Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 45
  • Мнения: 12
Благодаря ви момичета... нямам никакви от тези симптоми може би, защото бях в 3-та седмица и затова минава толкова леко ...

# 46
  • Мнения: 25
Ако някой се интересува от достоверна информация, без реклама, по темата:

http://prekasvanenabremennostta.bg/

Не е приятно, но понякога ти се налага. Човек просто трябва да е запознат с всички алтернативи. Идеални няма. Всички имат предимства и недостатъци...

# 47
  • Мнения: 12
здравейте пиша ви понеже днес ми потвърдиха, че всичко е минало успешно при мен пак казвам мина доста леко кървях 7 дни нямах болки и никакви странични ефекти, сега си чакам само цикъла и искам да попитам момичетата, които  преди време са минали такъв аборт след това имаха ли някакви аномалии в цикъла доктора ми каза че след първата менструация всичко би трябвало да е ок, сега едното мина и започна друго да ме притеснява дали всичко ще е нормално с мен...

# 48
  • Мнения: 2
Здравейте, и на мен ми се наложи да направя аборт чрез медикаменти. Кървенето ми продължи около 7 дни, въпросът ми е висок ли е шанса от забременяване, докато все още има леко кървене?

# 49
  • Мнения: 200
Здравейте, и на мен ми се наложи да направя аборт чрез медикаменти. Кървенето ми продължи около 7 дни, въпросът ми е висок ли е шанса от забременяване, докато все още има леко кървене?

Има да, взимайте предпазни мерки.

# 50
  • Мнения: 200
Момичета, за да ви дам малко история пост-фактум:

След като ми дойде първия цикъл след адски многооооо време, когато започнах да пия и противозачатъчни, започнах много да боледувам и развих хипохондрия. Ходя и на психолог. Та, мисълта ми е: това преживяване е травмиращо и за тялото и за психиката. Може да боледувате и да страдате след това. Просто ви желая да приемете нещата по-спокойно то мен и при вас да не удари така.

А, и не забравяйте, че хормоните като се разбъзикат, тялото полудява- болежки, задух, сън, парене на очите...каквото ви хрумне. Дръжте се и желая следващата бременност на всички да е желана, успешна и щастие за двама ви  Peace

# 51
  • Мнения: 2
А някоя от вас имала ли е болки в кръста и яйчниците след спиране на .. кървенето? Дали може да е заради овулация ,или все още е рано, 2 седмици след аборта?

# 52
  • Мнения: 200
Аз имах изгаряща болка в кръста някъде 3-4 седмици след това. Предполагам е нещо свързано с хормони. А и между другото, нещо интересно: когато си много стресиран, развиваш проблеми във врата и гърба, а чувстваш болка в кръста. Също вариант.

# 53
  • Мнения: 12
Здравейте момичета,днес е 30-тия ден от приема на първото хапче, а цикъла не ми идва много се притеснявам не знам какво да правя да се обадя ли на лекаря си, защото след седмица заминавам за чужбина и не знам какво да направя може ли да се предизвика по някакъв начин дайте съвет моля ви ...

# 54
  • Мнения: 200
При мен дойде след почти 6 седмици.

# 55
  • Мнения: 12
Аз ще се побърквам така, но май няма какво да направя и дали има възможност нещо да е останало в мен, макар че след контролния преглед всичко е наред ще се побъркам дано ми дойде по - бързо уж гърдите ми се подуха преди 2 3 дни, а още нямам цикъл

# 56
  • Мнения: 200
Спокойно, вярвай на лекарите. Аз така от толкова притеснения си докарах хипохондрия и да не ти казвам това колко е тежко. Дишай и имай предвид, че е нормалнод а закъснее.

# 57
  • София
  • Мнения: 10 632
Споко. 40-50 дни след аборт е нормално да дойде цикъла.

# 58
  • София
  • Мнения: 1 042
На мен ми дойде след 50 дни.

# 59
  • Мнения: 12
притеснявам се, защото съм чела по форуми и статии, че ако няма цикъл до 40 дни значи има някакъв проблем, а специално за медикаментозния не знам какъв може да е проблема... предполагам задавам прекалено много въпроси и може би тъпи, но наистина съм много притеснена

Общи условия

Активация на акаунт