Била, Пикадили, Метро, Фантастико, Триумф и др. - 9

  • 139 515
  • 739
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 13 582
Едва ли перфектното зрение е приоритетно изискване за заемане на длъжността.
Ако не мине цената през касата, започват да я въвеждат ръчно. Не ми се е случвало някой да тича да носи същия продукт, за да мине баркода, но може и да го правят, за да се разтъпчат малко.

# 481
  • София
  • Мнения: 25 778
Не ми се е случвало някой да тича да носи същия продукт, за да мине баркода, но може и да го правят, за да се разтъпчат малко.

На мен ми се е случвало няколко пъти,но във Фантастико,не в Била.

# 482
  • Мнения: 182
и другия ми въпрос е защо е наета на работа след като има проблем с очите ?!?!?!

Много напрягащо да прочетеш 10 цифри нали? Всички възрастни хора със слабо зрение на борсата веднага!!! Е не можах да се стърпя... тоя коментар направо ме уби. Какви хора има, не мога да повярвам .......
BTW и аз обичам да ме обслужват бързо и без затруднения, ама да питам защо е нает някой с проблем.........е няма как да се случи!

# 483
  • Мнения: 330
Много пъти са отивали касиерките за да може клиента да остане доволен в такива случай управителя губи и клиенти и печалба

# 484
  • Пловдив
  • Мнения: 7 202
Касиерката става, зарязва си касата и отива да търси въпросния продукт, така ли? newsm78 А какво става, ако на косата има още 5-6-7 човека newsm78
Като потребител - Марко Тотев, да си кажа, че и аз много се изнервям, когато баркода не се чете (почти на всяко пазаруване имам поне един такъв продукт Embarassed). Е до сега никъде, в нито един магазин касиерката не си е оставяла касата, за да донесе и маркира друг такъв продукт

# 485
  • София
  • Мнения: 25 778
Касиерката става, зарязва си касата и отива да търси въпросния продукт, така ли? newsm78 А какво става, ако на косата има още 5-6-7 човека newsm78
Като потребител - Марко Тотев, да си кажа, че и аз много се изнервям, когато баркода не се чете (почти на всяко пазаруване имам поне един такъв продукт Embarassed). Е до сега никъде, в нито един магазин касиерката не си е оставяла касата, за да донесе и маркира друг такъв продукт



Останалите чакат.Както написах преди малко във Фантастико се е случвало не веднъж.  Peace

# 486
  • Мнения: 20 881
Егати драмата, и на мен ми се е случвало във Фантастико, и какво от това. Не са се бавили повече от минута-две.

# 487
  • Мнения: 330
Точно така ..... Зарязва касата и отива ,ако управителя разбере че не е отишла може и да си отнесе и глоба

# 488
  • Мнения: 4 864
И на мен ми се е случвало касиерката да отиде да смени продукта с четящ се код( в Лидл)

# 489
  • Пловдив
  • Мнения: 7 202
Странно, на мен не ми се е случвало (в Пловдив Фантастико няма). Лидл ми е квартален магазин и в него съм най-често от отварянето му през 2010... Никога касиерката не е ставала от касата - обикновено вика някой от охраната, който да донесе въпросния продукт или направо управителя Peace

# 490
  • Мнения: 375
Аз съм касиерка и по над 200 пъти на ден ми се случва да въвеждам баркод. Някои са безумно нечетящи се, други пък ги наизустих, защото никога не ги отчита апарата, а са съвсем четливи. На мен ми е неприятно единствено, защото така се бавя с маркирането и съответно опашката се увеличава. Вече свикнах да не гледам клавиатурата като въвеждам цифрите, пък и почти всички продукти с проблемен баркод ги научих. Примерно шоко яйцата. То половината код е сбръчкан. Няма да го разтварям и цапам, за да го видя номера. Пък и са само 8 цифри. И т.н. може много да се говори.
П.с. не заемам страна. Споделям опита си.

# 491
  • Пловдив
  • Мнения: 7 202
да, за въвеждането ръчно съм съгласна Simple Smile Но не ми се е случвало, касиерката да става от касата newsm78

# 492
  • Мнения: 19 897
Зависи коя е веригата, в Кауфланд викат някой друг да се разходи, във Фантастико и на мен ми се е случвало, касиерката да отиде да вземе друг артикул, за да маркира.

# 493
  • Мнения: 20 881
Има ли значение кой ходи, останалите клиенти чакат, така или иначе.

# 494
  • Мнения: 14 932
Няма значение кой ходи. трябва да се научим на търпение. Ако аз съм сложила на лентата стока на която не се чете кода ще изчакам, за да намерят правилния, все пак  ми е нужна, същото е и за клиента преди мен.

Общи условия

Активация на акаунт