Била, Пикадили, Метро, Фантастико, Триумф и др. - 9

  • 136 963
  • 739
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 20 252
Таня, така е, но Била-та не ми е близо, и не ми се връщаше до там, изядохме сиренето с черитата и хвърлих етикета. А и не мислех, че днес ще ходя пак.
Иначе такава грешка от насипните щандове, май не ми се е случвала друг път.

# 241
  • Мнения: 5 358
Но да се върне хранителен продукт просто, защото е размислил човек - едва ли. Все пак политиката на Лидл не е често срещана у нас. Sad
Явно само заменят за друг продукт, но не връщат пари.

# 242
  • Мнения: 20 252
Ако е с проблем с качеството - ок, но ако просто ей така решили да го сменят, какво се случва с този продукт, пускат го отново за продажба ли  Confused

# 243
  • Бургас
  • Мнения: 361
Днес върнах олиото от гроздови семена.Върнаха ми парите на касата.Исках да го заменя за зехтин,но трябваше пак да влизам,а детето плачеше и не можах.Така че,взех паричките и тръгнах.
Ами моя си е грешката ,че не съм прочела какво точно вземам.Но 13лв. не са малко пари,така че пробвах.
Олиото беше рафинирано,а не се зачетох толкова в етикета.Все пак за 13лв. вземам студено пресовани,не съм очаквала да е рафинирано(т.е. химическо обработено).
Това е общо взето.Иначе винаги проверявам касовата бележка,преди да излезна от магазина. Не е имало грешки.

# 244
  • Мнения: 20 252
Нямам думи, това е като магазин втора употреба.
Добре, че рядко пазарувам там.

# 245
  • Мнения: 1 338
Ако е с проблем с качеството - ок, но ако просто ей така решили да го сменят, какво се случва с този продукт, пускат го отново за продажба ли  Confused


+ 1 Peace  - замяната е ако си взел нещо и то е излезнало развалено, да си го кажем в прав текст - иначе, отворил си го, помирисал си го, един Господ знае и как си го съхранявал извън магазина, и после си решил, че не го искаш ... това не мога да го толерирам, пък дори и в Лидл - просто е подхранване идиотизма у хората  Naughty
Обаче в случая, както е обяснено, си е грешка от недоглеждане и ако няма следи от нарушаване цялостта на продукта и опаковката е непокътната, ами случва се на всеки да се обърка и аз бих пробвала да го върна ...

# 246
  • Мнения: 20 252
Говоря принципно за тази практика, за хранителните неща, макар, че ето Лидъл е като битак при нехранителните с това връщане, и гащи връщат домакински уреди и какво ли не.
Ако утре някой си купи майонеза например, държи я извън хладилник и после му я сменят, какво ли ще му се случи на следващият който я купи.  Confused

Последна редакция: ср, 06 апр 2016, 19:30 от Lemy

# 247
  • Мнения: 2 184
Точно това донякъде ме и отказа да бъда редовен клиент,
въпреки че Лидл ми е квартална бакалия.
Преди почти ежедневно пазарувах, но и постепенно качеството се промени,
а някои неща изчезнаха, други се увеличиха, т.е. силно начално, но български вариант.
Днес от Билла - много вкусно чери  и мляко -25%

# 248
  • Мнения: 340
Аз миналата седмица връщах точно в Била 2 препарата за миене на прозорци. Първо щяхме да вземем Клевър, но до него седеше Блейзито и етикет със същата цена - 1.19. Не знам защо не се усъмних  веднага, че не може това да е вярно, аз обикновено си чета етикети и всичко, за да не стават грешки и после да се ядосвам, но явно съм се разсеяла нещо. След като платихме гледам бележката - по 2.19 са препаратите, т.е. общо 4.38 и ги върнахме. После влязох пак, за да си взема Клевър по 1.19 и се зачетох по - подробно в етикетите - наистина пишеше Блейзи 1.19, но пълнител! А на стелажа имаше единствено такива с помпа, точно над този етикет, а пълнители нямаше нито един. Еми  не е ли вината в служителите, тва си е заблуда.

# 249
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 916
При нас грешката се получи в събота с бира Бургаско 1,9 л. На табелата цена 2.09 лв. - на касата 2.49 лв. Викаха управител ходиха, гледаха табелката, донесоха я на касата. Аз не издържах и оставих ММ да чака. Управителката му казала, че ще му я дадат на него на 2.09 лв. и после сложили цена 2.49 лв. Явно не успяват да оправят табелките.

# 250
  • София
  • Мнения: 4 555
Подобна случка в Била - Младост. Гледам в хладилника преди касата спрайт на 0.95 ст. И си взимам. Пусто не устисквам на прИмоции. Да ама на бележката - 1 и нещо. И понеже ми е писнало от тия номера настоях да ми оправят разликата от 15-ина стотинки. Скача касиерката и хуква към големия хладилник. Носи ми друг етикет. Сто пъти й казах къде е залепена ниската цена, а тя все едно й говоря на китайски. Хората от опашката почнаха да гледат странно. С половин уста ме насочи към другата касиерка, че била главна или не знам си там каква.
В аналогична ситуация и правилно видян от мен етикет във Фантастико ми продадоха на ниската цена и после си смениха етикета с нормалната.

# 251
  • София
  • Мнения: 7 170
Това с объркани промоции много често ми се случва и в Билла и в Кауфланд, във Фантастико и в Метро. В Метро купувам 2 броя силиконови тоалетни за котка на цената на една и хоп на касата излиза двойна сума, а не само една, както пишеше. Отивам да се разправям и се оказва, че тези които са на промоция са на отделен рафт, близо до касите, а тези които аз съм взела са на рафта с котешки неща....а иначе са същите  Crazy  Номера е ако забележиш  ooooh!

# 252
  • Мнения: 48 259
По закон, ако има обявена по-ниска цена, са длъжни да ви продават на нея, а после да си я оправят
Аз така 4 месеца си купувах един намален шампоан от Фантастико  Crazy Всеки път ми връщаха разликата в парите, отбелязваха си за смяна на цената и не я сменяха. Ми  Crazy аз пък си исках парите ( някакви стотинки, но какво пък)

# 253
  • София
  • Мнения: 13 298
По закон, ако има обявена по-ниска цена, са длъжни да ви продават на нея, а после да си я оправят

И в Била връщат разликата, но явно зависи и от конкретните служители. Веднъж дори ми подариха хляба от тяхната витрина (обектът със спорна цена) като извинение за забавянето, защото 2-3 пъти проверяваха кой е крив и кой прав.  Laughing

Виждам, че Била имат необявени предварително дневни намаления с 25%. Споделяйте като видите такова нещо!  Praynig Още ме е яд, че вчера научих за млякото късно вечерта и нямаше кога да отида.  Wink

# 254
  • Мнения: 5 231
По закон, ако има обявена по-ниска цена, са длъжни да ви продават на нея, а после да си я оправят
В Метро Бургас изобщо не спазват това, а са пълни с грешни цени. Една касиерка даже и фасони направи, като и казах, че цената е друга ooooh!

Общи условия

Активация на акаунт