LC WAIKIKI

  • 170 530
  • 1 029
  •   1
Отговори
# 975
  • Мнения: 496
Аз пък искам да ги похваля - в събота върнах един панталон от ужасна материя, днес видях, че вече са ми върнали парите в акаунта.

# 976
  • велико търново
  • Мнения: 588
И аз получих среднощен ЕС Ем ЕС. В него пише д,че ми връщат парите по сметка.Такава не съм давал а защото покупката беше с наложен платеж.Сега къде да я въведа тази банкова сметка.Вече много се проточи връщането на парите .Ужасно много ме дразни.

# 977
  • Мнения: 5 269
И аз получих среднощен ЕС Ем ЕС. В него пише д,че ми връщат парите по сметка.Такава не съм давал а защото покупката беше с наложен платеж.Сега къде да я въведа тази банкова сметка. Вече много се проточи връщането на парите .Ужасно много ме дразни.
В сайта го пише, както и във форума няколко страници назад.

# 978
  • велико търново
  • Мнения: 588
И аз получих среднощен ЕС Ем ЕС. В него пише д,че ми връщат парите по сметка.Такава не съм давал а защото покупката беше с наложен платеж.Сега къде да я въведа тази банкова сметка. Вече много се проточи връщането на парите .Ужасно много ме дразни.
В сайта го пише, както и във форума няколко страници назад.
На мобилния телефон нищо не излиза да пише.Аман вече

# 979
  • Мнения: X
Когато ти възстановят парите в акаунта, ще видиш поле, където да въведеш банкова сметка.

# 980
  • велико търново
  • Мнения: 588
Да ,ама след ЕС Ем ЕС дава ги няма.
Много бавно работи сайта им.

# 981
  • Мнения: 705
Здравейте,имам голям проблем с връщането към Уайкики,поръчката ми пристигна и след 2 дни отидох до офис на Спиди,там не я приеха защото товарителницата била неактивна,свързах се с Уайкики и ми казаха да попълня блянката за куриер от сайта,направих го,но не дойде никой,после извиках куриер,който след щателна проверка каза,че това е номера с който пратката ми е била доставена и няма как отново да се ползва същия номер,пак звъня,този пък ми обещават да ми пратят на мейла нова товарителница(това се случва преди 2 седмици),след 7 дена чакане пак звъня,този път ме карат да пиша от формата за контакт на сайта да обясня за проблема,правя го,минаха 7 дена и пак нямам отговор,не знам вече какво да направя,не смятам,че е редно да им подаря едни пари независимо какви са те,от предната поръчка дори една блуза се разпадна в пералнята и всички дрехи станаха в парчета от нея,дори тогава не се обадих да ми се жалвам,ама това вече е голямо нахалство от тяхна страна.

# 982
  • на морето
  • Мнения: 1 391
При мен се получи същото в офиса на Спиди. Те звъннаха, но не на Уайкики, а в централата им и от там им обясниха. До колкото разбрах, май трябвало в програмата да сменят езика ли, нещо друго ли беше, че да приеме правилно товарителницата. И сега вече момичета в офиса знае как да ми приема пратките. Кажи им в офиса ако трябва да се обадят в централата им, там ще им обяснят. Явно проблемът е навсякъде.

# 983
  • Мнения: 705
Няколко пъти казах на момичето,но явно не е много на ясно и още по-малко е интересува,за това говорих с куриера в моя район и той каза че товарителницата за доставка и връщане е една и съща и за това не приема да се върне с нея,преди маоко говорих пак с центъра за обслужване,те самите не знаят какво да направили,случвало се ама не знаели как да решат проблема,после питах до колко дена да очаквам да ме потърсят или някакво развитие и отговора беше,че нямали срок за изпълнение на оплакване или рекламация,можело за 1 ден,можело и за цял месец...................благодаря за съвета Simple Smile

# 984
  • Враца
  • Мнения: 458
Няколко пъти казах на момичето,но явно не е много на ясно и още по-малко е интересува,за това говорих с куриера в моя район и той каза че товарителницата за доставка и връщане е една и съща и за това не приема да се върне с нея,преди маоко говорих пак с центъра за обслужване,те самите не знаят какво да направили,случвало се ама не знаели как да решат проблема,после питах до колко дена да очаквам да ме потърсят или някакво развитие и отговора беше,че нямали срок за изпълнение на оплакване или рекламация,можело за 1 ден,можело и за цял месец...................благодаря за съвета Simple Smile
Това което изпращат от сайта е ваучер, не е товарителнища. Спиди го сканира и си го прави на товарителница. Два пъти връщах така без проблем, но явно зависи от служителите на куриерска фирма.

# 985
  • велико търново
  • Мнения: 588
От 1март след като върнах дрехата полъха я на 5 .03 Последвалите много разговори писане обяснение вчера си получих парите по банковата ми сметка. Ура най после ми ги върна ха.

# 986
  • Мнения: 7
Какво мислите за минималната стойност на поръчката от 70 лв., За да получите безплатна доставка?

# 987
  • Мнения: X
Според мен 70 лв. е много. Но това е лично мнение.

# 988
  • Мнения: 54 582
Много е. В НМ на 50 се сърдим, а тук 70...

# 989
  • Мнения: 48 005
Но тук постоянно има бД над определена сума, а в други онлайн магазини не, така че това не ме притеснява толкова
Иначе повече ме притеснява организацията по връщането, надявам се първо нея да подобрят, да се изчистят детайлите с куриера и т.н. И бъговете със статус на поръчка, както и изобщо да качват повече артикули!

Общи условия

Активация на акаунт