Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 133
  • 344
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 1 829
Първо на първо, букинг дава право само на клиентите да дават мнение. Те са в правото си да пишат каквото си искат, дори да не са прави. Има много нагли клиенти. Идват обиждат и защо трябвало да плащат за двама като са двама, макар че резервацията е с цена за един. Получавали сме лоши отзиви не по наша вина, като резервирали без закуска и разбираш ли се оказало, че трябва да си я платят. Има клиенти бягат, не си плащат нощувката, но хотела няма право на мнение. Та сега и в главите ви схема за конспирация, че криели коментари. Грешката в чий компютър е не знам.
Виждала съм отговори  на хотели под мнения на клиенти, така че това не е съвсем вярно.

# 256
  • Мнения: 6 243
Темата стана супер досадна вместо помощ.другата също.Четете мнения в трипа.аз тук не чета.Недоволни,а все са тук.

Е трипа още по-зле, защото там не е нужно да спиш в хотела, за да сложиш коментар. Всеки може да пише, включително собственика на хотела или някой, който никога не е виждал въпросния хотел.

# 257
  • Мнения: 943
Темата стана супер досадна вместо помощ.другата също.Четете мнения в трипа.аз тук не чета.Недоволни,а все са тук.

Е трипа още по-зле, защото там не е нужно да спиш в хотела, за да сложиш коментар. Всеки може да пише, включително собственика на хотела или някой, който никога не е виждал въпросния хотел.

Досега не съм подвеждана от трипа,но от букинга да и вече не ги чета

# 258
  • Мнения: 4 992
Работя в хотел. Случвало ни се е да получаваме коментар от клиент, който се е настанил предната вечер и още не е напуснал. Някои отзиви идват след месец. Интересно ми е това, което казвате. Мислех, че клиентите си бавят коментарите, а то явно и системата ги бави.
Странно, няколко дни след като сме били в хотел идва формата за подаване на мнение. Явно е възможно ако клиента е за доста дни, но при мен идва на @ 2-3 дни, а понякога и повече след като сме напуснали хотела.

# 259
  • Мнения: 9 992
Първо на първо, букинг дава право само на клиентите да дават мнение. Те са в правото си да пишат каквото си искат, дори да не са прави. Има много нагли клиенти. Идват обиждат и защо трябвало да плащат за двама като са двама, макар че резервацията е с цена за един. Получавали сме лоши отзиви не по наша вина, като резервирали без закуска и разбираш ли се оказало, че трябва да си я платят. Има клиенти бягат, не си плащат нощувката, но хотела няма право на мнение. Та сега и в главите ви схема за конспирация, че криели коментари. Грешката в чий компютър е не знам.
Виждала съм отговори  на хотели под мнения на клиенти, така че това не е съвсем вярно.
Идваш ти и мъжа ти в хотела в който работя примерно. Пияни сте, вдигате топордия и пречите на другите гости, които се оплакват. Накрая си заминете без да си платите сметката примерно, вдигате скандали на рецепция. Строшили сте нещо в стаята, за което отказвате да носите отговорност. Хотела не може да коментира нищо, единствено ако дадете оценка отрицателна в букинг, на базата на която се сборува общия рейтинг на хотела, то хотела може да коментира в своя защита, което не влияе на оценката. Хотела и да е в правото си, тя си остава такава.   Ако оценката не е публикувана като анонимен потребител, или придружена с коментар, че поне да е ясно от какво не сте доволни и кои сте. Същите отивате в друг хотел и се разиграва същата сценка, защото сте си такива, но хотела е длъжен да ви настани и няма как да знае предварително какви сте, преди да си изпати. И това не е еманация на моята фантазия.

# 260
  • Мнения: X
Близ, ти твърдиш че букинг трие мнения. Аз твърдя точно обратното.


Ц. Пак не си разбрала.  Mr. Green Не твърдя, че букинг трият мнения, а че не всички излизат в текста. В статистиката ги има.



Явно покрай промените на сайта са бърникали и в отзивите. Не знам дали умишлено не излизат или е проблем на сайта и на промените. Но е факт.


В дадения пример нали виждате имената при резервация. Имате опция да отмените резервацията. Какъв ви е проблема?

А Трипа е още по-голяма боза. Там всеки може да си пише каквото си иска. Да, трябва да се научиш, да отсяваш мненията. Но в букинг поне е ясно, че пишещия все пак  е имал реална резервация в хотела, който коментира.

# 261
  • Мнения: 9 992
Близ, ти твърдиш че букинг трие мнения. Аз твърдя точно обратното.


Ц. Пак не си разбрала.  Mr. Green Не твърдя, че букинг трият мнения, а че не всички излизат в текста. В статистиката ги има.



Явно покрай промените на сайта са бърникали и в отзивите. Не знам дали умишлено не излизат или е проблем на сайта и на промените. Но е факт.




Ами обясни като на блондинки, какво значи " не излизат в текста!?".

# 262
  • Мнения: X
Близ, ти твърдиш че букинг трие мнения. Аз твърдя точно обратното.


Ц. Пак не си разбрала.  Mr. Green Не твърдя, че букинг трият мнения, а че не всички излизат в текста. В статистиката ги има.



Явно покрай промените на сайта са бърникали и в отзивите. Не знам дали умишлено не излизат или е проблем на сайта и на промените. Но е факт.




Ами обясни като на блондинки, какво значи " не излизат в текста!?".

Аз съм обяснила. На предните страници. Всички разбраха, само ти не си. Няма да се хабя за блондитУ. Да си понапъне блонди мозъка.

Последна редакция: ср, 02 авг 2017, 14:13 от Анонимен

# 263
  • Мнения: 9 052
чета коментарите в букинг и ми е напълно ясно кога някой е бил вкиснат и кога дава мнение като хората. Не пасем трева все пак. Ако повечето мнения са , че нещата са ок и локацията е ок, ако един напише оплаквания за тези неща ми е ясно. Но ако видя в 2 или повече мнения еднакво твърдение - ясно. Ако няколко напишат , че е шумно , то има нещо. Ако кажат , че е мръсно също. Ако всички кажат чисто, хубава локация и приятен персонал, а един сдухан напише , че се е разправял с неприятния персонал защото му е мръсно нещо си ... ще го пропусна.

# 264
  • Мнения: 4 992
По отношение на отговорите на хотелите имам странен случай с букинг  в гръцки хотел.
Преди време бяхме за 3 вечери в гръцко - при резервацията, в забележки писах, че искаме стая с изглед към морето. Отговор нямаше. Пристигнахме и ни сложиха в стая която беше точно на противоположната страна на морето. Питахме собственика/управителя - подозирам, че е едно и също лице защото единствено и са то седеше на рецепция, когато там имаше някой, - каза че не сме се разбрали, други стаи няма и това е! За сметка на това подробно обясни, че ако не ползваме букинг щяло да излезе по-евтино щото им давал еди колко си %. Беше си съвсем нормален разговор.
След тръгването си писахме, че не са дали стая, която сме поискали и че закуската е доста оскъдна - както в повечето гръцки хотели - лично мнение, но в БГ тризвездните имат по-добра закуска.
Писахме и доста хубави неща - че стаята е голяма, че е чисто, че е на супер място.
Е, какво беше учудването ми, когато след няколко месеца видях отговора на хотелиера под нашето мнение:
беше писал, че сме вдигнали скандал при настаняването си и сме искали ;хубава стая за малко пари', че сме оставили след нас 'голяма мръсотия; изцапани стени и счупени огледала.. което ми прозвуча изключително нагло от негова страна - въпреки, че в стаите има малък бокс нито веднъж не сме се хранили в нея - винаги сядахме на ресторант, С какво докато си на почивка може да 'изцапаш стена' а огледалата преди и след нас си бяха цели. ОСтана ми да мисля, че или ни е объркал с други клиенти ( имаше в две съседни стаи 2 двойки младежи, които постоянно готвеха и пържеха нещо -  или съвсем целенасочено оплюва всички, които оставят кофти отзив за да ги дискредитира.  Шокира ме това, че освен че беше писал лъжи накрая беше завършил с нещо от рода на - "не искаме такива клиенти, стойте си там, от където идвате' или нещо подобно...   Е как отговаряте на нещо подобно?

# 265
  • София
  • Мнения: 25 838
Почти винаги ползвам букинг, като цяло най-много ми допада възможността за безплатна анулация.

 Аз като гост също съм си мислила, че некоректните гости трябва да се отбелязват по някакъв начин и да са видими в системата.

Стремя се винаги да пиша обективно коментарите. Юли месец сме посетили 4 хотела, ами нямаше такъв към, който да нямам забележки и то поради факта, че част от информацията в букинг не отговаряше особено на реалността.

Конкретно за последния хотел наистина се чувствам подведена от коментарите, пишеше ( и то не от един и двама), че хотелът се намира до шумно заведение, но изолацията била много добра и при затворени прозорци нищо не се чувало. Абсолютна лъжа, имах чувството, че музиката идва от нашата стая... Но вече знам и няма да посещавам повече хотела.

# 266
  • Мнения: 13 338
Gold,
за съжаление няма какво да се направи повече, нито букинг ще си прекратят договора с хотелиера (случва се понякога, но по много по-сериозни причини), нито имаш право на втори отговор - но ето за такива случаи чудесно служи трипадвайзър. Можеш да го наклепаш аргументирано там Wink
Пък и в бг-мама като се оплаквате, е добре да пишете имената на хотелите, щото иначе оплакването няма никаква тежест, а няма и полза за никого. А като ги съобщите, може да предпазите някого за в бъдеще.

Писала съм и преди - недобросъвестните хотелиери остават в тежест на клиента (както и недобросъвестните клиенти - на хотела, дето се оплакват тук работещите в хотели), букинг не прави кой знае какво за изглаждане на тези случаи, даже е доста тромав и зле в комуникацията. Но понякога е и невъзможно да се направи, когато няма загуба на пари и настаняването е реализирано.

П.П.
Sea.sea, аз винаги отчитам в отзивите си, когато едно място е шумно, защото съм свикнала да спя на пълна тишина. Публикувани са и си стоят, но като гледам, съм единствена Simple Smile Досега почти не съм видяла някой друг клиент да се оплаче от шум в отзива си. То и рядко ходим на такива места, де, но все пак се случва - еми явно не им пречи.

Последна редакция: ср, 02 авг 2017, 14:35 от Параход

# 267
  • Мнения: 9 052
чета немски и английски коментари и хората си пишат , ако им е шумно. Кой както го мисли.

# 268
  • Мнения: 13 338
Абе, сигурно, но ясно е, че различните хора имат различен критерий за шумно. Както и за чисто и т.н.
Като цяло, коментиращите в Букинг са склонни да завишават оценките. Все ходя на места, които имат преобладаващи оценки 10 (като цяло се стремя да избирам места със среден рейтинг над 9, ако няма такива в ценовата ми граница - поне над осем-осем и нещо), а съм давала десетка чисто 3 или 4 пъти през живота си. Просто това ми се вижда оценка за изключително представяне, а не просто някъде, където е било ОК и не е имало видими проблеми.
Ако има проблем пък, със сигурност го посочвам, дори всичко друго да ми е харесало.

# 269
  • Мнения: X
Да не говорим, че все по честичко ме подсещат да пиша десятка.  hahaha Joy

Общи условия

Активация на акаунт