Отговори
# 165
  • Мнения: 718
Изложенията са хубав начин да научиш децата си да проучват кое е наистина добро учебно заведение и къде играе повече рекламата и визията.



това се опитвам да кажа и аз. не е нужно да се разделяме на бедни и богати и на средна класа. учено ли е детето,възможности има винаги,още повече,че могат да си спечелят стипендия. едно време имах една съученичка, бяха седем деца и си спомням,че братятя и учеха или в Москва или в Киев , не помня къде точно. като цяло бяха бедно семейство, но със стипендия нейните братя учеха в чужбина и се справяха.

# 166
  • София
  • Мнения: 38 523
Едно време беше друго. Наистина само богатите можеха да си позволят образование в чужбина. Сага има много възможности и за хора с по-малки възможности. Wink

# 167
  • На село (близо до Лондон)
  • Мнения: 1 402
...кое е наистина добро учебно заведение и къде играе повече рекламата и визията.

Сирената, това е много вярно за рекламата! Но пусти училища/университети много добри рекламни материали и агенти имат и някои път (често, особенно ако непознаваш системата) хората се лъжат. Като изпатила от това, моя съвет е да се гледат твърди резултати от проверени класации и източници, а да не се разчита на рекламата.

Пример ако се търси академично училище се гледат изкараните резултати от матури (или еквивалента). Ако се търси спортно, спортните постижения; музикалко-музиката. И не се залъгва човек, че и едното и другото ще върви  ooooh!

# 168
  • Мнения: 186
Едно време беше друго. Наистина само богатите можеха да си позволят образование в чужбина. Сага има много възможности и за хора с по-малки възможности. Wink

И едно време е имало стипендии, но е имало хора с привилегии, с които трябва да се пребориш.
 nevelilka, няма смисъл да го спираш, ще го амбицираш повече, а и детето не иска нещо лошо.
Мои приятели водят децата си на изложения за да полагат изпити и по този начин проверяват на какво ниво са.  Нека отиде детето, хем ще е доволно хем ще покажеш подкрепа.

# 169
  • Мнения: 718
Едно време беше друго. Наистина само богатите можеха да си позволят образование в чужбина. Сага има много възможности и за хора с по-малки възможности. Wink

И едно време е имало стипендии, но е имало хора с привилегии, с които трябва да се пребориш.
 nevelilka, няма смисъл да го спираш, ще го амбицираш повече, а и детето не иска нещо лошо.
Мои приятели водят децата си на изложения за да полагат изпити и по този начин проверяват на какво ниво са.  Нека отиде детето, хем ще е доволно хем ще покажеш подкрепа.

именно. моите пиленца са послушни и осъзнават,че това което правим говорейки за образование има голям смисъл.

# 170
  • Мнения: 315
Nevelilka, не виждам проблем да го заведете, изложенията са много полезни, сверяваме си часовниците на какво ниво са децата за да няма неприятни изненади и кои у-ща си заслужават.
Това изложение предстои и е добро  заради изпитите, които може да се положат.
https://web.facebook.com/boardingschools.bg/?fref=ts

# 171
  • Мнения: 300
Първо, тази статия е толкова неадекватна за всякакви други общества, осве USA, че изобщо не разбирам защо е пусната тук. Дори в една съседна Канада, въпросните правила не важат.

Второ, интересно ми е, Цвета Д. към коя класа се причислява, след като не се идентифицира със средната класа. Вероятно висша?

Дори и във форум, мислещите и немислещите си личат много ясно. Дори и да не съм съгласна с нечии мнения, ако са резултат на собствено мислене, не ме дразнят толкова, колкото заучени фрази, които звучат толкова фалшиво, че няма накъде повече.

Дразнещо е поведението тип "аз открих Америка, а вие сте там, долу и нищо не разбирате".

Не се мисля за по-висша класа, казах, че споделям това мнение без да обиждам никой, съжалявам ако съм засегнала някой.

# 172
  • Мнения: 7 171
Първо, тази статия е толкова неадекватна за всякакви други общества, осве USA, че изобщо не разбирам защо е пусната тук. Дори в една съседна Канада, въпросните правила не важат.

Второ, интересно ми е, Цвета Д. към коя класа се причислява, след като не се идентифицира със средната класа. Вероятно висша?

Дори и във форум, мислещите и немислещите си личат много ясно. Дори и да не съм съгласна с нечии мнения, ако са резултат на собствено мислене, не ме дразнят толкова, колкото заучени фрази, които звучат толкова фалшиво, че няма накъде повече.

Дразнещо е поведението тип "аз открих Америка, а вие сте там, долу и нищо не разбирате".

Не се мисля за по-висша класа, казах, че споделям това мнение без да обиждам никой, съжалявам ако съм засегнала някой.

Никого не вярвам да си засегнала, защото няма с какво. Папагалстването не може да ме засегне.

# 173
  • Мнения: 718
Nevelilka, не виждам проблем да го заведете, изложенията са много полезни, сверяваме си часовниците на какво ниво са децата за да няма неприятни изненади и кои у-ща си заслужават.
Това изложение предстои и е добро  заради изпитите, които може да се положат.
https://web.facebook.com/boardingschools.bg/?fref=ts

много точно казано! да сверим часовниците, щото имам познати мамита похарчиха луди пари за уроци и накрая децата се оклепаха на изпитите за средно.

# 174
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 239


много точно казано! да сверим часовниците, щото имам познати мамита похарчиха луди пари за уроци и накрая децата се оклепаха на изпитите за средно.
И какво, не ги взеха в чуждите колежи ли Laughing? Не вярвам.

# 175
  • София
  • Мнения: 18 048
И кои са тези изпити за средно, на които са се оклепали? Матурите ли? Ако едно дете въпреки  часовете в  училище и платените курсове се  е оклепало на елемантарните матури столкова щадяща скала, това показва само, че въпросното дете няма нужните потенциал и мотивация да се справи... Кое ви кара да мислите, че такова дете при друг развой на нещата в  гимназиален курс би цъфнало и вързало  с тази си нагласа и капацитета си в boarding school в чужбина? Всеки учил регулярно и с разбиране  в училище (ако в добавка има и уроци/курсове пък съвсем) следва да се справи отлично на матурата. Вижте средните резултати на матурата по БЕЛ на училищата в челната десятка. Випуски от по 150-200 души докарват среден успех от 5,70. Wink Как пък с уроци или без не се оклепаха?

Последна редакция: чт, 05 ное 2015, 13:10 от пенсионирана русалка

# 176
  • Мнения: 315
На приятелка детето не се справи добре на матурите, интелигентно дете е, учи в престижно училище, взимаше допълнителни уроци, не трябва да забравяме психологическия момент, на изпитите се шашна. При него не беше от голямо значение защото после кандидатства с рисуване и го приеха. Simple Smile

# 177
  • Мнения: 718


много точно казано! да сверим часовниците, щото имам познати мамита похарчиха луди пари за уроци и накрая децата се оклепаха на изпитите за средно.
И какво, не ги взеха в чуждите колежи ли Laughing? Не вярвам.

не! не ги приеха даже и в бастилията на второ класиране. прави си изводите сама. аз сериозно се замислям дали да не ги пратя на една езикова ваканция в чужбина.

# 178
  • Мнения: 300
И кои са тези изпити за средно, на които са се оклепали? Матурите ли? Ако едно дете въпреки  часовете в  училище и платените курсове се  е оклепало на елемантарните матури столкова щадяща скала, това показва само, че въпросното дете няма нужните потенциал и мотивация да се справи... Кое ви кара да мислите, че такова дете при друг развой на нещата в  гимназиален курс би цъфнало и вързало  с тази си нагласа и капацитета си в boarding school в чужбина? Всеки учил регулярно и с разбиране  в училище (ако в добавка има и уроци/курсове пък съвсем) следва да се справи отлично на матурата. Вижте средните резултати на матурата по БЕЛ на училищата в челната десятка. Випуски от по 150-200 души докарват среден успех от 5,70. Wink Как пък с уроци или без не се оклепаха?

Аз имам други наблюдения за системата, не може да се съди по резултатите от БЕЛ, кои у-ща са добри. Тази статия дава доста добро обяснение как работи системата в средното образование.
http://www.dnevnik.bg/analizi/2015/05/22/2538433_edna_maika_za_maturite/

# 179
  • София
  • Мнения: 18 048
Цвета, не зная какви наблюдения имате над системата, но виждам, че не правите разлика между  ДЗИ и НВО. Статията касае НВО, тоест децата след 7 клас. Моят пост  беше насочен към справянето на зрелостниците по училища. Поне да бяхте прочели и тогва да опонирате..А дадох за пример матурата по БЕЛ, тъй като тя е  задължителна за всички. Но общо взето същите тези училища са на предни позиции и по всички останали матуритетни предмети. Ще да има този факт нещо общо с мотивацията на учениците, с техните амбиции за последващо образование, с капацитета им ако щете...
Колкото до неприети и на второ класиране  деца в  дадено училище... Ми винаги е имало такива. Това какво следва да ни покаже? Аз ако дам  сега пример, че около мен масово децата са с бал над 35 след 7 клас, това ще приемете ли за меродавно и общовалидно? Не, нали, винаги е имало отличници, винаги е имало и слаби ученици, които дори и с уроци не се справят. И това няма да се промени. Продължавам да съм на менението, че ако едно дете съвестно е учило през годините, съвсем спокойно може да си направи добре поне първия модул на НВО и да изкара оценка около 4 и нещо само с него. Направи ли го, още на 1 класиране ще  бъде прието все някъде, какво остава за второ.. А че не го е направило дори и садопълнителна подготовка - ами, изводите са за вас.

Системата и аз я познавам, имам все пак три деца, минали/минаващи през нея. Далеч съм от идеята да я възхвалявам, виждам многото трески за дялане в нея, но не приемам, че нечий провал на НВО непременно се дължи на нея. Как пък други деца изплуват на повърхността, че някои от тях дори и без уроци... Хората са различни, децата не правят изключение от това правило. А на кривата ракета отдавна са казали хората, че космосът й е крив. И в чужбина явно  вярват, че се изправя...

Общи условия

Активация на акаунт