От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 15

  • 120 469
  • 795
  •   1
Отговори
# 660
  • Някъде в Матрицата
  • Мнения: 1 626
Ами ето днес например, отбелязаха една доставка, че тръгнала за България, преди тя да е пристигнала при тях. Веднага им писах за това. Когато по-късно вече пристигна в депото им, отметнаха някоя от другите заявени, като получена, а тази все още си "пътува за България". Аз пазарувам основно от Амазон, но не винаги получавам тракинг номер от там, особено за стоки, чийто куриер е различен от Амазон Логистик.

# 661
  • София
  • Мнения: 23 381
Ами те при тях пристигат кашони, как да разпознаят какво има вътре  Rolling Eyes
И на мен са ми разменяли, ама ми се струва нормално.

# 662
  • Някъде в Матрицата
  • Мнения: 1 626
ОК, мерси. Значи не съм единствената в "тотото"  Grinning Ясно ми е, че при тях всекидневно пристигат огромни количества пратки, малки и големи, и затова ми беше интересно кое е водещото при разпознаването им.

# 663
  • Мнения: 1 174
Амазон Лоджистикс прави ли повторен опит за доставка? Днес, понеделник не са ми доставили в Габиели Лондон, а бе раб. ден.

# 664
  • София
  • Мнения: 9 850
Правят. За англичаните е работен ден, но в България е почивен. Може да си почиват и там.

# 665
  • Мнения: 1 036
Здравейте!
Има ли някой, използвал услугите на GGBG за превоз от САЩ да сподели своя опит?
Аз направих опит да го направя, но от ноември 2016г.до момента не съм получила поръчаното. В средата на януари направих запитване към тях относно вероятната дата, на която мога да очаквам да получа превозената от тях стока. Тогава ми отговориха, че очакват нещата да бъдат в България в края на февруари. Към средата на март отново попитах какво се случва с превоза от САЩ и получих отговор, че има забавяне и ще ме уведомят, когато пратката ми пристигне. Сега вече не ми отговарят на посочените на сайта им начини за връзка. Не съм ги използвала за превоз от друга държава и не зная дали са коректни, но ме притеснява срокът от 6 месеца за доставка от САЩ.
Редактирам: Днес получих e-mail, че пратката ми от САЩ вече е в България. Т.е. пътуването й отне 6 месеца, което не ме устройва и скоро ще пробвам услугите на друг превозвач.

# 666
  • Мнения: 1 716
Здравейте момичета, моля помогнете със следния казус (ако бъркам темата моля за извинение). Поръчах на приятеля ми маратонки от sports direct UK , като доставката до тук я направих чрез Gabco. И неприятна изненада - в кутията са две десни маратонки 44 и 45 номер. Не мога да си намеря място, моля за помощ какво мога да предприема в случая има ли надежда да се върнат. Благодаря предварително !

# 667
  • Sofia
  • Мнения: 16 410
   Снимаш ги, пишеш на сайта и обясняваш ситуацията. GabCo нямат общо в случая. Peace

   Най-вероятно ще ти предоставят възможността да ги върнеш, но подозирам, че обратната доставка ще е за твоя сметка, защото те са доставили пратката до адрес в UK, откъдето се предполага, че би трябвало да върнеш маратонките. Peace

# 668
  • Мнения: 1 716
   Снимаш ги, пишеш на сайта и обясняваш ситуацията. GabCo нямат общо в случая. Peace

   Най-вероятно ще ти предоставят възможността да ги върнеш, но подозирам, че обратната доставка ще е за твоя сметка, защото те са доставили пратката до адрес в UK, откъдето се предполага, че би трябвало да върнеш маратонките. Peace

Благодаря ти за бързия отговор , къде точно се качват в снимките , не намирих такава възможност в сайта им, само една форма за оплакване.

# 669
  • Варна
  • Мнения: 110
Имам въпрос относно Габиели. Поръчах от George, в последсвие се оказа, че разделиха пратката на две, а аз редактирах регистрираната пратка и отбелязах, че са два пакета. Днес прочетох, че трябвало да регистрирам втори път, отделно. Това дали е проблем? Днес пристигнаха нещата в България, кога трябва да си ги взема? Чакам да ми пратят мейл ли?

# 670
  • Sofia
  • Мнения: 16 410
Благодаря ти за бързия отговор , къде точно се качват в снимките , не намирих такава възможност в сайта им, само една форма за оплакване.

   Нямам идея каква е структурата на сайта, не съм пазарувала досега от него – потърси e-mail за връзка, на който да им пишеш.

# 671
  • София
  • Мнения: 3 412
deska90 Това е темата за sports direct http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=960429.msg34984374#new
Там момичетата са доста запознати с такива ситуации. По принцип при повечето сайтове, снимките трябва да се качат някъде другаде и да им се прати линк.

 Snej_83 не е проблем. Изчакай да ти пратят мейл. Втората част или те са я описали като отделна пратка още в Лондон или сега при обработката ще я опишат.

# 672
  • Мнения: 5 846
   Снимаш ги, пишеш на сайта и обясняваш ситуацията. GabCo нямат общо в случая. Peace

   Най-вероятно ще ти предоставят възможността да ги върнеш, но подозирам, че обратната доставка ще е за твоя сметка, защото те са доставили пратката до адрес в UK, откъдето се предполага, че би трябвало да върнеш маратонките. Peace

Благодаря ти за бързия отговор , къде точно се качват в снимките , не намирих такава възможност в сайта им, само една форма за оплакване.

Принципно може да качиш снимки в публична платформа и да пратиш линк в мейл.Не конкретно за спортса,по принцип говоря.

# 673
  • Варна
  • Мнения: 110

vanian благодаря за отговора, ще изчакам Simple Smile

# 674
  • у нас
  • Мнения: 7 582
Имам въпрос относно Габиели. Поръчах от George, в последсвие се оказа, че разделиха пратката на две, а аз редактирах регистрираната пратка и отбелязах, че са два пакета. Днес прочетох, че трябвало да регистрирам втори път, отделно. Това дали е проблем? Днес пристигнаха нещата в България, кога трябва да си ги взема? Чакам да ми пратят мейл ли?

Аз не чакам да ми пратят имейл. Следя в сайта им кога започва раздаването на стоките от съответния курс и отивам да си взема пратката.

Общи условия

Активация на акаунт