Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 134
  • 344
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 9 992
Защо им е да не излизат мнения? Намерете доказателства и тогава говорете. Не ти излиза коментара, звъниш в букинг да ти дадат обяснение. Накрая схемите ще се окажат само в главите ви.

# 241
  • Мнения: X
Защо им е да не излизат мнения? Намерете доказателства и тогава говорете. Не ти излиза коментара, звъниш в букинг да ти дадат обяснение. Накрая схемите ще се окажат само в главите ви.

Оф, дори не си схванала за какво пишем. Пфу!

# 242
  • Мнения: 4 292
Влязох да видя там, където бях коментирала. Няма го изобщо моя коментар и няколко лоши също, а тогава ги четох. Само разни суперлативни. Не са схеми в ничия глава. Не знам бъг ли е, но според мен е умишлено.

# 243
  • Мнения: 6 991
Ехеее, 20 дни , за да ми се появи мнението. СЕзонът ще свърши ...

# 244
  • Мнения: 9 992
Първо на първо, букинг дава право само на клиентите да дават мнение. Те са в правото си да пишат каквото си искат, дори да не са прави. Има много нагли клиенти. Идват обиждат и защо трябвало да плащат за двама като са двама, макар че резервацията е с цена за един. Получавали сме лоши отзиви не по наша вина, като резервирали без закуска и разбираш ли се оказало, че трябва да си я платят. Има клиенти бягат, не си плащат нощувката, но хотела няма право на мнение. Та сега и в главите ви схема за конспирация, че криели коментари. Грешката в чий компютър е не знам.

# 245
  • Мнения: 4 292
Е, това, че пишат само клиенти е ясно на всички ни, защо е нужно това просветление?

# 246
  • Мнения: 9 992
Е, това, че пишат само клиенти е ясно на всички ни, защо е нужно това просветление?
Защото е крайно време да се промени. Също ако има недоразумение, обади се на букинг да се изчисти. Само да се плюе, безндоказателства не става. Опита ми полазва, че обикновено някой все нещо не е видял и разбрал, после се чуди кой му е виновен.

# 247
  • Мнения: X
Е, това, че пишат само клиенти е ясно на всички ни, защо е нужно това просветление?
Защото е крайно време да се промени. Също ако има недоразумение, обади се на букинг да се изчисти. Само да се плюе, безндоказателства не става. Опита ми полазва, че обикновено някой все нещо не е видял и разбрал, после се чуди кой му е виновен.

Явно не знаеш и затова да ти кажа. Всеки хотелиер има право да отговори на всеки коментар. Защо не го правите в такива случаи си е ваш, а не наш проблем.  Wink
Триенето на коментарите ще значи, че Букинг манипулират мненията. И затова те са дали възможност на хотелите да отговарят.  Mr. Green

# 248
  • Мнения: 9 052
Е, това, че пишат само клиенти е ясно на всички ни, защо е нужно това просветление?
Защото е крайно време да се промени. Също ако има недоразумение, обади се на букинг да се изчисти. Само да се плюе, безндоказателства не става. Опита ми полазва, че обикновено някой все нещо не е видял и разбрал, после се чуди кой му е виновен.

по-скоро да се промени, като платформата даде възможност на хотелите да коментират клиенти и право да не приемат резервации в рамките на няколко часа. Може да се организира и безлични данни, като хотела получава само статус на клиента например зелен, жълт или червен въз основа на мненията от хотели в които е бил.

# 249
  • Мнения: 441
Стана ми интересно за коментарите в букинг, защото от доста години ползвам сайта и именно на тях разчитам при избора си. Явно обаче нещо не е наред със системата им. Влязох в моите ревюта и веднага ми направи впечатление, че последното мнение, което писах преди няма и месец не фигурира, а и като цяло ми се струва, че списъкът трябва да е по-голям. После проверих в ревютата на хотела и там моето си излиза, но под името ми пише, че това е единственото ми ревю в сайта. Много странно. Не ми се занимава да сверявам и други резервации, надявам се да се дължи на техническа грешка, а да не е опит за манипулация.
Иначе като цяло съм доволна от букинг, поне досега не съм успяла да намеря по-добра алтернатива. Ползвам и airbnb, но доста по-рядко.

# 250
  • Мнения: 9 992
Е, това, че пишат само клиенти е ясно на всички ни, защо е нужно това просветление?
Защото е крайно време да се промени. Също ако има недоразумение, обади се на букинг да се изчисти. Само да се плюе, безндоказателства не става. Опита ми полазва, че обикновено някой все нещо не е видял и разбрал, после се чуди кой му е виновен.

Явно не знаеш и затова да ти кажа. Всеки хотелиер има право да отговори на всеки коментар. Защо не го правите в такива случаи си е ваш, а не наш проблем.  Wink
Триенето на коментарите ще значи, че Букинг манипулират мненията. И затова те са дали възможност на хотелите да отговарят.  Mr. Green
Хотела отговаря, като с предимство се вижда коментара на клиента. Само да отговори хотела има право. Аз смятам, че трябва да има коментари на злобните и некоректни клиенти. Като даде ниска оценка за нещо, което той е проспал спокойно може да няма право да я публикува, но уви не е така. А защо си толкова злобна и с такава арогантност се изразяваш? Да не си хванала нечий шушляк?

# 251
  • Мнения: 9 992
Е, това, че пишат само клиенти е ясно на всички ни, защо е нужно това просветление?
Защото е крайно време да се промени. Също ако има недоразумение, обади се на букинг да се изчисти. Само да се плюе, безндоказателства не става. Опита ми полазва, че обикновено някой все нещо не е видял и разбрал, после се чуди кой му е виновен.

по-скоро да се промени, като платформата даде възможност на хотелите да коментират клиенти и право да не приемат резервации в рамките на няколко часа. Може да се организира и безлични данни, като хотела получава само статус на клиента например зелен, жълт или червен въз основа на мненията от хотели в които е бил.
Много добро това. Хотела да има право да не приема резервации от некоректни клиенти, които да са отбелязани със статус, който да се вижда от всички. Също коментара да се вижда от потребител с какъв статус е правен, ще е чудесно. Букинг имат досиета на потребителите, но е видим само за тях.

# 252
  • Мнения: X
Е, това, че пишат само клиенти е ясно на всички ни, защо е нужно това просветление?
Защото е крайно време да се промени. Също ако има недоразумение, обади се на букинг да се изчисти. Само да се плюе, безндоказателства не става. Опита ми полазва, че обикновено някой все нещо не е видял и разбрал, после се чуди кой му е виновен.

Явно не знаеш и затова да ти кажа. Всеки хотелиер има право да отговори на всеки коментар. Защо не го правите в такива случаи си е ваш, а не наш проблем.  Wink
Триенето на коментарите ще значи, че Букинг манипулират мненията. И затова те са дали възможност на хотелите да отговарят.  Mr. Green
Хотела отговаря, като с предимство се вижда коментара на клиента. Само да отговори хотела има право. Аз смятам, че трябва да има коментари на злобните и некоректни клиенти. Като даде ниска оценка за нещо, което той е проспал спокойно може да няма право да я публикува, но уви не е така. А защо си толкова злобна и с такава арогантност се изразяваш? Да не си хванала нечий шушляк?
Бе то се вижда кой е злобен.  Mr. Green И невъзпитан.  hahaha
Виждат се и отзива на клиента, и отговора на хотела. А ти очакваш Букинг да заема позиция и да не публикува мнения на клиенти. Защо? След като имаш право да отговориш и да кажеш и докажеш, че клиента лъже.

# 253
  • Мнения: 9 992
Близ, ти твърдиш че букинг трие мнения. Аз твърдя точно обратното. Е при лош коментар какво може да отговори хотела. Някои са анонимни или без какъвто и да е коментар, както и 10-ките. Или да си купим карти Таро да разберем аджеба къде го е сърбяло и не сме го почесали. По-голямата част от отзивите са без коментар. Има и такива, когато клиента е объркал коментара за кой хотел е. Ясно се разбира, като е писал примерно, че басейна не му е харесал, а хотела няма басейн. Или че стаята му е нямала гледка към морето, а хотела е в Пирин примерно.

# 254
  • Мнения: 943
Темата стана супер досадна вместо помощ.другата също.Четете мнения в трипа.аз тук не чета.Недоволни,а все са тук.

Общи условия

Активация на акаунт