НУКК /Италианския лицей/ в Горна баня - мнения, подготовка, изпити

  • 174 107
  • 810
  •   1
Отговори
# 750
  • София, България
  • Мнения: 2 222
Благодаря ти Джанка
Мен ме затрудниха зарчетата и задачата от стр 122 /което не съм го качила в предния пост/

А тук какава е логиката?


Броя на оцветените квадратчета да съвпада - в примера са 13

# 751
  • Мнения: 7

Според мен:
- чушката с патладжана /зеленчуци/; банана с ананаса /цитруси/; ягодата с черешата /плодове/; 2-те цветя; тиквата с динята.
- при зарчетата - сборът от точките на зарчетата под таблото трябва да е равен на някой от примерите на таблото /сумарно от трите страни на зарчето/.

Аз се чудих на друга подобна задача със съответствие на животни, където не намерих логика, но в момента не е при мен, за да се консултирам... 

Бананът и ананасът не са цитруси. Но да речем, че логиката е "екзотични плодове" или "географски сходни", а при тиквата и динята - че растат на влачещи стебла от земята (или че се от едно семейство в ботаническия смисъл, ако се съгласим, че шестгодишните трябва да са минали кратък агрокурс преди изпита Simple Smile)

# 752
  • Мнения: 29
То да беше само агрокурса....И нещо за модерното изкуство,че има толкова стилизирани картинки,че мненията какво е, са доста разнородни.
Всички ли са на домашна подготовка или има и ходещи на уроци деца?

# 753
  • Мнения: 1 731
Може ли линк към електронен вариант на книгата? Имам я, но ми е трудно да я снимам, а правим упражненията по няколко пъти

# 754
  • Мнения: 20
Някой дали е запознат, за какво може и не може да се питат квесторите? Макар че тук имаше много неприятен коментар на темата, да не кажа , обезпокоителен.
На задачата, например, за това как завършва деня на ученика, има картинка на учещо дете и такава на дете, което се прибира с автобус. Коя, преди коя е?
Ако вземем самия лицей със занималнята- първо учиш, после се прибираш. Ако няма занималня - обратното. И двете са верни. Детето в автобуса е с дълги ръкави, това на чина- с къси. Ама то това ..... Та се чудя, на един такъв въпрос, дали биха отговорили. Или : като има нарисувана котка, "коте" или "котка"? Има значение при брой на звуците. Защото аз не мога да преценя "коте" умалитно ли е. На картинката може да мине  за малко (в смисъл за малкото на котката).  Ясно е, че не е "котенце".у
Също идеи, какво е имал предвид авторът при задачката с катерицата и заека?

Последна редакция: вт, 09 яну 2018, 03:37 от Veselata

# 755
  • Мнения: 20
Може ли линк към електронен вариант на книгата? Имам я, но ми е трудно да я снимам, а правим упражненията по няколко пъти
Според мен няма, защото все още се продава. Все пак засяга авторските права и никой не смее да качи.
Сканирайте ги.

# 756
  • Мнения: 20
То да беше само агрокурса....И нещо за модерното изкуство,че има толкова стилизирани картинки,че мненията какво е, са доста разнородни.
Всички ли са на домашна подготовка или има и ходещи на уроци деца?
Дааааааа! Лошо, ако художникът е завършил училището 😂😂😂😂 Това е едно от нещата, които се чудех: дали може да бъде питан квесторът за неясноти относно "какво е искал да каже авторът?"  Макар че, ако е направено умишлено, с цел децата  със самоподготовката да не са наравно...

# 757
  • Мнения: 33
Може ли линк към електронен вариант на книгата? Имам я, но ми е трудно да я снимам, а правим упражненията по няколко пъти

Ето тук http://7print.bg/index.php?route=product/product&product_id=893 предлагат копие на прилична цена.

# 758
  • Мнения: 2 285
Не се притеснявайте излишно. Когато има рисунки на думи за звуков анализ, които могат да бъдат възприети двузначно или объркани от децата (поради непознаване), квесторите уточняват. На нашия изпит по-миналата година имаше такъв случай.

# 759
  • Мнения: 6
Някой дали е запознат, за какво може и не може да се питат квесторите? Макар че тук имаше много неприятен коментар на темата, да не кажа , обезпокоителен.
На задачата, например, за това как завършва деня на ученика, има картинка на учещо дете и такава на дете, което се прибира с автобус. Коя, преди коя е?
Ако вземем самия лицей със занималнята- първо учиш, после се прибираш. Ако няма занималня - обратното. И двете са верни. Детето в автобуса е с дълги ръкави, това на чина- с къси. Ама то това ..... Та се чудя, на един такъв въпрос, дали биха отговорили. Или : като има нарисувана котка, "коте" или "котка"? Има значение при брой на звуците. Защото аз не мога да преценя "коте" умалитно ли е. На картинката може да мине  за малко (в смисъл за малкото на котката).  Ясно е, че не е "котенце".у
Също идеи, какво е имал предвид авторът при задачката с катерицата и заека?
Задачата с картинката аз я решавам по друг начин, съответно и детето 😃:1. Ставане ; 2. Миене на зъби; 3. Закуска (има чаша за чай 😄); 4. Автобус; 5. Работа; 6. Тв. - мисля, че така беше (не е пред мен учебника).
Сега като се замисля... май съм я объркала. 🤔😔
За другата задача детето беше отговорило и то 2, но аз мисля че е 3. 🙃🙃🙃

# 760
  • Мнения: 20
Някой дали е запознат, за какво може и не може да се питат квесторите? Макар че тук имаше много неприятен коментар на темата, да не кажа , обезпокоителен.
На задачата, например, за това как завършва деня на ученика, има картинка на учещо дете и такава на дете, което се прибира с автобус. Коя, преди коя е?
Ако вземем самия лицей със занималнята- първо учиш, после се прибираш. Ако няма занималня - обратното. И двете са верни. Детето в автобуса е с дълги ръкави, това на чина- с къси. Ама то това ..... Та се чудя, на един такъв въпрос, дали биха отговорили. Или : като има нарисувана котка, "коте" или "котка"? Има значение при брой на звуците. Защото аз не мога да преценя "коте" умалитно ли е. На картинката може да мине  за малко (в смисъл за малкото на котката).  Ясно е, че не е "котенце".у
Също идеи, какво е имал предвид авторът при задачката с катерицата и заека?
Задачата с картинката аз я решавам по друг начин, съответно и детето 😃:1. Ставане ; 2. Миене на зъби; 3. Закуска (има чаша за чай 😄); 4. Автобус; 5. Работа; 6. Тв. - мисля, че така беше (не е пред мен учебника).
Сега като се замисля... май съм я объркала. 🤔😔
За другата задача детето беше отговорило и то 2, но аз мисля че е 3. 🙃🙃🙃
Някой дали е запознат, за какво може и не може да се питат квесторите? Макар че тук имаше много неприятен коментар на темата, да не кажа , обезпокоителен.
На задачата, например, за това как завършва деня на ученика, има картинка на учещо дете и такава на дете, което се прибира с автобус. Коя, преди коя е?
Ако вземем самия лицей със занималнята- първо учиш, после се прибираш. Ако няма занималня - обратното. И двете са верни. Детето в автобуса е с дълги ръкави, това на чина- с къси. Ама то това ..... Та се чудя, на един такъв въпрос, дали биха отговорили. Или : като има нарисувана котка, "коте" или "котка"? Има значение при брой на звуците. Защото аз не мога да преценя "коте" умалитно ли е. На картинката може да мине  за малко (в смисъл за малкото на котката).  Ясно е, че не е "котенце".у
Също идеи, какво е имал предвид авторът при задачката с катерицата и заека?
Задачата с картинката аз я решавам по друг начин, съответно и детето 😃:1. Ставане ; 2. Миене на зъби; 3. Закуска (има чаша за чай 😄); 4. Автобус; 5. Работа; 6. Тв. - мисля, че така беше (не е пред мен учебника).
Сега като се замисля... май съм я объркала. 🤔😔
За другата задача детето беше отговорило и то 2, но аз мисля че е 3. 🙃🙃🙃
То това е другата задача. Тази е за приключване на денят, това което пишеш е за започването. Там е ясно. Не са им домислени някои работи, ама карай 😁 За катерицата, май дружно решихме, че все пак е 3, ама ми е интересно, някой , който е сигурен и доводите му.

# 761
  • Мнения: 7 160
Ето ви друг вариант за завършване на деня: Joy
1.Прибира се вкъщи/обядвало е в стола Laughing/
2. Пише домашни
3. Гледа ТВ
4. Вечеря
5. Миене на зъби
6. Спане

Някои от тестовете са тъпи и подвеждащи. Признала съм им го отдавна!

Последна редакция: вт, 09 яну 2018, 18:03 от Фран Ческа

# 762
  • Мнения: 6
😃😃😃 Въобще не се сетих, че е за края на деня.
Домашни на копютър пишат ли се? 🤔😀😀😀
Не знам за вас, но аз определено се затруднявам на някои задачи. Мислех си, че поне тези с последователността са ок, но ... Уви!!!
Направо съм я объркала и като видях се хванах за главата. Въобще не ми е хрумнало, че греша.
Благодаря! 😊😊😊🖒🖒🖒

# 763
  • Мнения: 792
За катерицата и ние се спряхме на отг 3. Асоциацията е дълго-късо (опашките на животните)

# 764
  • Мнения: 20
Ето ви друг вариант за завършване на деня: Joy
1.Прибира се вкъщи/обядвало е в стола Laughing/
2. Пише домашни
3. Гледа ТВ
4. Вечеря
5. Миене на зъби
6. Спане

Някои от тестовете са тъпи и подвеждащи. Признала съм им го отдавна!

Моето ежедневие си беше точно такова 😀 Да кажем това с телевизора преди лягане си е тъпо. Той синът ми забеляза, че докато мие зъбите младежът е с потник, после докато гледа телевизия е вече с пижама. Иначе за мен си беше - зъбите и в леглото😆😆😆

Общи условия

Активация на акаунт