Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 109
  • 344
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 13 333
Хотелиерите ли? Да, чух за такива случаи. Е много би ме подразнило, ако ми се случи!!

1-2 пъти само ресторанти са ме помолили да напиша отзив в трипадвайзър, и то в последния такъв, който си спомням, мястото беше толкова възхитително и автентично, че въобще не се поколебах да му лепна петте звезди.

# 271
  • Мнения: 9 992
По отношение на отговорите на хотелите имам странен случай с букинг  в гръцки хотел.
Преди време бяхме за 3 вечери в гръцко - при резервацията, в забележки писах, че искаме стая с изглед към морето. Отговор нямаше. Пристигнахме и ни сложиха в стая която беше точно на противоположната страна на морето. Питахме собственика/управителя - подозирам, че е едно и също лице защото единствено и са то седеше на рецепция, когато там имаше някой, - каза че не сме се разбрали, други стаи няма и това е! За сметка на това подробно обясни, че ако не ползваме букинг щяло да излезе по-евтино щото им давал еди колко си %. Беше си съвсем нормален разговор.
След тръгването си писахме, че не са дали стая, която сме поискали и че закуската е доста оскъдна - както в повечето гръцки хотели - лично мнение, но в БГ тризвездните имат по-добра закуска.
Писахме и доста хубави неща - че стаята е голяма, че е чисто, че е на супер място.
Е, какво беше учудването ми, когато след няколко месеца видях отговора на хотелиера под нашето мнение:
беше писал, че сме вдигнали скандал при настаняването си и сме искали ;хубава стая за малко пари', че сме оставили след нас 'голяма мръсотия; изцапани стени и счупени огледала.. което ми прозвуча изключително нагло от негова страна - въпреки, че в стаите има малък бокс нито веднъж не сме се хранили в нея - винаги сядахме на ресторант, С какво докато си на почивка може да 'изцапаш стена' а огледалата преди и след нас си бяха цели. ОСтана ми да мисля, че или ни е объркал с други клиенти ( имаше в две съседни стаи 2 двойки младежи, които постоянно готвеха и пържеха нещо -  или съвсем целенасочено оплюва всички, които оставят кофти отзив за да ги дискредитира.  Шокира ме това, че освен че беше писал лъжи накрая беше завършил с нещо от рода на - "не искаме такива клиенти, стойте си там, от където идвате' или нещо подобно...   Е как отговаряте на нещо подобно?
Реално и да искаш не можеш да отговориш. Имаш право веднъж на коментар, както и хотелиера. По-принцип хотелите които са с изглед, то стаите, които го имат са по-скъпи. Ако не са по-скъпи то са на базата на наличността, което е изрично отбелязано в букинг. Примерно ако са на една и съща цена, 50 стаи са с изглед към морето, а 50 не са, но 70 клиента искат изглед, то 20 остават разочаровани. Наличността е ясна в деня на настаняването, не може да ти се гарантира предварително.

Последна редакция: ср, 02 авг 2017, 15:03 от adelinda

# 272
  • София
  • Мнения: 25 810
Да ви питам нещо за 24-те рецепции. Аз винаги резервирам хотели с такива, обаче тази година на 2 пъти ми се случи да няма по цял ден никой не рецепция или поне, когато аз минавам от там ( включително и когато се настанявахме). И трябваше да ги издирвам къде ли не, че да ми обърне някой внимание. Идеята не е ли винаги да има човек там,( разбира се изключвам случаите, в които може да се наложи да го няма рецепциониста за нещо спешно,  тоалетна, ако щеш и т.н.), а не аз да трябва да ги търся... При тези конкретни случаи се почувствах леко подведена от информацията в букинг.


Скрит текст:
Мен само веднъж са ме молили за отзив и то от сайт за колективно пазаруване от който си купих елха.  hahaha

# 273
  • Мнения: 13 333
По повод коментара на Gold още нещо да добавя.
Хотелиерите извънредно рядко се възползват от възможността да отговорят на отзивите (т.е. Аделинда напразно се оплаква, те просто не я ползват. 99% процента от отзивите навсякъде, и в букинг, и в трипа, са без фийдбек от хотелиера).
Но когато решат да отговарят, особено на негативните коментари (щото на положителните са дежурните благодарности), много ясно от тези отговори проличава що за стока са. Случвало се е да се откажа от място с преобладаващо добри мнения само заради безпардонен, груб, алчен и очевидно лъжлив в коментарите хотелиер.

# 274
  • Мнения: X
По повод коментара на Gold още нещо да добавя.
Хотелиерите извънредно рядко се възползват от възможността да отговорят на отзивите (т.е. Аделинда напразно се оплаква, те просто не я ползват. 99% процента от отзивите навсякъде, и в букинг, и в трипа, са без фийдбек от хотелиера).
Но когато решат да отговарят, особено на негативните коментари (щото на положителните са дежурните благодарности), много ясно от тези отговори проличава що за стока са. Случвало се е да се откажа от място с преобладаващо добри мнения само заради безпардонен, груб, алчен и очевидно лъжлив в коментарите хотелиер.

И аз съм се отказвал от хотел поради отговор на хотелиера на коментар на някой клиент.  Peace

# 275
  • Мнения: 9 992
Да ви питам нещо за 24-те рецепции. Аз винаги резервирам хотели с такива, обаче тази година на 2 пъти ми се случи да няма по цял ден никой не рецепция или поне, когато аз минавам от там ( включително и когато се настанявахме). И трябваше да ги издирвам къде ли не, че да ми обърне някой внимание. Идеята не е ли винаги да има човек там,( разбира се изключвам случаите, в които може да се наложи да го няма рецепциониста за нещо спешно,  тоалетна, ако щеш и т.н.), а не аз да трябва да ги търся... При тези конкретни случаи се почувствах леко подведена от информацията в букинг.


Скрит текст:
Мен само веднъж са ме молили за отзив и то от сайт за колективно пазаруване от който си купих елха.  hahaha

Да не е било в малки хотелчета в Гърция, където едно момиче е и камериерка, рецепционист, барманка и т.н. Е момимето е 24 часа там, лъжа няма. Simple Smile

# 276
  • Мнения: 4 992

Реално и да искаш не можеш да отговориш. Имаш право веднъж на коментар, както и хотелиера. По-принцип хотелите които са с изглед, то стаите, които го имат са по-скъпи. Ако не са по-скъпи то са на базата на наличността, което е изрично отбелязано в букинг. Примерно ако са на една и съща цена, 50 стаи са с изглед към морето, а 50 не са, но 70 клиента искат изглед, то 20 остават разочаровани. Наличността е ясна в деня на настаняването, не може да ти се гарантира предварително.
E, ако при резервацията, когато ти излизат конкретните стаи излизат такива, на които изчино пише
''sea view' и са с по-високи цени,  и други по-евтини - изглед 'парк' макар че е улица. ОК, но тук нямаше никакво описание, което да покаже накъде е стаята - само какво има в нея. Заради това написах в доп условия че искам изглед - редно беше да ми пише и да каже може, ама доплащате на място еди колко си, или не можем да ви удовлетворим, а той нищо не ни отговори.

# 277
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
gold__ , в това отношение гърците са много некоректни, поне от моят опит с тях.

На мен на два пъти ми се случи подобно нещо, като единият път си бях платила по-високата цена за стая с морски изглед, но се опитаха да ни настанят в задният двор (т.е. първи етаж, изглед към задният двор на хотела, което даже не беше градинка, а нещо като товарно-разтоварната зона на хотела). И собственика се опита да ни вдигне скандал за това, че си поисках резервираната стая.

# 278
  • София
  • Мнения: 624
В 90% от резервациите чрез booking.com не съм имала проблем. Пише плащане на рецепция, плащам на рецепция. Е сега за лятната почивка не стана. Права резервация, включи се известие за най-ниска цена за този тип стая и условия в рамките на 3 дни, ако открия по-ниска цена възстановяват разликите. Плащане на рецепция. Е да, ама не. Два дни след резервацията сумата е изтеглена, а на третия откривам оферта със стотина лв по-евтина. Писах на booking и вече 10 дни чакам отговор.

# 279
  • София
  • Мнения: 25 810
Да ви питам нещо за 24-те рецепции. Аз винаги резервирам хотели с такива, обаче тази година на 2 пъти ми се случи да няма по цял ден никой не рецепция или поне, когато аз минавам от там ( включително и когато се настанявахме). И трябваше да ги издирвам къде ли не, че да ми обърне някой внимание. Идеята не е ли винаги да има човек там,( разбира се изключвам случаите, в които може да се наложи да го няма рецепциониста за нещо спешно,  тоалетна, ако щеш и т.н.), а не аз да трябва да ги търся... При тези конкретни случаи се почувствах леко подведена от информацията в букинг.


Скрит текст:
Мен само веднъж са ме молили за отзив и то от сайт за колективно пазаруване от който си купих елха.  hahaha

Да не е било в малки хотелчета в Гърция, където едно момиче е и камериерка, рецепционист, барманка и т.н. Е момимето е 24 часа там, лъжа няма. Simple Smile

Не и двата бяха по българското черноморие.  Simple Smile

# 280
  • Мнения: X
Да ви питам нещо за 24-те рецепции. Аз винаги резервирам хотели с такива, обаче тази година на 2 пъти ми се случи да няма по цял ден никой не рецепция или поне, когато аз минавам от там ( включително и когато се настанявахме). И трябваше да ги издирвам къде ли не, че да ми обърне някой внимание. Идеята не е ли винаги да има човек там,( разбира се изключвам случаите, в които може да се наложи да го няма рецепциониста за нещо спешно,  тоалетна, ако щеш и т.н.), а не аз да трябва да ги търся... При тези конкретни случаи се почувствах леко подведена от информацията в букинг.


Скрит текст:
Мен само веднъж са ме молили за отзив и то от сайт за колективно пазаруване от който си купих елха.  hahaha

Да не е било в малки хотелчета в Гърция, където едно момиче е и камериерка, рецепционист, барманка и т.н. Е момимето е 24 часа там, лъжа няма. Simple Smile

Не и двата бяха по българското черноморие.  Simple Smile


Хахахаха шах и мат!

# 281
  • Мнения: 9 992
Да ви питам нещо за 24-те рецепции. Аз винаги резервирам хотели с такива, обаче тази година на 2 пъти ми се случи да няма по цял ден никой не рецепция или поне, когато аз минавам от там ( включително и когато се настанявахме). И трябваше да ги издирвам къде ли не, че да ми обърне някой внимание. Идеята не е ли винаги да има човек там,( разбира се изключвам случаите, в които може да се наложи да го няма рецепциониста за нещо спешно,  тоалетна, ако щеш и т.н.), а не аз да трябва да ги търся... При тези конкретни случаи се почувствах леко подведена от информацията в букинг.


Скрит текст:
Мен само веднъж са ме молили за отзив и то от сайт за колективно пазаруване от който си купих елха.  hahaha

Да не е било в малки хотелчета в Гърция, където едно момиче е и камериерка, рецепционист, барманка и т.н. Е момимето е 24 часа там, лъжа няма. Simple Smile

Не и двата бяха по българското черноморие.  Simple Smile


Хахахаха шах и мат!

 И кое му е шаха и мата?! Злобата на мен защо си я изливаш не разбрах.

Бих допълнила, че в хостели рецепционистите и чистят в България, за хотели не знам. Може и айляци рецепционисти да са били, но кой знае.

# 282
  • София
  • Мнения: 25 810
За пръв път ми се случва такова нещо,айде да кажеш,че един път е случайност...Просто ме нервира факта, че въвеждат подвеждаща информация. И да за хотели говорим,единият с три,  другият с две звезди.
Ох, не ме плашете с Гърция,че за ноември сме резервирали през букинг, дано няма проблеми. Simple Smile

# 283
  • Мнения: 9 992
Много арогантни и самозабравили се хотелиери има в България/ да не кажа повечето/, явно не само у нас. Няма хотел, на който всичко му е наред, все някъде има слабо звено. Все пак сте на почивка, мислете позитивно, гледайте хубавото, не се концентрирайте в лошото. Но в темата " внимавайте с букинг",  хотелиери каква роля имат?

# 284
  • Мнения: 4 292
Момичета, сори, ама глобални обобщения за Гърция са смешни, моля ви не ги правете.
 Аз пък доста често попадам на адекватни отговори на хотелиери. Най-големият проблем изобщо който съм срещала с гръцкото настаняване е, че повечето хора тоя капацитет за нищо го нямат. В апартамент с две спални искат да се настанят с деца, баби, дядовци, че и някое кученце. Често се случва на място и стават разправии. Прави са собствениците според мен и ми е чудно защо клиентите не го разбират.
А някой ще ми обясни ли тая клопка с най-ниската цена в Букинг? Няколко места знам, които се предлагат по-евтино по други начини. Собственикът подписва нещо, че няма да отдава под Букинговата или е тяхна измишльотина?

Общи условия

Активация на акаунт