече е официално Черил се развежда с френския социопат,
Модест много са се издънили с паравана този път.

Новината от вчера е, че Черил отива на медения месец на Кимбърли и половин  Heart Eyes
истинска загрижена кума, която ще бди над булката  Flutter


блайнд госипчето по темата http://blindgossip.com/?p=76063#more-76063



Последна редакция: сб, 16 яну 2016, 17:32 от Mrs. Swift-Kloss

# 620
  • Мнения: 10 996
Бумър, след този госип ще трябва да кажеш за Дженифър Анистън и Кортни Кокс Simple Smile

# 621
  • Мнения: 9 144
Бумър, след този госип ще трябва да кажеш за Дженифър Анистън и Кортни Кокс Simple Smile

Мисля, че отиването на Кортни на меден месец с Анистън и Теру, говори повече за връзката на Анистън с Теру, отколкото за Дженката и Кортни  Joy
Ако имаше нещо повече между момичетата, не ми се вярва да си позволят да се целуват в ТВ шоу

# 622
  • Мнения: 9 144
Керъл - некратък анализ след второ гледане

Обичам периодни драми.
Най-вече обичам тези, които са ситуирани след Първата световна до 70-те години.
Това е едно от моите си неща.
Това, че Керъл е екранизация на единствения полуавтобиографичен роман на една от любимите ми писателки е бонус, както и, разбира се и Лес-сюжета.
Много сериозно се притеснявах, че ще прецакат екранизацията, но в момента в който Харви пое нещата се поуспокоих, след това със задоволство отбелязах замяната на Мия Васиковска с Руни, за режисьора не бях толкова сигурна, но Тод се справи прекрасно, това че не е номиниран за златния чичко е пълно безобразие, затова ценя повече БАФТА.

Накратко влюбих се във филма.
Той не е съвършен, със сигурност не е, но тук ще се опитам да обясня защо аз го харесах.

Открих, че е предизвикателство да си нахвърлям мислите, но анализчетата, които бях направила на Синьо е най-топлият цвят и на някои песни знаете на кого помогнаха.  Whistling

Виждам крайни отзиви или положителни или отрицателни.
За мен основната причина за разминаването на мненията е, че филмът не казва на зрителя как да реагира, не ти проповядва, не ти вменява идеи.
Зрителят е оставен да преживее самичък собствените си емоции.
Краят не е категоричен, ясно е че е едно ново начало, но донякъде оставя зрителя да иска повече.
Не съществува универсална истина за Керъл, няма формулирано "Ето, това е начина, по който трябва да се чувства за него" и това е необичайно за някои хора, много необичайно.

Някои от оплаквания за филма са, че публиката не може да се идентифицира с героините, защото нечелият книгата зрител не може да стигне до тях, до техните мисли. Мога да разбера тази гледна точка. Въпреки това, аз не съм съгласна с нея, защото доста детайлно обсъждахме филма с ММ, който не е чел книгата.

Начинът, по който аз разбрах филма е, че публиката не е необходимо да знае за героините повече от това, което е показано във филма. Какво има да се знае за Тереза, освен факта, че тя самата още не се е опознала? Как може публиката знае нещо Тереза, когато тя самата, не го знае?
Целият филм е около Тереза как тя се намира и израства. Става въпрос за пътуването и като към зрелостта през 1952. Дали наистина трябва да се знае за обстановката, в която е израснала, колко приятели тя има, колко време тя и Ричард са заедно, кой е любимият й цвят?
Какво още трябва да знаете за Керъл? Знанието, че тя се развежда с мъжа си, защото не може повече да лъже и да се преструва вече не е достатъчно ли? Или, че тя е имала сексуална/романтична връзка с приятеката си от детинство Аби? Или че Хардж и семейството му са я принудили да ходи на психотерапевт да се "излекува" от хомосексуалността? Дали трябва да знаем, кога се научила да шофира или какви са сутрешните и навици? Едва ли.

Керъл не е за всеки, по различни причини. Някои хора могат да се наслаждават на красотата на филма, но не успяват да се абсорбират в историята, някои хора не могат да се идентифицират с героините, въпреки универсалността на любовта, някои хора не обичат периодни драми, други не обичат тихи филми. Причини много.

Филмът позволява на публиката да станат свидетели на началото на една любовна история, без да ни се натрапва. Ние сме минувачи в този филм.  Керъл е коварен и пристрастяващ.
За мен Керъл е един от най-романтичните филми, които съм гледала, не са много любовните истории, които изобразяват етапа на нервният копнеж от ранните взаимоотношения като топли и вълнуващи мигове, вместо изпълнени с неудобство и смущение. Керъл на пръв поглед оставя нещата недоизказани, липсват дълги излияние на гей-тема "какво сме ние?" Дали връзката им е "правилна" никой никога не споменава. Дори и в най-мрачните си моменти филмът е невероятно сдържан.
Зрителите трябва постоянно да имат предвид, че Керъл е драма период от 1952-ра.
В света на Керъл няма място за прояви на привързаност между двама души от един и същи пол.
И така всичко във филма се прави с финес. Виждаме погледи и погледи между Тереза и Керъл, тиха комуникацията чрез техните очи и усмивки. Зрителите чуват трепета в гласовете; виждат колебливи и тромави щрихи. Виждаме ги постепенно, влюбването е това, за което е филма: борбата на една жена се влюби в друга жена през 1952 г. в консервативна Америка.

Много ми хареса как филмът обръща внимание на допира;
когато героините се движат ръцете си над копринени шалове или закопчават копчета кашмирени жилетки можете да го почувствате.
Друг пример
Скрит текст:



В една от многото сцени, в които Тереза се втренчва приковано в различни части на Керъл, от козината на маншета на сакото и, до пигмента в червилото й, зрителят усеща как тя поглъща с очи жадно всички текстури, обожанието и е почти осезаемо.
Скрит текст:


Филмът е пълен със символика и метафори, без да набива канчета и да удря по главата с тях (макар че има едно здравей, пистолете ала Чехов Wink ) Трябва да се обърне внимание на детайлите за да се доловят като тълкуването е оставено отворено за публиката. Разбира се, че можеше да бъде заснето по-крайно изяснявайки някои от тълкуванията, но къде ще е тръпката тогава?  Peace

Ще нахвърлям леко изясняване на символиката, защото съдейки по коментарите на гледалите филма от този форум си има нужда
1.   Защо постоянно се повтарят асоциациите с влака, слухови или визуални? Как това е свързано това с Карол? "Всичко върви в пълен кръг" и детската играчка извършва кръгови движения? Дали е така, защото целия филм е едно пътуване от Тереза до Керъл и от Керъл до Тереза? Дали е защото зрителят е впуснат в приключение с двете жени? Или може би това е така, защото, след като влакът напуснал гарата няма спиране, точно както не съществува спиране за Керъл и Тереза, които се обичат?
2.   Защо са паралелите между началото и края? Дали "Всичко идва пълен кръг" добро обобщение на филма, тъй като зрителят буквално видя Тереза и Карол да се изпиват с очи една друга в помещения пълни с хора при първата им среща и в последния им сцена? Всичко е наистина пълен кръг и двете жени ни предлагат още една възможност да бъдем заедно в края.
3.   Защо Тереза и Ринди имат поразително подобна прическа? Защо са показани снимки на тях двете като малки деца? Дали е за да се вмъкне паралел между двете като предвестник на това, което предстои? Дали публиката трябваше да усети преди да осъзнае, че в някакъв момент, Керъл ще трябва да направи избор между двамата човека, които обича най-много? (Въпреки, че IMO, това никога не е било въпрос на избор между Тереза и Ринди а по-скоро Керъл избра да се спаси от ада, в който е била.)
4.   Защо е постоянното използване на прозорци и отражения в тх? Дали е за да се въведе някакво разстояние между публиката и героите? За да се напомни, че зрителите сме неми свидетели на една любовна история? Дали е защото, че не сме осведомени за техните мисли? Дали защото всичко в този филм е толкова крехко, че може да разбие по всяко време?
5.     Символиката на огледалата във филма също е интересна: когато Керъл реши с четка косата на Ринди, ние виждаме само отражението на Керъл в огледалото, а тя се отдалечава от него след като Хардж влиза в стаята. В стаята във Ватерло виждаме както Тереза така и Карол в огледалото в ясно отражение, защото това е които са те самите, без преструвки, без да се налага да се крият. Аби настройва огледалото за обратно виждане, преди да хвърли и поглед назад към Тереза; защото мъката на Тереза й напомня на нейната собствена (Аби е поглежда назад към миналото, към нейното Аз от миналото)? В края, след като Керъл напуска Риц, виждаме Тереза в банята, поглежда се в огледалото за миг. Дали тя преценя коя сега е тя и какво иска? След това на партито на Фил, Тереза се обръща от огледалото и ние не виждаме отражението и. Дали защото това вече не е коя е тя, момичето, което се забавлява с приятели на парти, където хората се напиват? Дали това е знакът за израстването на Тереза, осъзнаването коя е тя?
5.   Какво е значението на ръката, която докосва рамото и защо този жест се повтаря толкова много пъти по време на филма? Как може такъв малък жест даде толкова много смисъл на една сцена? (Желание, когато Керъл докосва рамото на Тереза в къщата; Утеха, когато Тереза колебливо докосва рамото на Карол; Сбогом, когато Карол докосва рамото на Тереза в Риц, и т.н.)
Скрит текст:




Това са само най-очебийните метафори и късчета символики във филма. Керъл е много богат и има какво да предложи на публиката, която просто трябва да бъдат готова да го види наистина. Ето затова заслужава повече от едно гледане. Ето защо аз го харесах.

След второто гледане си промених мнението, ако Кейт Бланшет не спечели нещо за този спектакъл, какъв е смисълът въобще? Бланшет лесно можеше да се шмугне в маниерна роля, но това и изпълнение е несравнимо нюансирано и отвъд всякакви баналности. Сцените Бланшет с Руни са страхотни, но разговорите между Керъл и Аби, са тези които заслужават адмирации.

Макар и да изглежда и се чувства като един класически филм, Керъл ще остане вечен в неговата тематика, престъпление е че не получи номинации за Филм и за режисура.

В заключение също ще се повторя, но явно се налага, много хора са очаквали филмът да бъде епична и разтърсваща любовна история, но работата е там, че това никога не е било целта на филма - да бъде епичен, мисля, че това е второто което е допринесло за разочарованието у част от зрителите.

пп Относно твърдението, че Керъл е хищник, това е патетична слепота, тя е толкова неловка в свалката, че е чак смешничка и точно това и натъртва Аби, а ето го точният момент и кой всъщност взема решението, че все пак ще има секс
Скрит текст:



Последна редакция: нд, 17 яну 2016, 00:10 от Mrs. Swift-Kloss

# 623
  • Мнения: 146
Пиша малко с закъснение за новината на вчерашния ден! Crazy



Рики Мартин признава, че харесва и жени в интервюто за мексиканското списание "Fama" (Слава) от днес:
Рики Мартин призна,че да е гей, не му пречи да прави секс с жени, макар и никога да не стане двойка с тях.
Пуерториканската звезда каза: "Аз съм гей, очароват ме мъжете, но ми харесва да се наслаждавам на секса в пълната свобода, така че съм отворен да правя секс с жена, ако тя има желание, но никога не мисля да станем двойка с нея.
Знам,че ми харесват толкова мъжете, колкото и жените, аз съм против сексуалните етикети, ние сме просто хора с емоционални и сексуални нужди"- казва Рики.



http://www.diaadia.com.pa/fama/%C2%A1-ricky-martin-tambi%C3%A9n- … as-mujeres-286148

# 624
  • Мнения: 1 427
 smile3508
Бравос, значи да му пиша да идва на гости когато ММ е командировка newsm53 smile3501

# 625
# 626
  • Мнения: 9 144
Не виждам нищо неясно за Колтън  Flutter
Ах гей-близнак и негей-близнак, колко вълнуващо, макар че се надявах от другите близнаци единия да се аутне.

# 627
  • срещу двата комина :)))
  • Мнения: 3 340
Не виждам нищо неясно за Колтън  Flutter
Ах гей-близнак и негей-близнак, колко вълнуващо, макар че се надявах от другите близнаци единия да се аутне.

абе то и аз за Колтън, ама журналята не щат да го кажат ясно  Laughing

# 628
  • Мнения: 9 144
Тийзър за Сезон 4 на #OITNB





От Наградите на Критиците вчера
Сара и Холанд


Гага и новата и БФФ-ка Моника на музикална вечеринка


Черил и Ким


и с още една от Girls Aloud


В ПР бюлетина се набива на очи поредната забавна историйка за Кендал този път тя и някакъв неизвестен певец
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3403918/Kendall-Jen … -mystery-man.html

На оригиналните снимки Лорън е вдясно от Кени, но естествено не е намерила място в кадрите за DF  Twisted Evil

Последна редакция: пн, 18 яну 2016, 13:37 от Mrs. Swift-Kloss

# 629
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 24 986

Че този не ходеше ли с актрисата, която играе Фелисити в Стрелата? Или и тя е на другия бряг и са се покривали Thinking

Общи условия

Активация на акаунт