WIZZ AIR - 23

  • 102 252
  • 736
  •   1
Отговори
# 570
# 571
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Днес установих, че съм пропуснала буква в едно от имената си в профила си в Уиз, а от там и в билетите. Върнах се да проверя дали съм имала такъв проблем с предишното си пътуване /с билети от същия профил/ и установих, че името пак е било грешно изписано на билетите, но нито аз съм забелязала, нито някой служител. Дали съм имала късмет тогава и сега да променям ли името?
Може да им пишеш на e-mail. И ще ти го коригират. Аз бях пропуснала една буква на един от пътниците в моя резервация и им писах на имейл и до 3-4 дни го коригираха.
Щом си пътувала по този начин сигурно пак ще се получи. Едва ли за краткото поглеждане на имената някой сравнява точно ли са изписани имената.

# 572
  • Мнения: 1 749
Благодаря за отговорите!
И аз имам спомен, че се коментираше, че се допускат леки разминавания, но никъде не го виждам написано в сайта им. neuromancer,  можеш ли да ме насочиш къде да намеря текста?
Имената са ми дълги и сложни /мин.8 букви всяко/, като фамилията - двойна. Нормално е човек да не забележи липсваща буква. На летището в Копенхаген обаче /където ще ходя/ има само машини за чекиране на багажа, а машината задължително ще отчете несъответствието. Woman^In^White, на кой имейл си писала?

# 573
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Woman^In^White, на кой имейл си писала?
Queen L може да пишеш на callcentre.hu@wizzair.com, но аз писах ето от тази
Форма като от падащото меню тема избрах Грешка при резервация или регистрация и до 3-4 дни получаваш отговор на имейла си.

Последна редакция: чт, 27 окт 2016, 12:31 от Woman^In^White

# 574
  • Мнения: 1 749
Woman^In^White, на кой имейл си писала?
Queen L може да пишеш на callcentre.hu@wizzair.com, но аз писах ето от тази
Форма като от падащото меню тема избрах Грешка при резервация или регистрация и до 3-4 дни получаваш отговор на имейла си.
Много благодаря  bouquet Първо ще пробвам по твоя начин с формата за оплаквания.

# 575
  • Мнения: 22
Здравейте,
Искам да попитам често пътуващите
В какъв срок трябва да използвам Wizz air кредита, който е зареден на Wizz профила от запазването на хотел през сайта на Wizz?  newsm78
Въобще има ли срок след, който се погасява и не може да се ползва, като средство за плащане?

# 576
  • Мнения: 19 899
Влез в профила си, има точна дата на която изтича
Мисля, че е 6 месеца от датата, в която са ти заредили сумата на  профила

# 577
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Здравейте,
Искам да попитам често пътуващите
В какъв срок трябва да използвам Wizz air кредита, който е зареден на Wizz профила от запазването на хотел през сайта на Wizz?  newsm78
Въобще има ли срок след, който се погасява и не може да се ползва, като средство за плащане?
Трябва в рамките на 6 месеца от датата, в която са ти начислени в wizz сметката да се използват. Ще видиш сумата и датата до която може да ги ползваш като влезеш в уиз профил и Баланс по WIZZ Профил.

Edit: Брадли е отговорил  Simple Smile

# 578
  • Мнения: 22
Благодаря за отговорите Ви,
А трябва ли нещо, като фактури от хотелите да сканирам и пращам на wizz, след като ми изтече престоя там или всичко се случва автоматично? newsm78
Случайно някой да знае за предстоящи нови "плажни"Sunglasses дестинации освен Катания?
Видях полетите до о. Тенерифе от Букурещ, но незнам защо предпочитам да има и от Соф.  Wink

# 579
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Благодаря за отговорите Ви,
А трябва ли нещо, като фактури от хотелите да сканирам и пращам на wizz, след като ми изтече престоя там или всичко се случва автоматично? newsm78
Всичко е автоматично. Нищо не трябва да пращаш. Отразява се в уиз профила около месец (+–седмица) след престоя. Само трябва при резервация да влезнеш с линк от уиз еър и при самата резервация ще ти поиска членския ти номер. Ако това не си направил - няма какво да чакаш.

# 580
  • Пловдив
  • Мнения: 44 193
Привет!
Да питам нещо...ако сега си купя билети за 2017,февруари,има ли срок в който ако нещо се промени мога да анулирам Thinking

# 581
  • Мнения: 6 235
Няма срок. Ако от компанията правят промените, анулирането винаги е безплатно, ако ти анулираш, не е. В последния случай си вземи застраховка с отмяна на пътуване, за която има срок.

# 582
  • Мнения: 1 022
Застраховката за отмяна винаги е свързана с настъпването на застрахователно събитие, а не просто да се откажето от пътуването и да ви върнат парите.

# 583
  • Пловдив
  • Мнения: 44 193
Ясно...щеше ми се една разходка да си направим и ми излезе евтин вариант до Милано http://aviobilet.com/bg/tickets/#2/1/0/10-02-2017/SOF/MIL/2/E/13-02-2017
До сега не съм пазарувала билети и не знам кое как се случва. Peace

# 584
  • Мнения: 1 022
Aко купите билетите за тези дати от страницата на Райън ще ви излезнат € 19.98, вместо € 71.69, а от сайта на Уиз струват 39,98 лв.
С Райън полетите са ранни, а с Уиз по обяд.

Последна редакция: пн, 31 окт 2016, 14:55 от Nedy Ivanov

Общи условия

Активация на акаунт