Била, Пикадили, Метро, Фантастико, Триумф и др. - 9

  • 136 852
  • 739
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 9 449
Въпреки, че Комисията глоби Т-маркет , веригата продължава да мами. В магазин от веригата пак се опитаха да ме излъжат. На щанда продукта имаше етикет с цена 2.05 лв, а в касовата бележка пишеше вече 3.99 лв. Цената , която следваше да платя на касата беше двойна. Уморих се да следя и съпоставям цените на етикета на щендера и цената в касовата бележка !  Така че, проследявайте цените в касовите си бележки специално в Т-маркет - лъжат на едро !

По скоро някой служител не си е свършил работата в случая. Аз нямам оплаквания от магазина в нашия град. Пазарувам основно от там Peace

# 631
  • Мнения: 807
Наскоро взимам кори бела бутер баница - 2.79. На касата 3.79..половин час докато ми върнат парите....левчв на всеки излъган къде отива...

# 632
  • Мнения: 1 731
И във фантастико рвчедовно ми се случва

# 633
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 270
До сега не съм засичала несъответствия между етикета и касовата бележка. Някой цени са с намаление само с карта "Благодаря" и затова има цена като за картата ако не я дадеш на касата няма да се отрази намалението и плащаш пълната цена освен това в касовата бележка пише пак реалната цена а чак от долу на касовата бележка изписват отстъпката с картата е това е че все забравям да си дам картата Simple Smile

# 634
  • София
  • Мнения: 13 170
... все забравям да си дам картата Simple Smile
Затова в Била повтарят на всеки клиент: "Карта Била?"  Wink Няма как да забравиш.  Grinning

# 635
  • София
  • Мнения: 634
С карта, с карта - никога не забравям картите по тези магазини. А специално в този магазин,  аз лично имам по един проблем от този вид средно на всяко 4-то/5-то пазаруване. Явно на управителя му е по-изгодно да слага неверни етикети с по-ниска цена, дори с риск да попадне на някой и друг клиент, който е забелязал "неволната грешка" , отколкото да е коректен в цена Етикет/каса  #2gunfire

# 636
  • Мнения: 1 698
В момента в Билла има промоция на цяла скумрия - 1 кг. за 3 лева. Някой пробвал ли я е?

# 637
  • Мнения: 1 338
С карта, с карта - никога не забравям картите по тези магазини. А специално в този магазин,  аз лично имам по един проблем от този вид средно на всяко 4-то/5-то пазаруване. Явно на управителя му е по-изгодно да слага неверни етикети с по-ниска цена, дори с риск да попадне на някой и друг клиент, който е забелязал "неволната грешка" , отколкото да е коректен в цена Етикет/каса  #2gunfire

Какво мислиш, че печели управителят от тази работа  Thinking ? - едва ли е на процент от оборота в подобен магазин. Просто явно е нехаен и не си върши качествено работата, какъвто излиза, че е и този над него, до който или не стига тази информация за тези "грешки" или и на него не му пука достатъчно, за да има глобени, наказани или уволнени  Wink ...

# 638
  • Мнения: 19 020
Последно ми направиха грешка във Фантастико, маркираха ми ряпа, като червено цвекло, в Кауфланд също често има грешки на етикетите на промоциите

В Т маркет са били коректни, но рядко пазарувам там, защото не ми е близо

# 639
  • Мнения: 1 716
С карта, с карта - никога не забравям картите по тези магазини. А специално в този магазин,  аз лично имам по един проблем от този вид средно на всяко 4-то/5-то пазаруване. Явно на управителя му е по-изгодно да слага неверни етикети с по-ниска цена, дори с риск да попадне на някой и друг клиент, който е забелязал "неволната грешка" , отколкото да е коректен в цена Етикет/каса  #2gunfire

Какво мислиш, че печели управителят от тази работа  Thinking ? - едва ли е на процент от оборота в подобен магазин. Просто явно е нехаен и не си върши качествено работата, какъвто излиза, че е и този над него, до който или не стига тази информация за тези "грешки" или и на него не му пука достатъчно, за да има глобени, наказани или уволнени  Wink ...
Удържат им от заплатите похабена, разпечатана и т.н. стока, та с тия гяволъци си покриват загубите.

# 640
  • Мнения: 1 338
То като е излезнала стоката в системата с по-високата цена, разликата си е поета от клиента, не виждам как ще остане за управителя или който и да е служител  Wink , накрая имаш касов бон и на него и в отчета потърсените пари са толкова, колкото са взети ...

# 641
  • София
  • Мнения: 13 170
Скрит текст:
С карта, с карта - никога не забравям картите по тези магазини. А специално в този магазин,  аз лично имам по един проблем от този вид средно на всяко 4-то/5-то пазаруване. Явно на управителя му е по-изгодно да слага неверни етикети с по-ниска цена, дори с риск да попадне на някой и друг клиент, който е забелязал "неволната грешка" , отколкото да е коректен в цена Етикет/каса  #2gunfire

Какво мислиш, че печели управителят от тази работа  Thinking ? - едва ли е на процент от оборота в подобен магазин. Просто явно е нехаен и не си върши качествено работата, какъвто излиза, че е и този над него, до който или не стига тази информация за тези "грешки" или и на него не му пука достатъчно, за да има глобени, наказани или уволнени  Wink ...
Удържат им от заплатите похабена, разпечатана и т.н. стока, та с тия гяволъци си покриват загубите.
Не си го представям това. Няма как да приберат разликата. Могат само да увеличат продажбата на стоки, които иначе не биха се купували толкова много, защото в действителност са на по-висока цена. Но при условие, че на касата е таксувана истинската цена, каква полза имат служителите?

# 642
  • Мнения: 807
е идеята е точно по-големият брой закупена стока

# 643
  • София
  • Мнения: 634
Аз пък стигам до друг извод : клиента чете "цена-промоция" на етикета , купува я без да обръща внимание на "цена/каса" = стоката продадена на високата цена , оборота по-висок ,  удобен управител със сигурна работа и повече пари в джобовете на собственика. Така се подлъгват хората да пазаруват повече - с "лъже-промоции".

# 644
  • София
  • Мнения: 622
В Била и Фантастико продават ли черна ряпа?

Общи условия

Активация на акаунт