На море в Турция - тема 46

  • 174 467
  • 750
  •   2
Отговори
# 75
  • София, България
  • Мнения: 5 842
Общо взето от средата на септември, хотелите смятат че сезонът е свършил явно. Всички пишат, че няма анимация вече.

Пътуваща, много неприятно се е получило. Обади се на Емералд и им поискай писмен отговор по жалбата ти, като им обясниш, че ако не го получиш до 5 дни, ще сезираш КЗП. Искай да ти върнат част от парите, независимо дали стаята е била с точното описание в договора им. Тоест искай си 30-40% да ти върнат заради недобрата услуга, която са ти продали.

# 76
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 490
Добре е преди резервация да се запознавате с AI концепта на всеки хотел: там е упоменато до кога има анимация, какво точно включва all inclusive/ ultra all inclusive. Така ще се избегне риска от разочарование.
П.П. цената не случайно е почти на половина по-ниска в края на септември и октомври.

Пътуваща, съжалявам, че сте разочаровани. Но вие сте в заблуждение. Това е официалното описание на стаите от страна на хотел и там никъде не е пише, че е гарантиран изглед към басейн:
DE LUXE LAKE ROOMS
All Rooms located by the pool in the garden and offers a privileged holiday
1 Double bed, 1 single bed , custom designed bath amenities , minibar, 32 -inch LED TV, satellite TV , music ,
internet connection and telephone , VRF air conditioning, safe , ceramic tiled floor , bath, wc, vanity mirror ,
hair dryer and complimentary try tea coffee is also available .
Точно тази е информацията и на сайта на Емералд - проверих.
Ако туроператорът изрично ви е обещал, че ще сте с гледка - да тогава имате основание. Но реално вие имате стая в къщичките към езерото, които явно така се водят DE LUXE LAKE ROOMS.

Мона Лиза, процентите, които цитирате са несериозни. Тук всеки може да види, какви са процентите при немските туроператори например http://www.horemag.bg/show.php?storyid=392800

Хубаво е да си знаем правата. Но при такива проблеми е изключително важно на място, в хотела да се направи оплакване и да искате и от представител писмено потвърждение. Правят се едни протоколи.

По принцип при нов хотел проблеми от типа - дупка, вместо монтиран вентилатор - са очаквани. Лошо е, че не са отстранени 4 месеца. Още по-лошо е, че не е отстранено при оплакване от турист /вие се оплакахте от това на рецепция?/.

# 77
  • София, България
  • Мнения: 5 842
Самата аз преди 1-2 седмици им обясних колко е важно да се сигнализира на място ако не са доволни и както чета, съфорумката го е направила. Аз съм си получавала 50% обратно от почивка в 5 звезден хотел в Хургада, заради лошо качество, така че нищо несериозно не виждам в процентите, пък тя ако иска може и да си доплати.

Предположих, че са описали стаите правилно в договора, поради тази причина й написах:
"Искай да ти върнат част от парите, независимо дали стаята е била с точното описание в договора им. "

Мога да се обзаложа, че никоя ТА не казва на клиентите си, ако след средата на септември няма анимация, а досега не съм виждала такава информация написана никъде по брошури и интернет. Не виждам как можем да гадаем и да се ровим сами.

# 78
  • Варна
  • Мнения: 12 701
Много ми се иска всички фенове на Емералд,дето ми скачаха,когато аз също пишех негативи да се появят и сега  Mr. Green
Аз лично разкоствам хотела,който си избирам и съм напълно наясно за какво иде реч като отида,но не всеки има такава възможност,за това всички агенцийки са ДЛЪЖНИ да опишат плюсове и минуси и да не НАТЪРТВАТ на хотели от,които имат повече процент,а "Аквасис" е един от тях,цяло лято определени агенцийки го предлагаха под път и над път,много рекламираните хотели не са за предпочитане.Този форум е за това,а и не само този,но мненията трябва да се отсяват,защото навсякъде има представители на агенцийки Mr. Green


Имам да описвам страхотни преживявания за Кефалука Бодрум,но не знам дали ще ми остане време и най-вероятно,след като се прибера от втората си почивка ще ги опиша и двата хотела,втория е "Кристал Адмирал" . Ммм да и снобарки почиват в бюджетни петзвездни хотели Mr. Green Mr. Green

# 79
  • Мнения: 196
Мона Лиза, благодаря за съвета.
 Точно това мисля да направя, ще искам да ми отговорят писмено на моята жалба и от отговора им щи реша какво да правя по - нататък.
Галактик, не мисля че си съвсем права! Със сигурност си много наясно със всичко относно евентуалните претенции, но първо в хотела отказаха да ми заведат официално жалбата. Просто я приеха и казаха, че ще я разгледат. На моето настояване да ми подпишат моя екземпляр, че просто съм им подала жалба, а не да се произнасят по нея, отказаха отново. Представителката на Емералд също отказа да даде какъвто и да е писмен документ. Помолих я дори само да подпише моя екземпляр, че същата жалба е депозирана на рецепцията, но тя след много дълги разговори на турски....отказа. Жалбата във вида в който я предадох на рецепцията, я препратих като прикачен файл към Емералд с описания на ситуацията. Опитах да препратя жалбата към сайта на хотела, но нямаха работещ e-mail. Направих всичко възможно, но всички се дърпаха от официално документиране. Може би представителката на Емералд би трябвало да ми каже ида съдейства за този протокол, но тя- Хюлия се казваше не каза, че има такъв вариант. На рецепция съм се жалвала и разговаряла с всички възможни представители, поисках дори среща с управителя на хотела, но ми отговориха, че тези проблеми не са от неговия ресор, имало си мениджър рецепция. Той беше категоричен : "Вашата резервация не е за гледка към басейна!"
Когато му казех, че езерните стаи нямат варианти със и без, той ми показа резервация от други агенции, където стаята беше упомената като DE LUXE LAKE ROOMS.
Да Галактик, съгласна съм че в описанието на хотела точно така са записани стаите, но в сайта на Емералд това не е така, има една малка разлика за която, хотела отказа да ме премести : Моята резервация е DELUXE LAKE STANDARD ROOM, точно за тази думичка СТАНДАРТ се запънаха.
А в сайта на Емералд всички предлагани стаи са точно DELUXE LAKE STANDARD ROOM. Т.е. предварително е било ясно, че всички с резервация от Емералд, независимо високата цена, която плащаме, ще бъдем в къщички с гледка към "нищото". Ето защо смятам, че не си съвсем права, но може и да греша.
Все пак не смятам да спра с жалбата дотук, докато наистина не се научим да отстояваме правата си, ще ни смятат за пета ръка туристи, клиенти, хора! Изключително обидно ми беше , докато аз се разправях на рецепция и исках да ме преместят в стая, която всъщност е по евтина и ми отказваха, да се появи един англичанин и да каже: Искам еди каква си стая, искам на еди какъв си етаж, искам еди какво си....и отговорът беше "Yes Sir"! И в същност този англичанин се оказва, че е платил по-малко отколкото аз.
Estela, толкова бях разочарована от Акуасис, че се отдадох изцяло на приятно изживяване в Кефалука и не можахме да се видим и да пием по едно кафе с теб.
И пак Ви казвам, не съм мрънкаща и вечно недоволна, просто съм обидена първо на Емералд и второ на отношението към нас българите в Акуасис, за разлика от това в Кефалука.

# 80
  • Варна
  • Мнения: 12 701
Пътуваща,все ще се засечем някъде и ще пийнем по кафе,това да ни е проблема,по-важното е,че отново наша агенцийка се  осрала качествено и не искат да се подпишат,а това ме навява на мисълта,че си знаят нааканите гащи Mr. Green
Нищо,нека хората четат и знаят какво може да им се случи ,когато пътуват с тях,а би трябвало да се застъпят за теб,съжалявам,че си преживяла това.

Май месец сме пак в Кефалука,ако имаш възможност,заповядай  Hug
И когато избираш да почиваш в Турция ми пиши,ще те пратя при ,който трябва,за да останеш доволна Hug

# 81
  • София, България
  • Мнения: 5 842
Тази Хулия и при нас беше посрещаща. Нямат право да откажат да приемат жалбата, така като гледам си направила всичко възможно. Не е трябвало да се разправяш само да я внасяш към хотела, Емералд са си правили договорките с тях, а ти сърбаш супата. Много се ядосах, че са ти отказали да ти вземат жалбата. Нагли хора, ейй!

Сега ме е яд, че и аз не си търсих правата след кошмарната почивка, но малко по пораженската постъпих, защото платих смешни пари и не ме беше яд, то почивката беше на цената на самолетния билет. А не трябваше да постъпвам така, защото въпросът е принципен. Ако се бях разправяла юни месец, може би въпросната Хулия през октомври щеше да знае, че трябва да ти приеме жалбата. Най-важното - искай да ти върнат пари.

Както каза естела, за догодина питай тук хората, на които имаш доверие. Не като мен - хубаво ли е в Тархан? - Даа, страхотно е! Страхотното се оказа сливи и крем нишесте на корем!  Laughing

# 82
  • Бургас
  • Мнения: 10 828
Моя опит показва, че въпросните туристически агенти, не разбират нищо или ако разбират, гледат да набутат клиентите там, където имат по-голяма полза/комисионна. Тук и в групите във Фейсбук има хора, които могат да те консултират много по-добре и най-вече безпристрастно.

# 83
  • Мнения: 413
Само като допълнение, ако някой ме посъветва как да кача снимки, ще ви покажа за каква дупка става въпрос и за какъв изглед!
Благодаря!

Може да качваш снимки в този сайт и да ни ги пускаш една по една с линкове:
http://tinypic.com/

Другия вариант е в google photos да качиш всички снимки и да ни ги споделиш като галерия:
https://photos.google.com/

Второто е по-лесно. Очаквам твоите снимки, много ми е любопитно!

# 84
  • Мнения: 4 130
Здравейте, някой почивал скоро в Кушадасъ, може ли да ми каже каква цена  за екскурзията до Ефес пише на   брошурата, която ви дават от агенцията?!

# 85
  • Мнения: 7 605
Моя опит показва, че въпросните туристически агенти, не разбират нищо или ако разбират, гледат да набутат клиентите там, където имат по-голяма полза/комисионна. Тук и в групите във Фейсбук има хора, които могат да те консултират много по-добре и най-вече безпристрастно.

Много точно! Дано повече хора го разбират, в техен интерес е.

# 86
  • Мнения: 4 069
Проблемът на всички нас, като туристи, клиенти, е, че без значение съществуването на закони, наредби, директиви /на хартия/, ние почти нямаме възможност да се възползваме от правата си.

Както е станало с Пътуваща - не й приемат жалбата на рецепция, няма подписано копие, т.е. няма нищо. Същото е и с представителката на местната Агенция - отново нищо "черно на бяло". Съдействие от страна на българската ТА, която всъщност би трябвало да отстоява интересите на клиентите си - никакъв, защото повечето от тях работят на принципа - и да не пътуваш повече с нас, друг ще дойде - отново нищо.

КЗП какво може да направи - да чете описания на стаите, да тълкува какво означава "стандарт", кое как изглежда и колко струва, няма документи.... /Нито ги обвинявам, нито ги защитавам - такъв ни е закона и прерогативите, които те имат/. Това не означава, че не трябва да се пускат сигнали, жалби и т.н. и да си търсим правата, но, за мен, системата е такава - омагьосан кръг за потребителите.

И, един съвет - когато видите, че някой хотел много се рекламира особено в групите във ФБ - имайте "едно наум". И не бързайте толкова много с ранните резервации, или пък, ако искате - първо си изберете 1-2-3 хотела, ако не може да прочетете мнения от чуждите сайтове, питайте, а след това си направете своя избор.

# 87
  • София
  • Мнения: 9 517

И, един съвет - когато видите, че някой хотел много се рекламира особено в групите във ФБ - имайте "едно наум". И не бързайте толкова много с ранните резервации, или пък, ако искате - първо си изберете 1-2-3 хотела, ако не може да прочетете мнения от чуждите сайтове, питайте, а след това си направете своя избор.
Лепвам се тук, че не ми се търси първото мнение на Пътуваща, но в трипадвайзер имаше много негативни коментари точно за тези стаи, които описва тя. Peace

# 88
  • Мнения: 630
Ние си резервирахме през букинг,за пръв път ходихме в Турция,на всичкото отгоре с колата.Беше супер. Ходихме в Чешме.Супер курорт, страхотни плажове, пясъка е много ситен и мек,направо потъваш.Водата кристално чиста.И синя,красиво синя.Цените по ресторантите не бяха скъпи,обслужването страхотно,храната много и вкусна.Хотела беше малък,стаите лукс.Всичко беше точно като по снимките,че даже и по красиво.Но ние не искахме ол инклузив,нямам малки деца и не ни вълнуват аниматори и изобилие от ядене и пиене.Един пиян не видяхме,навсякъде беше много чисто, туристите бяха местни (улучихме байрама),но не съм предполагала че има толкова модерни и красиви туркини.Абсолютно европейско излъчване и облекло.Супер пътища,времето беше много хуваво.В Чешме е ветровито,но на 30 гр.е приятно да подухва.
Искам да благодаря на всички които споделят тук,защото благодарение и на вашите мнения се решихме да отидем.И живот и здраве пак.Бях прочела тук мнения, че който отиде там,не иска вече да ходи на нашето море,тогава си казах еее чак пък толкова.Но е абсолютно така,в бг на морето щяхме да изхарчим същите пари,изобщо няма място за сравнение за плаж,море,чистота,храна, обслужване и т.н. Така че който е решил да отива,няма да съжалява   bouquet
Стана малко като реклама,но е самата истина.

# 89
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 490
Не съм наясно, дали агенциите получават повече проценти от определени хотели, защото не работя в агенция, която се занимава с организирането на такива програми. Може да е така, не бих спорила. Peace

Пътуваща, действали сте адекватно...лошото е, че оплакването въобще не е било придвижено.
За мен в случая критиката към Емералд е, че не е упоменато че тези стаи НЕ са с изглед басейн или има вариации в изгледа. Лично аз също съм ги разпитвала доста за този хотел, но никой не ми е споменавал за такива неща...Явно и от хотела са се изложили, което е доста странно като за Турция.
Видях снимките в една фейсбук група /предполагам са вашите/. Поле, разорано...

Мона Лиза, грешите - категорично има агенции и хотели, които изрично предупреждават, че анимацията е от...до..., че баровете, външни обекти, атракции извън сезон не функционират нормално. Преди да скочите на агенциите, имайте в предвид, че хотелите имат право да променят едностранно AI концепта си и не винаги са длъжни да уведомят ТА.

esstela, не знам дали ироничните коментари са към мен  newsm78. Да, когато смятам, че Емералд са прави, ги защитавам. Както защитавам и всички други. Ако обаче са се издънили, няма да го отрека.
Нещо вече ми е трудно да схвана преплитащите се интереси тук и във фейсбук групите.

Общи условия

Активация на акаунт