От Франция до България - превоз на покупките ни (24)

  • 96 982
  • 517
  •   1
Отговори
# 45
  • Варна
  • Мнения: 223
Здравейте, взех си четири поръчки от ларедут, като в две имах по два чифта обувки. Всичко е тук, само дето не ги обединих. Доволна  Peace

# 46
  • Мнения: 1 398
Нa мен пък ми отговорихa, че не обединявaт прaтки  Thinking

# 47
  • Мнения: 790
Когато проследявам пратката си и тя е със статус доставена, обикновено в рамките на деня получавам имейл от ДДМ, че са я получили и кога ще е при мен. Ако не получа имейл от тях, се свързвам с тях с молба да потвърдят, че е получена, за да мога на време да реагирам, ако има нещо. Не разбирам вие защо чакате да дойде курса и тогава да започнете да търсите пратките. Ето имах сега една такава пратка и понеже е кутия, (макар и не обувки, но доста по скъпа техника) като не получих имейл вднага се свързах с ДДМ и ги помолих да потвърдят, че пратката физически е там. За мое щастие потвърдиха и сега си пазя имейла с потвърждението. Ако не бяха, щях на момента да се обърна към ЛР, а не да чакам да отмине седмица.  Peace

Освен това оставам с впечатлението, че Матю все пак е направил нещо, след като в последно време доста обувки се получават. Може и да греша, но се надявам да е така.

Аз за себе си продължавам да ги ползвам, но следя развитието с обувките.  Peace

# 48
  • Стара Загора
  • Мнения: 136
.......Дадоха ми примерно писмо да питам Ларедут и сега ще чакам отговор. Но знам какъв ще е: че е доставена. И ако не се намери как мога да си върна парите, като не съм платила с Пейпал?
На мен La redoute ми върнаха пари по кредитната карта при абсолютно идентична ситуация. Писах им почти веднага след като не получих мейл от превозвача. Отне около месец и около 5 писма.

# 49
  • Мнения: 217
.......Дадоха ми примерно писмо да питам Ларедут и сега ще чакам отговор. Но знам какъв ще е: че е доставена. И ако не се намери как мога да си върна парите, като не съм платила с Пейпал?
Dodi може ли да ми препратиш примерното писмо за Ларедут...ще им пиша вече, въпреки че и при мен случая е същия - не съм платила с Пейпал, с маратонки е поръчката и то още от 18.12.2015 , писах веднъж на превозвача-не я намират:hug:
Благодаря предварително bouquet

# 50
  • на морето
  • Мнения: 1 382
Когато проследявам пратката си и тя е със статус доставена, обикновено в рамките на деня получавам имейл от ДДМ, че са я получили и кога ще е при мен. Ако не получа имейл от тях, се свързвам с тях с молба да потвърдят, че е получена, за да мога на време да реагирам, ако има нещо. Не разбирам вие защо чакате да дойде курса и тогава да започнете да търсите пратките. Ето имах сега една такава пратка и понеже е кутия, (макар и не обувки, но доста по скъпа техника) като не получих имейл вднага се свързах с ДДМ и ги помолих да потвърдят, че пратката физически е там. За мое щастие потвърдиха и сега си пазя имейла с потвърждението. Ако не бяха, щях на момента да се обърна към ЛР, а не да чакам да отмине седмица.  Peace

Освен това оставам с впечатлението, че Матю все пак е направил нещо, след като в последно време доста обувки се получават. Може и да греша, но се надявам да е така.

Аз за себе си продължавам да ги ползвам, но следя развитието с обувките.  Peace

Това не е вярно, не чакаме да дойде курса,а чакам мейл от превозвача за получените в склада им пратки. На 2.02 получих мейл за 5,а трябваше да са 6,доставени в склада им на 1.02. Една липсва и не мисля,че Матю е направил нещо по въпроса,защото ми писаха ,че има и други такива пратки, които  според колисимо са доставени,а всъщност не са. Веднага писах на Ларедут ,но 24ч нямам отговор. Ти къде им пишеш, в контактната форма ли,защо не отговарят  #Cussing out

# 51
  • Мнения: 790
Доди, ето така им пиша и получих отговор в рамките на един ден. Винаги съм получавала отговор, както и да им пиша (случвало ми се е и преди, но не често). Провери си спама на имейла, да не би там да е отишъл отговора.  Peace

Ако се опитвате да се звържете с тях чрез контактната форма както е дадено на първа страничка, да споделя, че и аз не успях. Благодарение на Megy_25 успях да им пиша като стигнах до формата по по-друг начин. Пробвайте, може да мине и при вас:

В най долната част на страницата има колонки с услуги. Втората колонка е LES SERVICES
LA REDOUTE. Натискате на най-долната опция Questions fréquentes (често задавани въпроси). Като се отвори прозореца отваряте опция 2 Pendant ma commande и там Ma commande en cours (зависи де в какъв процес ви е поръчката, това е ако е изпратена). Отваря се нов прозорец където има черен правоъгълник с надпис CONTACTEZ NOUS PAR E-MAIL. Натискате там и би трябвало да ви се отвори формата.  Peace

Последна редакция: пт, 05 фев 2016, 14:20 от БебОле

# 52
  • на морето
  • Мнения: 1 382
Доди, ето така им пиша и получих отговор в рамките на един ден. Винаги съм получавала отговор, както и да им пиша (случвало ми се е и преди, но не често). Провери си спама на имейла, да не би там да е отишъл отговора.  Peace

Ако се опитвате да се звържете с тях чрез контактната форма както е дадено на първа страничка, да споделя, че и аз не успях. Благодарение на Megy_25 успях да им пиша като стигнах до формата по по-друг начин. Пробвайте, може да мине и при вас:

В най долната част на страницата има колонки с услуги. Втората колонка е LES SERVICES
LA REDOUTE. Натискате на най-долната опция Questions fréquentes (често задавани въпроси). Като се отвори прозореца отваряте опция 2 Pendant ma commande и там Ma commande en cours (зависи де в какъв процес ви е поръчката, това е ако е изпратена). Отваря се нов прозорец където има черен правоъгълник с надпис CONTACTEZ NOUS PAR E-MAIL. Натискате там и би трябвало да ви се отвори формата.  Peace
Благодаря, но стигам до Ma commande en cours и след това няма черен правоъгълник с надпис CONTACTEZ NOUS PAR E-MAIL
Имам:
Ces questions correspondent à votre recherche "Ma commande en cours"
SUIVRE UNE COMMANDE

    1Comment accéder à mon compte
    2Comment suivre mes commandes ?
    3Je n'ai pas reçu d'accusé de réception de ma commande. Est-elle bien enregistrée ?

MODIFIER UNE COMMANDE OU UN ARTICLE

    1Puis-je modifier ma commande ou annuler un article ?


Измъчих се, но никъде не намерих този черен правоъгълник, Моля за помощ Hug

# 53
  • на морето
  • Мнения: 1 382
 не мога да намеря от къде другаде да им пиша, през контактната форма не отговарят
Отново моля за помощ, при мен няма такъв черен правоъгълник с надпис
CONTACTEZ NOUS PAR E-MAIL

# 54
  • София
  • Мнения: 1 006
   Здравейте! От този курс някой знае ли дали са пуснати пратките по Еконт?

# 55
  • Мнения: 1 480
   Здравейте! От този курс някой знае ли дали са пуснати пратките по Еконт?
Днес получих 3 пратки Peace

# 56
  • Варна
  • Мнения: 6 873
И аз си получих днес нещата.

# 57
  • Sofia
  • Мнения: 4 701
Здравейте ,
не съм поръчвала от френски сайтове от сто години - много ме мъчи езика  Embarassed
Днес обаче поръчах едно яке - регистрирах се в ДДМ, после адреса + ID- то в амазон.
Сега трябва ли да направя още нещо?
И още един, сигурно най - тъпия задаван въпрос, но това колисимо какво е - тракинг или ?
Ще взема да се запиша на курс по френски   Crazy

# 58
  • Мнения: 2 787
И аз имам известие за пратка Party, не съм поръчвала откакто ларедут вдигнаха доставката, и много се радвам, защото всичко което съм взела оттам, Бланшпорте, Дамарт е прекрасно. Не бях въвела коректно ID, имаше цифри, но получих съдействие от Матю, провери колисимото, каза ми че пратката е дошла във Франция, и кога ще пристигне тук, получих и ново ID, накратко съдействаха ми и имах любезно отношение, за което съм благодарна.
Съжалявам за проблемите, които имате, наистина  емного неприятно, дано се разреши проблема.
Пожелавам успешни покупки на всички!

# 59
  • София
  • Мнения: 1 209
не мога да намеря от къде другаде да им пиша, през контактната форма не отговарят
Отново моля за помощ, при мен няма такъв черен правоъгълник с надпис
CONTACTEZ NOUS PAR E-MAIL

Доди , пиши им  директно на мейл service_client@web.redoute.fr  Peace

service_client долната черта не се вижда ,защото излиза подчертано .

Общи условия

Активация на акаунт