СЕДМИ клас - 8 - Успех!/06.06. - 12.06.2016 г./

  • 157 254
  • 1 082
  •   1
Отговори
# 900
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
То и учебници и пищови са помощник, но с подходящото времетраене това се елиминира относително лесно. Да не говорим, че аналоговите пищови са по-ленси за криене от дигиталните. Ако не са сами разбира се.

# 901
  • София
  • Мнения: 19 932
Ом, изобретателни са, не ги подценявай Mr. Green И хартиените пищови далеч не винаги са в "помощ". Предава се един телефон на катедрата на учителя, а в джоба се носи друг.

# 902
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Не ги подценявам. Те и подметки, бедра и длани... са пищови ако ще сме точни, и колко още...
По-скоро не подценявам учителите. А може и много да надценявам, знам ли.

# 903
  • Мнения: 125
СМГ се е доказал през годините, и честно да си кажа, дори стипендия да бяха отпуснали на детето ми за ПЧМГ, ако трябваше да избирам между него и СМГ, със сигурност щях да избера второто.

Не виждам смисъл да се забраняват мобилните телефони, особено на гимназисти.

Абсолютно съм съгласна!

# 904
  • Мнения: 3 058
В 32СОУ телефоните се оставят в началото на часа и се вземат след края му. Сложили са етажерки между вратата и дъската с клетки и номера.

# 905
  • Пловдив
  • Мнения: 10 458
В часовете по история ползват активно смартфони/таблети. Работят в гугъл класрум, търсят информация, предлагат им се филми на историческа тематика. /това в 8 клас тази година/

# 906
  • Русе
  • Мнения: 2 209
Ом, доколкото си спомням си българист (дано не бъркам). Преподавайки на децата няколко години подред, ясно може да се различи стила на писане на едно дете от преписаното от нета съчинение или есе. Не съм ли права? Въпреки това се пишат шестици, ако няма правописни грешки, за които да се хване преподавателя, защото написаното е добро - нищо че не е написано от съответния ученик. Ако му напишеш по-ниска оценка започват разправии с родителите, защо, как , ма не е вярно и т.н. А си мисля, че учителя не трябва да се превръща в пъдар.

# 907
  • Мнения: 40
В часовете по история ползват активно смартфони/таблети. Работят в гугъл класрум, търсят информация, предлагат им се филми на историческа тематика. /това в 8 клас тази година/
Супер! Това в кое училище е?

# 908
  • София
  • Мнения: 19 932
Аз също не съм за тоталното им изземване още на входа, но съм за овладяване ан проблема с ползването им за преписване. От споделено от деца съм чувала какво ли не за случаи, в които баш телефонът спасява - решаване на задачи от друг навън и преписването им, намирането на падналия се текст за попълване на липсващи думи и граматични единици в нета и преписване, тотален препис на есе по дадена тема на чужд език от чужди сайтове, снимане на теста и предаване на снимката на следващия клас в очакване на "връщане на услугата", комуникация с хора в стаята, отдалечени като чин, но добри по предмета и т.н... И поне моите впечатления са, че доста учители имат изработен рефлекс и хващат хитреците. Но има и доста такива, които или наистина не виждат, или услужливо си затварят очите. И тъй като наистина не трябва да са пъдари, телефоните нямат място при ученика по време на тест.

# 909
  • Пловдив
  • Мнения: 10 458
В часовете по история ползват активно смартфони/таблети. Работят в гугъл класрум, търсят информация, предлагат им се филми на историческа тематика. /това в 8 клас тази година/
Супер! Това в кое училище е?

ОМГ-Пловдив
Не знам обаче дали всички учители го правят или само някои. Но определено часовете по история са им интересни.

# 910
  • Русе
  • Мнения: 2 209
Русалка, аз не само съм чувала, знам че е така. Имах наскоро случай с пратени задачи по време на класно от друго училище на дете, което беше на урок в момента. Като се поразрових се оказа масова практика ученици от МГ да решават задачите на тези от ЕГ, а за контролни и класни по езици се връща услугата. Въпроса, на който децата трябва да си отговорят е - Кой печели от това?

# 911
  • София
  • Мнения: 16 510
Аз съм против ползването на мобилни телефони в час по други причини, малкия проявява всички признаци на  online games addict. Колкото е по-добър в игрите, толкова по-силно му пада концентрацията по учебния материал. През учебната година решавам проблема, като прибирам настолния (геймърския) компютър, но сега, след НВОто му го върнах и пак се почна Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil...Ако им даваха да стоят в час с телефоните, изобщо нямаше да забелязва, че в стаята има учител...А в класа му са около 3-4 такива геймъри и е страшно Sick.

# 912
  • София
  • Мнения: 5 782
Може би учителите в гимназията е по-добре да не играят ролята на пъдари, но като гледам моето дете, предпочитам да са!  Mr. Green Пък дано порастне и да си изгради и самосъзнание междувременно.  Wink Sharky*, тая геймърска зарибеност е класика в тази възраст за момчетата. Поне моите наблюдения са такива.

# 913
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Не, не съм учител. Вярвам, че има начин да не преписват. И че в някои класове, и най-вече при някои учители, ако не невъзможно, е много трудно и рисковано. Дали детето има мотивация да преписва, откъде идва и до какво води е само по себе си тема. Учителят има полезни ходове на всяка от тези стъпки. Ако иска и може. Дори със събиране за времето на теста ако трябва, но това пак не е без телефони в училище.

А съм против, не защото ще трябва да се свържа или детето ще има супер спешна нужда да говори. Ако се наложи и на директор може да звъннеш или да поискаш телефона на учителя. Против съм защото това е външна регулация, която пречи на изграждането на собствен усет кога е разрешено и кога не е разрешено дадено действие. Малко като "учи си урока е". На 14 поне е отчайващо. Но и това е друга тема Simple Smile

# 914
  • Мнения: 9
Да дам отчет за родителската среща във Варна  . Родителската среща беше силно информационна  за предстоящото подаване на документи . Нямаше никаква връзка с 4та ЕГ , просто там се провеждаше. Присъстващите основно бяха учители от други училища и няколко родители /някой дошли и с децата си / .
Тук в темата доста детайлно е обяснявано за самото подаване и записване , за класиранията и за самите етапи по подаване на документи.
За самото подаване на документи няколко пъти натъртиха , че са необходими заявление , удостоверение за завършен седми клас - оригинал и копие и медицинско свидетелство за цветоусещане / ако кандидатства детето за специализирани училища и бившите техникуми /. На копието на удостоверението  за седми клас ,  подаващия документите , трябвало да напише пред комисията че е вярно с оригинала. В заявлението желанията се попълват само с текст , а кодовете се попълват от комисията.

Не се ориентирам добре във форума. Не виждам тема отделна за Варна. Пиша, не си виждам поста...
Някой има ли прогноза за минималните балове във ВАРНА. Интересуват ме Четвърта-френския и испанския и Пета-немския. Сякаш на малката ми дъщеря приятелите и тя гледат натам. Има отлив сякаш от Първа, не е като преди. За МГ са по-малко, но с много високи балове.

Общи условия

Активация на акаунт