Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 7

  • 142 849
  • 860
  •   1
Отговори
# 825
  • Мнения: 80
БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО. Преди  даваше опция диспут през цялото време а сега няма защото е заключен ли

# 826
  • Мнения: 80
На всяка поръчка отгоре в сиво поле ми изписваше че заради празниците може да се забавят поръчките. Сега го няма там надписа но на началната страница имам друг

# 827
  • Мнения: 2 395
БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО. Преди  даваше опция диспут през цялото време а сега няма защото е заключен ли

Дали е заключен за диспут по причина срока изтича се познава най-лесно като се опитате да започнете диспут. Веднага ви изписва съобщение - поръчката е в транзит диспут може да отворите след един си коя дата ...

# 828
  • Мнения: 80
Благодаря много. Имам добри новини. Едната пратка я получих днес тази,за която нямаше информация. За другата ми позволи и отворих деспут.Сега ми излиза и за третата опция деспут,но ме изписва първо да я приема за дошла.Въпроса ми е ако я направя какви са ми възможностите.

# 829
  • Мнения: 2 395
Сега ми излиза и за третата опция деспут,но ме изписва първо да я приема за дошла.Въпроса ми е ако я направя какви са ми възможностите.
Сефте чувам такова нещо. Бъркате според мен нещо в превода. Дайте ми собщението в оригиал- английски или руски. Не ща скапани гугъски преводи и интерпретациите им.

# 830
# 831
  • Асеновград
  • Мнения: 518

Не може да се отваря диспут 15 дена след като сте приели доставката . Демек , изпуснали сте срока за диспут а не както си го превеждате . Мине ли срока на защитата , до 15 дена автоматично се приема , че сте получили пратката  . Дано да съм бил ясен . От тук нататък съпорта  или студена вода . Сори .

Последна редакция: пт, 01 фев 2019, 01:53 от ianpav

# 832
  • Мнения: 2 395

Не може да се отваря диспут 15 дена след като сте приели доставката . Демек , изпуснали сте срока за диспут а не както си го превеждате . Мине ли срока на защитата , до 15 дена автоматично се приема , че сте получили пратката  . Дано да съм бил ясен . От тук нататък съпорта  или студена вода . Сори .
Определено ще чака на късмет. Номерът е нептоследим в България и не може да докаже неполичаването. Съпорта такива ги пуска по пързалката.

# 833
  • Мнения: 36 088
Моля някой да пусне нова тема.

# 834
  • Пловдив
  • Мнения: 49
Здравейте ,имам поръчка от Алиекспрес пусната на  29 .12.2018 г  номера за проследяване и е UN734944649CN . Постоянно проверявам в най-различни сайтове какво се случва,но за съжаление -нищо не се случва. От 03.01. 2019 нищо. Това ми излиза като дам детайли за поръчката в сайта Много моля за помощ. Не знам какво да правя .За първи път ми е .

# 835
  • Мнения: 2 395
Здравейте ,имам поръчка от Алиекспрес пусната на  29 .12.2018 г  номера за проследяване и е UN734944649CN . Постоянно проверявам в най-различни сайтове какво се случва,но за съжаление -нищо не се случва. От 03.01. 2019 нищо. Това ми излиза като дам детайли за поръчката в сайта Много моля за помощ. Не знам какво да правя .За първи път ми е .
U* пратките спират да дават статуси след напускане на Китай. Понеже всички пратки се пазят 20 дена в пощата бих предложил на всеки 15 дена докато имате защита да проверявате дали не е пристигнала. Изтече ли защитата ще ви разреши диспут за закъсняла пратка. Докато имате защита може да правите друг диспут стига да имате необходимите доказателства за да го спечелите.

# 836
  • Пловдив
  • Мнения: 49
Във Български пощи ли да проверя? Като пробвам в сайта им ми излиза "Пратката не подлежи на проследяване, Проследява се само препоръчана пратка."

# 837
  • Мнения: 5 302
Във Български пощи ли да проверя? Като пробвам в сайта им ми излиза "Пратката не подлежи на проследяване, Проследява се само препоръчана пратка."
На място в пощенския клон.

# 838
  • Мнения: 2 395
Във Български пощи ли да проверя? Като пробвам в сайта им ми излиза "Пратката не подлежи на проследяване, Проследява се само препоръчана пратка."
Да в БГ пощи в клона за който сте дали пощенския код или по адреса http://www.bgpost.bg/bg/16 когато не знаете кой е клона обслужващ адреса даден на пратката.

# 839
  • Мнения: X
Каква може да е причината, номер генериран на 1.4.2019 да се появи като shipment information received чак на 8.4.2019?

Общи условия

Активация на акаунт