Къде да подам жалба? Търся съвет.

  • 11 650
  • 78
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 15 960
Аз бих се обадила на 112 веднага, и както ми се е случвало да ми кажат и да подам писмена жалба в близкото районно. Това.
И какво беше развитието на случая, ако не е тайна?

# 76
  • Мнения: 5 643
Гърне без похлупак, проблеми с доставчици, все на любезни съм попадала, явно не в бакшишите е проблемът. Пари в брой не държа. Каквото ми излезе на опцията "Плати" - плащам без много приказки с карта. Няма опция да оставя повече. Когато ида да живея в Щатите ще спазвам техните правила, там явно си имат такава възможност, тук няма.

И аз предпочитам да плащам с карта, където има такава опция.
Преди време поръчвах от един сайт, плащането беше с наложен платеж и куриера от Спиди никога нямаше дребни да ми върне /все един и същ куриер идва в офиса/. Дори се е случвало да се вземе парите и да си тръгне, без дори да се извини или да каже, че няма дребни да ми върне. Например сметка от 28 лв, аз давам 30 лв и той не ми връща. Така 2-3 пъти, накрая ми писна и започнах да си плащам сметката с точност, като специално развалях на каса и обирах де що има по 1 и 2 стотинки. Наглецът дори ми направи и забележка какво е това нещо да му плащам със стотинки и аз му отговорих, че така става, когато не връща ресто и че стотинките в България са законно платежно средство.
И точно заради такива наглеци, които смятат, че си длъжен да им оставиш бакшиш, предпочитам да плащам с карта.
Не знам да има правило да оставяш бакшиш, където и да било. Ако съм доволна от обслужването и ако имам дребни, оставям. Да не говорим колко много боклук работи по заведения, куриерски фирми, а за таксиметровите шофьори дори и не ми се отваря тема.

# 77
  • Пловдив
  • Мнения: 27 050
Аз бих се обадила на 112 веднага, и както ми се е случвало да ми кажат и да подам писмена жалба в близкото районно. Това.
И какво беше развитието на случая, ако не е тайна?
Еми да си призная - горе-долу никакъв. Полицаите бяха говорили с таксиметровия, да речем го бяха посплашили. (Това научих по неформален начин от негови колеги)

# 78
  • Мнения: 14 902
Клиент съм на доминос пица, досега не са ми дали повод за оплакване, даже спорадично ми звънят да ме питат имам ли забележки към обслужването и препоръки нещо да се подобри

Общи условия

Активация на акаунт