СЕДМИ клас - 7 - Успех!/30.05. - 5.06.2016 г./

  • 215 926
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 435
  • София
  • Мнения: 571
По отношение на писането - няма как масово децата да са добре, защото основно попълват.
Най-накрая, след като приключиха с омразните тестове, имат интересни задачи по БЕЛ. Днес в училище са писали анотация на списание.

# 436
  • София
  • Мнения: 3 824
Между другото и на мен не ми се вярваше за 60% двойки, но имаме информация от учител. Ако 30% примерно са тройките и четворките, то какво остава за добрите оценки??
Как са сметнали процента двойки след като формулата за приравняване още не е известна?

# 437
  • Мнения: X
Между другото и на мен не ми се вярваше за 60% двойки, но имаме информация от учител. Ако 30% примерно са тройките и четворките, то какво остава за добрите оценки??
Как са сметнали процента двойки след като формулата за приравняване още не е известна?
Вероятно всички предварителни сведения за различните градове са на база миналогодишния праг.
Днес си мислех по въпроса. Това, че ние не знаем формулата, не означава, че тя вече не е известна. Все пак остава само още един ден до излизане на резултатите. Вероятно вече и формулата е известна, просто не е достъпна за много хора. А и тя формулата е една и съща през последните години. Просто се променя стойнността на минимума за тройка.

# 438
  • София
  • Мнения: 19 932
Андариел,
Скрит текст:
не всичко старо непременно е по-добро. Аз лично пък не виждам лошо в това да дават формулите. Peace Ето, на ДЗИ ги дават всичките, защо няма дъжд от шестици? Защото формулите наистина не помагат да решиш нещо, ако не знаеш кога, къде и как да ги проложиш. Още в 6 клас, покрай триизмерните фигури, се опитах да науча децата си да не заучават голи формули, а да са в състояние да си ги изведат, да осъзнават кое откъде идва. И мисля, че това им беше/им е от помощ. Какво знание е да приложиш примерно формулата за корени на квадратно уравнение с дискриминанта, ако не си осмислил какво стои зад нея? Един ученик, знаейки нея, ще кара като папагал, замествайки. И като я забрави - нищо, бяло петно. Друг дори и случайно да я забрави, ще си я изведе, знаейки откъде идва или ще реши уравнението по още поне няколко начина...

# 439
  • София
  • Мнения: 571
Ако има толкова много двойки, ще настане проблем с профилираните паралелки, а непрофилираните няма да стигнат. Ако наистина има толкова слаби резултати, ще трябва да намалят броя на двойките.

# 440
  • София
  • Мнения: 3 824
Ще видим на трети  Laughing 60% двойки - леле! Но пък се задават избори, ще има ново правителство, което ще обещае нови реформи. Каква по-добра кампания от това да покажем колко зле е образованитео у нас и колко много се нуждае от ЧИСТО НОВА РЕФОРМА, отначало  Laughing Или пък ще послужи за малко ПР на Миглена Кунева... Кой знае. Може пък наистина да има 60% двойки.

Между елитно и неелитно разликите са много малки, поне за София. При 500 места на пол в училищата, които са още от наше време, и деца с космически балове поне още толкова, няма смисъл да се коментира кое е елитно и кое не, защото все деца с високи балове отиват там. Който иска да погледне статистиката от минали години.
Какво значи елитно? Това е толкова неясна дума.
Сигурна съм 100%, че например децата от китайската парелка в 138мо с минимален бал 24 ще излязат много по-заредени със знания и подготвени от тези във втора английска  Laughing И ще постигнат повече. Разликата е в страстта, с която преподават учителите и желанието за учене на учениците, което тази страст може да запали.

# 441
  • Мнения: 340
Между другото и на мен не ми се вярваше за 60% двойки, но имаме информация от учител. Ако 30% примерно са тройките и четворките, то какво остава за добрите оценки??
Как са сметнали процента двойки след като формулата за приравняване още не е известна?
Вероятно всички предварителни сведения за различните градове са на база миналогодишния праг.
Днес си мислех по въпроса. Това, че ние не знаем формулата, не означава, че тя вече не е известна. Все пак остава само още един ден до излизане на резултатите. Вероятно вече и формулата е известна, просто не е достъпна за много хора. А и тя формулата е една и съща през последните години. Просто се променя стойнността на минимума за тройка.
Да, така е. Те хората вече са решили всички тестове. Даже днес бяха публикувани бисери във вестника.

# 442
  • Мнения: 340
Ще видим на трети  Laughing 60% двойки - леле! Но пък се задават избори, ще има ново правителство, което ще обещае нови реформи. Каква по-добра кампания от това да покажем колко зле е образованитео у нас и колко много се нуждае от ЧИСТО НОВА РЕФОРМА, отначало  Laughing Или пък ще послужи за малко ПР на Миглена Кунева... Кой знае. Може пък наистина да има 60% двойки.
Може, понеже се очертава от нашия клас да има 60% или над двойки поне на единия тест. Толкова ли останалите ще са различни? С всяка година става все по-зле.

# 443
  • Мнения: 340
Даже започнах да се тревожа. Аз говоря, но нищо чудно и дъщеря ми да цъфне с едно хубава двойка
 Mr. Green

# 444
  • София
  • Мнения: 19 932
Елл, наистина са ми странни тези изказвания със 100%-ова убеденост. Отдадеността на един, двама или трима учители не е отдаденост на всички, че да е повод за генерализиране. Peace Шапка свалям на Занда Ксурик за ентусиазма, резултатността, подхода към децата в тези класове, борбата за участие в проекти и конкурси, организрането на събития, свързани с китайскта култура и т.н несъмнени позитиви. Ама това по китайски, нали така? Wink Честичко помагам на осмокласник от тази паралелка, дете на много близка приятелка е. Страшна отдаденост по мат цари да ти кажа, всички деца си знаят, че на контролното задачите ще са от учебника, дословно взети. Голяма мотивация за работа пада, голяма страст.... Друг да ти ги реши преди това и готово - изпреварил си наистина тези от 2 АЕГ.

Последна редакция: ср, 01 юни 2016, 22:54 от пенсионирана русалка

# 445
  • София
  • Мнения: 3 824
Не познавам учителите в тези училище и имам много лоши спомени от 138-мо, но залагам на това, че и в двете училища учителите са горе-долу еднакви - има сигурно една-две странни птици, няколко неизискващи и няколко изискващи. Но в 138-мо има Занда Ксурик Simple Smile Важното е да има преподавали по специалните предмети, които да преподават със страст. Това може да запали децата.

В елитните училища елитни са децата. Преподавателите, предполагам че навсякъде са приблизително еднакво кадърни. И е много неприятно, когато не-елитно дете попадне в елитно училище, защото има опастност или да не завърши, или да намрази ученето и училището.

# 446
  • Мнения: 864
Че откъде да са контролните, нали по учебник учат Whistling
Преди две години, Русалке, беше споделила, че и в СМГ давали контролните от книга на учителя на Архимед. Наистина искрено ме разсмя тогава. Вече не вярвам на никакви категорични мнения и информация от първа ръка.

# 447
  • Мнения: 15 206
Не мисля ,че преподавателите са еднакви най-общо написано.Както децата са различни така и учителите.
 Peace

# 448
  • София
  • Мнения: 3 824
Например? Какво им е различното, освен различните очаквания, които имат заради високото или ниско общо ниво на класовете?

# 449
  • Бургас
  • Мнения: 3 158
....
Защо я нападате? Много добре си го каза... Grinning Като нашата английска.  Не знам с какъв бал влизат, ама никой не е доволен от нивото на училището. Нищо, че се слави от край време.
Би ли споделила личните си впечатления от нивото на АЕГ? Миналата година минимален бал АЕ+РЕ - 32.5, по-миналата - 32,92 -  второ място за града след ПМГ с информатика, паралелките с немски бяха около 31.5 и 32,2 - след НЕГ. Не, че ще повлияе на моето мнение и впечатление, но ми е интересно това "никой". Явно познаваме едни и същи хора, а ни разказват различни неща за училището Thinking
Днес научих поне три "сигурни" процента за двойките по математика в Бургас Joy Накрая се оказа, че май само точки се знаят. Ама и това е толкова "сигурно". Да минава по-бързо утрешният ден, че пощуряхме.

Общи условия

Активация на акаунт