Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 142
  • 344
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 1 992
Хронологията на оценките е разбъркана, или по-точно със странна подредба. Явно не го вижда и решила, че я мамят.

Не бе. Ядем доматите с колците....
Да предполагам ли, че имаш лична причина да заявяваш такава позиция или просто днес ти е ден за заяждане?
Факт е, че липсват отрицателни мнения, ама пък на тебе щом това не ти харесва,аз какво мога да направя?

# 226
  • Мнения: 4 730
Наистина ги няма, от 1 до 3 пише, че има 7 оценки, а излизат само 3.
И мен ме дразни, че е разбъркана хронологията, аз искам най-новите да са първи, подреждам си ги сама.

# 227
  • Мнения: 13 343
На мен ми излизат 8 Simple Smile Седемте с лоша оценка и едно с 5 и нещо е попаднало в суматохата. На средна оценка (3-5) ми излизат също всичките 54 мнения.

Горе на езиците трябва да цъкнете да не е отбелязан нито един конкретен.

# 228
  • Мнения: X
На мен ми излизат 8 Simple Smile Седемте с лоша оценка и едно с 5 и нещо е попаднало в суматохата. На средна оценка (3-5) ми излизат също всичките 54 мнения.

Горе на езиците трябва да цъкнете да не е отбелязан нито един конкретен.

Е нали ти казах, че всичко разцъках. При маркирани всички езици, избрано оценки от 1 до 3, хронология от нови към стари ми излизат 7 отзива, НО 6 са в графа до оценка 3, а 7-мия е 8,8. Това в конкретния случай.
Наскорох буквах доста хотели и ужасно се изнервих заради това. Имаше случаи когато уж излизат коментарите от съответната категория, но всъщност доста голяма част от показаните мнения са от по-горни категории, а отрицателните липсват. Така и не успях да намеря всички отрицателни.

Явно покрай промените на сайта са бърникали и в отзивите. Не знам дали умишлено не излизат или е проблем на сайта и на промените. Но е факт.

# 229
  • Мнения: 13 343
Еми, не знам. Явно е бъг. Аз ясно ги виждам. Играх си да ги броя 54-те (за седемте е лесно).

# 230
  • Мнения: 1
Аз имам следния проблем днес направих резервация през booking.com за 5 дни в свети влас от там се свързаха с мен по имейл че нямат места. Звънях им да ги питам какво става с резервацията защото ако я анулирам дължа цялата сума те ми казаха да се свържа с ъс сайта. Звъня им на номера който уж трябваше да е на български но всъщност е на английски а аз не разбирам английски и сега си нямам на представа какво да правя.

# 231
  • Пловдив
  • Мнения: 2 797
Пиши им, ще препратят към българския офис, ако е на български. В такива случаи обикновено ти предлагат алтернативна резервация или ти си намираш друга и те канселират служебно първата след потвърждаването на новата.

# 232
  • Мнения: 9 992
Аз имам следния проблем днес направих резервация през booking.com за 5 дни в свети влас от там се свързаха с мен по имейл че нямат места. Звънях им да ги питам какво става с резервацията защото ако я анулирам дължа цялата сума те ми казаха да се свържа с ъс сайта. Звъня им на номера който уж трябваше да е на български но всъщност е на английски а аз не разбирам английски и сега си нямам на представа какво да правя.
Проблема е на хотела, не твой. Длъжни са да те настанят или да ти намерят хотел с подобни условия. Ако искаш да канселираш също могат да ти сътрудничат.

Ако имаше начин да не се виждат негативните коментари, хотелите щяха да го ползват. Няма такова нещо с криене, кой как яде доматите не ме интересува. И да, има причина да го говоря.

# 233
  • Мнения: 6 991
Момичета, нормално ли е три дни да се бави публикуването ми на мнение относно хотела, в който почивахме?  Има ли някакъв срок, в който трябва да бъде публикувано ?

# 234
  • Мнения: 9 992
Момичета, нормално ли е три дни да се бави публикуването ми на мнение относно хотела, в който почивахме?  Има ли някакъв срок, в който трябва да бъде публикувано ?
Нямам идея, но може да излезне назаде, без значение че е ново мнение. Подрежда ги по месец, не по и година и месец.

# 235
  • Мнения: 6 991
В момента мнението ми в букинг е със статус,,изчаква одобрение,,...Три дни ми се струват много, за да бъде публикувано.

# 236
  • Мнения: 4 292
И на мен не ми излезе мнение. Много исках да похвала един хотел в Банско, който запазихме от там нарочно. Засилих се на 3 езика да ги похваля и нъцки, не излезе.

# 237
  • Мнения: 2 185
Аз наскоро давах мнения за три италиански хотела и много бързо ми публикуваха мненията, само за българския се забави много, може би десетина дни. Всички бяха резервирани за едно пътуване.

# 238
  • Мнения: 9 992
Работя в хотел. Случвало ни се е да получаваме коментар от клиент, който се е настанил предната вечер и още не е напуснал. Някои отзиви идват след месец. Интересно ми е това, което казвате. Мислех, че клиентите си бавят коментарите, а то явно и системата ги бави.

# 239
  • Мнения: X
Яяяя имало нещо, което и ти да не знаеш за букинг. О, чудо на чудесата.
Хайде сега си представи, че системата е бъгната или настроена някои мнения да не излизат. И това няма общо с правата на хотелите.


Мненията се одобряват на съответния език. Българският офис, както знаем е особено полезен 😄. Мнения на български са ми се бавили и по 20 дни. На английски -макс 4/5 дни.

Общи условия

Активация на акаунт