Пазаруване от Amazon - тема №52

  • 134 304
  • 736
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 788
Забеляза ли някой днес как скъпите телевизори се повяваха на много ниски цени, но продавачите са  различни от амазон. Писах емейл на продавача нови ли са, гаранции, писа нови са, 2год гаранция и 30 дни връщане. За 390 евро поръчах 65 инча ЛДЖи
Може ли линк на телевизора. Благодаря.  bouquet

# 391
# 392
  • София
  • Мнения: 9 850
Аз виждам като състояние на ТВ-то -  Used - Like New
Vor Dem Kauf des Produkts Schrieben Sie Mir Bitte : unrigita1988@web.de

Не бих рискувала, но всеки си знае.

# 393
  • БУРГАС
  • Мнения: 543
Наистина рискувам, но имам емайл, че всичко е наред и ако се наложи да ще искам връщане. Лошото е, че е с доставка до Германия. Писах му няколко емейла дали не може до Бг и много интересно стана, получих емаил от Amazon Service Europe, в който ми дават банкова сметка да преведа парите за ТВ, и ми сменят адреса. Доставката до Бг е нула лева, което ми се вижда много странно. Аз им писах, че аз съм направилапоръчка да ми сменят адреса в поръчката. Вече поготвен за изпращане немога и да сторнирам вече.

# 394
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
За Брита филтрите - имах две поръчки. Писах по отделно на продавача. Върнаха ми парите веднага.

# 395
  • БУРГАС
  • Мнения: 543
и аз се свързах с чата и ще ми разследват случая

# 396
  • Бургас
  • Мнения: 10 663
И моите пари  за филтрите ги върна.

# 397
  • Мнения: 360
Аз писах на търговеца с филтрите, втори ден нямам никакъв отговор.
Linkata, Мария, какво по-точно му писахте? Да копираме същото, щом е ефективно  Laughing

# 398
  • Бургас
  • Мнения: 10 663
Аз писах на търговеца с филтрите, втори ден нямам никакъв отговор.
Linkata, Мария, какво по-точно му писахте? Да копираме същото, щом е ефективно  Laughing

Писах му, че срока за доставка вече е изтекъл (16 август), а не съм си получила поръчката. Той ми отговори, че е изпратена, но може да е изгубена  Wink да бе  Laughing Предложи да ми прати нови или да ми върне парите. Казах, че си искам парите и вече имам рефънд.

# 399
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
Писах, че не съм получила поръчката и че срока за доставка е до 15-ти август и че си искам парите.
Напишете по-остро писмо. Това е безобразие.

# 400
  • Мнения: 360
Хм, току-що са ми пратили онзи дълъг, напоителен отговор, който вече четохме тук...  Twisted Evil
Linkata, Мария, благодаря за информацията  Hug

# 401
  • Варна - Черна гора
  • Мнения: 730
И аз получих refund за филтрите.
За първи път ми се случва некоректен търговец в Амазон и сякаш ми се иска да оставя отрицателна оценка ...

# 402
  • Мнения: 788
Наистина рискувам, но имам емайл, че всичко е наред и ако се наложи да ще искам връщане. Лошото е, че е с доставка до Германия. Писах му няколко емейла дали не може до Бг и много интересно стана, получих емаил от Amazon Service Europe, в който ми дават банкова сметка да преведа парите за ТВ, и ми сменят адреса. Доставката до Бг е нула лева, което ми се вижда много странно. Аз им писах, че аз съм направилапоръчка да ми сменят адреса в поръчката. Вече поготвен за изпращане немога и да сторнирам вече.
Много съмнително ми се вижда всичко. Първо парите за 65 инча са много малко, второ само този емейл
Живея в Германия, но пазарувам от Амазон само от продавач Амазон и от.др.продавачи, но които имат пне страница. Дано всичко е наред, но да не се окаже накрая, че телевизорът е някакво менте или дефектен.
И друго - и ние сме с LG, купен от Техномаркет, но никога повече не бих повторила тази марка. На първия месец още отиде на сервиз.

# 403
  • Sofia
  • Мнения: 10 873
А как си сигурна, че мейла е действително от Amazon Service Europe?  newsm78 Че и с банкова сметка Rolling Eyes То и аз мога да пратя мейл с моята сметка, да прилича все едно е на Амазон.

# 404
  • софия
  • Мнения: 66
Здравейте,
На 2 август поръчах от amazon.de тези маратонки:

https://www.amazon.de/gp/product/B01DDKMBCI/ref=od_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1,

който бяха изпратени на 03 август чрез Carrier: Asendia  и пратката няма номер за проследяване. Днес изтича срока на доставката, но все още не съм ги получила. Проверих и в пощата - нямам пратка. При предишни поръчки, но с ДЧЛ нещата пристигаха в рамките на 5-7 дни. Доколкото се ориентирам продавач е Амазон. Какво следва да направя за да ми върнат парите или да ми изпратят нов чифт, въпреки, че вече се предлагат на нова, по-висока цена?

Общи условия

Активация на акаунт