КАКВО ПОВЕЧЕ НЯМА да КУПЯ - тема 9

  • 186 711
  • 774
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 8 848
Миналата година купих за пръв и последен път цеденото кисело мляко на Бор Чвор.Е, няма такава гадост!  Sick Sick  Беше точно, както го е описала потребителката-някаква бяла маса, неизвестно каква и приличаща на желе, което се точи и лигави.В никакъв случай не изглеждаше като изцедено мляко.
Замина в кофата.Както виждам нямат намерение да променят нещата.  #Cussing out

# 541
  • Мнения: 12 914
Цеденото мляко в никой случай не се произвежда като механично цедят млякото Simple Smile Simple Smile
Добавят стабилизатор повечко със съдържание на нишесте, желатин и сметана като цяло... за да вдигнат сухото и да получат консистенция.
Но не винаги им се получава партидата...

# 542
  • Мнения: 8 848
Ами не знам какво правят и как го правят Бор Чвор, но не е нормално крайния продукт по нищо да не наподобява мляко.Да го прекръстят на "бяло желе" или нещо подобно, а не да заблуждават хората.
Още повече ,че подобни продукти от други фирми са поносими като вид и качество-явно може да се получи.Като не могат да правят даден продукт да не се занимават.

Последна редакция: пн, 09 яну 2017, 14:27 от #Frozen#

# 543
  • София
  • Мнения: 9 850
Ама ако не се занимават, няма да печелят. Simple Smile
Като "смартфоните" на Алкател - спестили са от пластмасата, от стъклото на дисплея (ако е стъкло, разбира се), от паметта на телефона, от мястото ("нормалната" памет). Чудя се, защо не спестиха на потребителите нервите, които започват да хабят, когато си купят такъв телефон и изобщо - защо са го произвели... Thinking ooooh!
По темата - никога, ама никога повече Алкател. Кой каквото ще да ми разправя, от моя личен опит тази марка - НИКОГА!

# 544
  • Мнения: 2 988
На мен преди Коледа ми предлагаха таблет Алкател. Добре, че взех Huawei.  ooooh!
По темата... Никога повече няма да купя веро Frosch. Измивам 2-3 чинии и пак трябва да капя. Не знам защо изобщо реших да го пробвам.

# 545
  • Мнения: 4 304
На мен преди Коледа ми предлагаха таблет Алкател. Добре, че взех Huawei.  ooooh!
По темата... Никога повече няма да купя веро Frosch. Измивам 2-3 чинии и пак трябва да капя. Не знам защо изобщо реших да го пробвам.
То винаги даваме шанс на нещо един път, после не повтаряме.

# 546
  • Countryside
  • Мнения: 12 194
По темата... Никога повече няма да купя веро Frosch. Измивам 2-3 чинии и пак трябва да капя. Не знам защо изобщо реших да го пробвам.
Аз пък ползвам само Фрош, но аз имам миялна, мия на ръка евентуално някоя чаша. Фроша уж е еко, без химии затова не се пени и не е особено икономичен.

# 547
  • Мнения: 4 314
Не знам дали е точно по темата, но тъй като последно писахте за телефони....
Малко преди Коледа исках да взема нов телефон на детето с договор. От Мтел ми предложиха на изплащане/одобриха ме/ с 2год. договор, ако си прехвърля номера от другия оператор. Подписах договора и ми казаха, че ще ми дадат телефона, като стане прехвърлянето на номера, след два-три дни. Отидох, но ми казаха, че има грешка в изписването на номера и после ми се обадиха да ми кажат, че всъщност няма да ми го дадат на изплащане, а искат 350лв. Не се съгласих, но се оказа, че телефон няма, а има 2год. договор. Вариантите: плащам си всичките 2год. или плащам три вноски/без намаленията/ за прекратяване на договора. Мошеници. Никога повече нищо общо с тях.

Последна редакция: вт, 10 яну 2017, 10:56 от moe mnenie

# 548
  • София
  • Мнения: 9 850
Сигнализирай в КЗП. Имаш ли в документите някъде записано за телефон на изплащане?

# 549
  • Мнения: 2 988
По темата... Никога повече няма да купя веро Frosch. Измивам 2-3 чинии и пак трябва да капя. Не знам защо изобщо реших да го пробвам.
Аз пък ползвам само Фрош, но аз имам миялна, мия на ръка евентуално някоя чаша. Фроша уж е еко, без химии затова не се пени и не е особено икономичен.

Благодаря за информацията.

# 550
  • Мнения: 4 314
Сигнализирай в КЗП. Имаш ли в документите някъде записано за телефон на изплащане?

Не, в договора не пише, че е обвързан с телефон. Служителката ми каза, че съм одобрена да го взема на изплащане. Аз нито съм адвокат, нито служител в Мтел, за да знам какъв трябва да е договора и изцяло й се доверих. След като подписах договора ми каза, че ще ми го дадат след 2-3 дни. Първоначално си помислих, че вината е в мен, защото предположих, че договора трябва да е обвързан с телефон. Но отидох в друг офис на Мтел и попитах за същия телефон и същата такса. Казаха ми, че мога да го взема, ако платя 300лв. и договор 2год. или на изплащане, ако ме одобрят. На въпроса кога ще го получа/ако ме одобрят/ и договора обвързан ли е с телефон, ми отговориха, че ще го получа след 2- 3 дни, когато стане прехвърлянето и договора не обвързан с телефон. Така си работят хората Sick

Последна редакция: вт, 10 яну 2017, 12:00 от moe mnenie

# 551
  • София
  • Мнения: 9 850
Аз съм взимала телефон на изплащане от тях, обвързан е с договор. Няма как на изплащане към тях без договор за телекомуникационни услуги. Никога не съм чувала за такава практика - подписваш сега, а телефона след няколко дни. В офис на Мтел ли отиде, или в Хенди? Все пак подай сигнал в КЗП или им позвъни да ги попиташ какви са твоите ходове в този момент.

# 552
  • Мнения: 4 314
Аз съм взимала телефон на изплащане от тях, обвързан е с договор. Няма как на изплащане към тях без договор за телекомуникационни услуги. Никога не съм чувала за такава практика - подписваш сега, а телефона след няколко дни. В офис на Мтел ли отиде, или в Хенди? Все пак подай сигнал в КЗП или им позвъни да ги попиташ какви са твоите ходове в този момент.

Написала съм жалбата до КЗП, чудех се дали въобще да я пускам. Утре ще отида до тях лично и ще попитам.
До сега винаги съм взимала телефони, като съм ги плащала веднага, само че към други оператори. На изплащане не съм взимала.
Ти прехвърли ли си номера от друг оператор или ти дадоха нов номер? И може ли да видиш дали наистина договора ти е обвързан с телефон?
Чудя се защо тогава и от другия офис ми отговориха така?
 Пиши ми на лични, за да не досаждаме тук.
На всички други, много внимавайте да не ви излъжат и вас. Аз за това пиша тук.

# 553
  • Мнения: 4 871
От МТел преди години се опарих и съм си казала вече никога повече с тях. Не само че не ми даваха хубав телефон, въпреки достатъчното натрупани точки за намаление на телефона, ами и сметките бяха огромни като не искаха да ми дадат разпечатка на водените разговори. След като 3 или 4 месеца чаках за въпросната разпечатка, ми дадоха някаква с непознати номера и няколко познати, т.е. прехвърляли са на моята сметка чужди разговори и аз съм плащала на хората сметките. Такива мошеници са от МТел, че повече не искам и да си помисля за тях.

# 554
  • Мнения: 275
Все пак се обърни към КЗП. Понякога помагат. Преди време ми помогнаха да ми сменят с нов скъп телефон, който даваше дефекти, но от оператора го даваха на безсмислени ремонти.

Общи условия

Активация на акаунт