Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 067
  • 344
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 4 712
И как ще ги накарат ми е много чудно! В същата ситуация се оказах и аз, и още 9 човека, защото ставаше въпрос за къща за гости. Познайте, дали ни намериха същото настаняване!

# 46
  • Мнения: X
Измисляш си! При потвърдена резервация, хотелът, а не букинг, е длъжен да ви настани на подобно място при подобни условия.

Не, не си измисля. Имах подобен случай. А хотела изобщо не е длъжен подобно нещо. Никъде в общите условия не го пише.

# 47
  • Мнения: 3 148
Точно така-никъде в общите условия не го пише,букинг е само посредник,няма булстат,с който да заведа жалба и т.н и т.н.
Nedy Ivano,не се изказвай неподготвен-олекваш Grinning.Разполагам с цялата кореспонденция за случая черно на бяло-бях тръгнала да завеждам жалба,но се оказа,че букинг са се подсигурили в такива случай и топката отива в хотела,който обаче нали е пълен за седмици напред и не му дреме-дори не се извиниха или да предложат в бъдеще време да бъдем техни гости.Накратко ,,хубава работа,ама българска,,.В крайна сметка мъжа ми говори с някаква девойка в Холандия и тя анулира на момента плащането,от Бг офиса-само изнудване.

# 48
  • Мнения: 24
Пътувам много и имам практически опит с доста от платформите за хотели, така че мога да потвърдя заглавието - бъдете внимателни с Букинг. Наистина, в 95% от случаите, или дори в още повече, всичко ще мине по мед и масло. Но! Ако хотелът допусне грешка, букинг ще го защити, а ако вие допуснете грешка, си остава за ваша сметка - ще ви отговорят "кьорав карти не играе", макар и с по-учтив тон.
Ядосвала им съм се много пъти, но базата им данни е толкова голяма, че не мога да не ги използвам. Simple Smile

# 49
  • Мнения: 77
Пътувам много и имам практически опит с доста от платформите за хотели, така че мога да потвърдя заглавието - бъдете внимателни с Букинг. Наистина, в 95% от случаите, или дори в още повече, всичко ще мине по мед и масло. Но! Ако хотелът допусне грешка, букинг ще го защити, а ако вие допуснете грешка, си остава за ваша сметка - ще ви отговорят "кьорав карти не играе", макар и с по-учтив тон.
Ядосвала им съм се много пъти, но базата им данни е толкова голяма, че не мога да не ги използвам. Simple Smile

Абсолютно съм съгласна. Не се доверявам на 100% на букинг. Не всичко там е цялата истина/Не казвам, че те са виновни/. Но като сайт за информация е чудесно. Чета, информирам се, преглеждам коментарите и после директно с хотела /ако има възможност/. Е, за чужбина рискуваме с букинга. Досега само една издънка имаше- настаняване в друг хотел в Копенхаген /на същия собственик/.

# 50
  • Sofia
  • Мнения: 4 886
Аз не съм имала проблем със съпорта на Букинг - веднъж се наложи да им пиша и въпреки условията за анулиране на резервацията, не ми замъкнаха парите. В случая отидохме в една къща за гости, която беше заключена, нямаше никой, никой не отговаряше на телефона, в последствие собствениците писали, че не сме се били появили.  Rolling Eyes Само ме подразни, че се опитваха да ме убедят, че сме отишли в грешна къща, но го преглътнах. Simple Smile

Все пак внимавам, като резервирам - доста от снимките, особено в Гърция, представят широки и прекрасни стаи, а всъщност са килийки. Също трябва да се прави внимателна дисекция на коментарите, понякога повечето са силно положителни, обаче реалността е по-близка до отрицателните. Но за това не са виновни от Букинг, във всеки друг сайт положението е същото.

# 51
  • Мнения: X
парите за нощувките вече са ми взети от картата, явно не са на принципа на booking.com , дано не плащам втори път в хотела

Toва не зависи от booking.com, a от хотела. Въобще всичко зависи от хотела, колко и какви стаи ще пусне, какви цени, дали се плаща предварително или не, дали можеш да откажеш резервация или не, всичко. Ако някой хотелиер се оправдава с booking, или той не иска да направи каквото го молите, или не му се занимава.
Резервирал съм стая през букинг, единствената свободна в сайта, на място се оказва, че не ни харесва точно този тип стая, има други свободни, дори по-евтини, но не са в букинг. Резервацията беше без отказ, промениха я и си останах в по-евтината стая, платих по-малко и дори в системата си беше отразено всичко коректно. Т.е. когато от хотела искат, всичко може да стане.
Понеже темата е он-лайн резервации, аз просто помолих за мнения за amoma.com,защото си направих за пръв път резервация за ноември с тях,  за booking.com не споря с никого, ползвала съм ги, аз лично нямам разочарования за сега. За Рим си бях избрала хотел, който се намира на етаж от сграда, естествено, че нямаше как да очаквам нещо повече от килийка, но си беше със сан.възел, обслужващия персонал от Бангладеш беше много забавен и много се веселяхме с тях. Избираме си максимално евтини настанявания, после букинга виновен, то още като видиш снимките с шарените дамаски по леглата и разни ковьорчета по стените трябва да ти стане ясно, че не можеш да очакваш кой знае какво Simple Smile

# 52
  • Мнения: 5 060
И аз до сега ползвах само booking.com, но вече доста сайтове предлагат по-изгодни цени. Та рискувах и аз една резервация с нов сайт, но пък цената беше най-приемлива от всички други, които имаха оферта за този хотел.
Но винаги преглеждам и букинг, освен цената мога да видя много повече мнения на потребителите, както и по-детайлна информация за мястото на настаняване, просто системата им е по-добра от на повечето сайтове.
Не искам да им правя реклама, но ако все пак някой има впечатления от onfire.bg?

# 53
  • Реъкйавик
  • Мнения: 381
Пътувам много и имам практически опит с доста от платформите за хотели, така че мога да потвърдя заглавието - бъдете внимателни с Букинг. Наистина, в 95% от случаите, или дори в още повече, всичко ще мине по мед и масло. Но! Ако хотелът допусне грешка, букинг ще го защити, а ако вие допуснете грешка, си остава за ваша сметка - ще ви отговорят "кьорав карти не играе", макар и с по-учтив тон.
Ядосвала им съм се много пъти, но базата им данни е толкова голяма, че не мога да не ги използвам. Simple Smile
da tova e vjarno uslovijata sa v osturb na klienta ...

# 54
  • София
  • Мнения: 2 358
Ползвам booking.com от много години, през тях съм направила много резервации на хотели в България и в чужбина. Досега съм нямала сериозни проблеми със сайта, но тези дни прекалиха. Направих преди 4 дни резервация за хотел за април в Швеция. Изрично пишеше БЕЗПЛАТНО АНУЛИРАНЕ. След като я резервирах вече, в нея искаха данните ми от кредитната карта без CVC кода, написах всичко и при готова резервация изписа "Ако анулирате - дължите цялата сума." Проверих веднага хотела и се оказа, че същата стая при същите условия се предлага на много по-ниска цена в други 3 сайта - крайна цена. Изпратих им искове, защото пишат "Гаранция най-ниска цена. Изпратете ни линк и ще ви върнем сумата до по-ниската цена." Чак днес ми отговарят от Букинг, че няма да уважат иска ми, защото анулирането не било БЕЗПЛАТНО (А да уточня, че беше преди резервацията.) Аз питам защо ми е тази гаранция най-ниска цена, която при скрити условия се оказва, че е само с безплатно анулиране, като аз мога да си анулирам резервацията и да си направя нова на по-ниската цена. Това е измама от тяхна страна. Така че, загубиха ме като клиент! И смятам да си търся правата.

# 55
  • Мнения: 1 022
Не е ли редно да проверите първо в други сайтове, преди да направите резервация?
Иначе ми се струва, че е недоглеждане от Ваша страна (и на мен ми се е случвало) относно политиката на анулиране за конкретната стая.

# 56
  • offshore & overseas
  • Мнения: 3 555
Аз отдавна съм се уверила, че цените в Букинга не са никак ниски (чрез сравнение с други сайтове например). Но досега не съм резервирала през тях и нямам впечатления от първа ръка.

# 57
  • София
  • Мнения: 2 358
НЕ е редно да се променя от Букинг резервацията от БЕЗПЛАТНО АНУЛИРАНЕ - към ДЪЛЖИТЕ ЦЯЛАТА СУМА при анулиране. Не е редно да пишат на сайта си "Гаранция най-ниска цена, връщаме разликата!",  а да не го правят, защото анулирането не е безплатно.
А аз просто им се доверих, че предлагат най-ниската цена и, че анулацията е безплатна. В условията им за гаранцията на най-ниска цена пише, че трябва първо да имаш резервация и тогава подаваш иск.
Да допълня, че до момента само чрез тях съм резервирала, не е недоглеждане от моя страна, а НЕКОРЕКТНОСТ от тяхна.

# 58
  • Мнения: 1 022
А може ли хотел и дати?

# 59
  • София
  • Мнения: 2 358
А може ли хотел и дати?
Бих ви дала датите и хотела, ако смятате да ми съдействате по някакъв начин, иначе защо?

Общи условия

Активация на акаунт