1.Обслужване в магазина им : наложи се да посетя магазина на мебелна борса Никеа в гр.Пловдив ул.Брезовско шосе.Обслужването там е под всякаква критика като поръчките ни бяха приети от уникално некомпетентен господин , който се вълнуваше от това какво ще обядва , но не и от нашата поръчка.Изгубихме поне час , за да поръчаме едно единствено нещо.Още в този момент може би трябваше да се откажем и да не си губим времето.
2.Пристигане на поръчката : не се спазват дадените срокове , постоянно звънене в магазините им , а съответно телефоните рядко се вдигат.Ние се интересувахме единствено кога ще ни дойде поръчката , а в малкото пъти когато ни се вдигаше телефона , ни обясниха ,че ще ни върнат обаждане , което не стана в продължение на 1- пъти.
3.Поръчката пристигна с ДЕФЕКТИ! Веднага се свързахме с тях , отново по трудния начин ,като в продължение на месец не могат да вземат решение как да процедираме с рекламацията.Редовните оправдания са "вие сте говорили с някой колега , ще проверя и ще Ви се обадя " и така вече един месец.Постоянно препредаване и преразказване на проблема , но решение няма.
Аз оставам в очакване и въпросът ми е мога ли да подам сигнал в КЗП ?