Пазаруване от Aliexpress.com 50

  • 111 405
  • 730
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 82
Поръчах този телефон https://ru.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro- … 010608.0.0.eSVJ3N за тинейджъра на моя приятелка. На негово име. Не може да го пусне, занесъл го на някакви разбирачи, казали му че е буклук. На китайски език го е получил. Проверих продавача, има български знаменца, доволни хората, каква може да е причината? Дори Българския не могат да намерят, а продавача ме увери че има всички езици. Те ли  не разбират или да ходя да го взема и да го занеса на тест? Много бърза доставка, не мина митница. Продавача писал таблет  още веднъж
.https://ru.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro- … 010608.0.0.eSVJ3N

# 151
  • Мнения: 6 580
Поръчах този телефон https://ru.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro- … 010608.0.0.eSVJ3N за тинейджъра на моя приятелка. На негово име. Не може да го пусне, занесъл го на някакви разбирачи, казали му че е буклук. На китайски език го е получил. Проверих продавача, има български знаменца, доволни хората, каква може да е причината? Дори Българския не могат да намерят, а продавача ме увери че има всички езици. Те ли  не разбират или да ходя да го взема и да го занеса на тест? Много бърза доставка, не мина митница. Продавача писал таблет  още веднъж
.https://ru.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro- … 010608.0.0.eSVJ3N

Продавача е забравил да инсталира международната версия на операционната система и затова има само китайски и английски език.
Не е трудно да се инсталира.
Тук е обяснено как става http://en.miui.com/thread-307744-1-1.html като трябва да се гледа Method 2: Recovery Method, а това е файла http://bigota.d.miui.com/6.7.5/miui_HMNote3ProGlobal_6.7.5_7c898f364f_5.1.zip който трябва да се изтегли и да го преименува на update.zip така т.1 е изпълнена и следват другите. Важно е батерията да бъде заредена, за да не стане фал. Ако нещо не се разбира, ще помагам.
Телефона хич не е боклук, но явно "разбирачите" толкова и разбират.

# 152
  • Мнения: 82
Благодаря ти от сърце! Ще съм благодарна, ако не се оправя

# 153
  • София
  • Мнения: 723
Здравейте!
Виждали ли сте в Алито палто или елек от естествен пух от щраус ?
Как да го търся?
Много благодаря! bouquet bouquet bouquet

# 154
# 155
  • Мнения: 1 351
Здравейте,може ли да ми препоръчате моделиращо бельо което добре да прибира корема. bouquet

# 156
  • гр.София
  • Мнения: 432
 17 track ми казва, че пратката ми е пристигнала в България на 29.09. Но бг пощата не ми проследява пратката. Това е трак номера YC937733763YW . Проверявах в пощата - няма нищо още. Да се притеснявам ли?

# 157
  • Мнения: 497
17 track ми казва, че пратката ми е пристигнала в България на 29.09. Но бг пощата не ми проследява пратката. Това е трак номера YC937733763YW . Проверявах в пощата - няма нищо още. Да се притеснявам ли?

Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 7

# 158
  • Мнения: 6 580
17 track ми казва, че пратката ми е пристигнала в България на 29.09. Но бг пощата не ми проследява пратката. Това е трак номера YC937733763YW . Проверявах в пощата - няма нищо още. Да се притеснявам ли?
Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 7
Проверяваш периодично в пощата. Няма нужда да се притесняваш.

# 159
  • Мнения: 4
Здравейте,
имах акаунт в Aliexpress и направих отделни 10 поръчки на един и същ артикул, в един ден от търговец в сайта им. При изпълнение на поръчката, наредих да ги изпрати в 10 отделни поръчки, за да не ми направят проблем с БГ митниците. Стойността на всеки артикул беше 20$.
Въпреки това, идиотът решил да ги изпрати в един общ пакет, с един проследяващ номер за всички. Започнаха едни разправии с него, след което реших да отворя 10 диспута, за всяка поръчка. В диспута описах проблема и факта, че ще имам най-вероятно проблем с митниците тук и ще се наложи да заплатя допълнителна такса, за да си освободя пратката.

Днес влизам в акаунта си и виждам следното съобщение:

Dear bg1058333558 :   
AliExpress is committed to protecting the interests of both buyers and sellers. To maintain a safe and fair trading environment, we review user’s account activity as part of the AliExpress Buyer Protection program from time to time.   
We have noticed irregular activities being carried out by your account which violate the AliExpress Buyer Protection Program rules.   
Accordingly, we regret to inform you that we have terminated your account. You will still be able to access your account and ongoing order will stay remain, however the buying, dispute, feedback privileges has been taken out.   
To learn more about our buyer rules, please click here . http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/rules … ut_abusing_bp.php If you have any concerns or questions, please visit our help center here. https://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm   

 
От съобщението разбирам, че акаунта ми е баннат и ще мога да си следя само поръчките, без да мога да правя нови поръчки, да се възползвам от опция за диспут и да оставям коментар за поръчки.

Чудя се какво да правя, за да си получа парите обратно. Вече бях се споразумял с търговеца да не взимам пратката от митницата и да му се върне автоматично обратно, след което да ми възстанови сумата. Сега след като ми блокираха акаунта, вече не мисля че ще се получи.

Това е решението им, към всяка една поръчка от тези 10.


Моля за съвет, как да действам.
Благодаря!

# 160
  • Мнения: 128
Здравейте! Получих кейс за телефон, но беше счупен. Китаецът се съгласи да ми изпрати нов. Бихте ли ми казали аз трябва ли да правя нещо и как ще разбера, че е изпратил нов?
Благодаря!

# 161
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610

FuSTuKa Като начало, НЕ потвждавай получената поръчка, при необходимост удължи срока на доставка, до получаване на новия. Може да поискаш номер за проследяване, ако е пратено с такъв, при необходимост, се отваря диспут.

# 162
  • Мнения: 2 143
имах акаунт в Aliexpress и направих отделни 10 поръчки на един и същ артикул, в един ден от търговец в сайта им. При изпълнение на поръчката, наредих да ги изпрати в 10 отделни поръчки, за да не ми направят проблем с БГ митниците.

Не можеш да наредиш на търговеца.  Simple Smile Подобни изпълнения се правят преди да пуснеш поръчката, т.е. договаряш лично с търговеца изпълнението на сделката.
А отварянето на 10 диспута с аргумент "задържана пратка на митница" е меко казано безсмислено. Какво може да се направи?  Не приемаш пратката, и се надяваш търговеца да е съвестен и да ти върне парите ( което като как ще се получи не го виждам много много ) или си прибираш поръчката

# 163
  • Sofia
  • Мнения: 9 790
Здравейте. Вчера получих поръчаните от Алиекспрес баскетболни маратонки на децата, на стойност 43 долара, като истинската стойност беше обявена на опаковката. В пощата обаче никой нищо не ми каза за ДДС. Та въпросът ми е дължа ли ДДС и къде и как се плаща то?  newsm78

# 164
  • Мнения: 1 767
Здравейте. Вчера получих поръчаните от Алиекспрес баскетболни маратонки на децата, на стойност 43 долара, като истинската стойност беше обявена на опаковката. В пощата обаче никой нищо не ми каза за ДДС. Та въпросът ми е дължа ли ДДС и къде и как се плаща то?  newsm78
 
Щом пратката е вече в теб, не дължиш нищо на никого Hug

Общи условия

Активация на акаунт