eMAG

  • 95 847
  • 763
  •   1
Отговори
# 495
  • Русе
  • Мнения: 7 794
Има срокове все пак а и не всички се обаждат да потвърждават. Гледай статусът в профила си. Hands Plus1

# 496
  • Мнения: 815
Здравейте, ако статусът на поръчката ми е "одобрено плащане", означава ли, че е потвърдена като наличност и следва изпращане?

# 497
  • Мнения: 14 490
Има срокове все пак а и не всички се обаждат да потвърждават. Гледай статусът в профила си. Hands Plus1

Доставчик и на двете неща е емаг

# 498
  • Русе
  • Мнения: 7 794
Здравейте, ако статусът на поръчката ми е "одобрено плащане", означава ли, че е потвърдена като наличност и следва изпращане?

Не знам на 100 % но поред моят опит хич не е означава това. Дано да няма проблем и да я изпратят. Затова не плащам с карта в бг сайтове. Да пипна стоката, да прегледам и тогава плащам. Всичко което пуснах днес, го пуснах с наложен платеж, че да не се разпрявам с банки и търговци после.

Доставчик и на двете неща е емаг

Едва ли за останалите търговци има срокове а за самите Емаг няма. Жалко, че няма рейтинги

# 499
  • Мнения: 4 872
При предишното голямо намаление ми забавиха доставката с една седмица- първоначалната упомената дата за доставка мина и замина, но в сайта статуса стоеше 'очаква се  доставка'.
Сега си бях запазила сервиз за хранене в любими и в деня на черният петък беше с вдигната цена и ударно намален на редовната си такава Smirk Иначе имаме няколко големи уреда купувани от сайта и обикновено се намират на добри цени, когато няма официални намаления.

# 500
  • Мнения: 714
Вчера поръчах две играчки и днес ги получих. Не очаквах толкова бърза доставка.

# 501
  • Мнения: 2 299
До скоро нямах проблем със стока купена от Емаг или с доставка, ама уж реших услуга да правя на роднина, то мечешка стана 😁
Баща му на ММ искаше климатик и ММ избра...гледахме го в Техномаркет за 850лв, в Емаг беше 820лв, като го имаше и разопакован за 740лв.
Аз съм си взимала няколко пъти разопаковани продукти от тях и освен опаковката не е имало друг проблем.
Та викам ще му спестим на човека, някой лев и ще го поръчаме разопакован.
На 11.11 правя поръчката, очакваната доставка я промениха с ден и на 14.11 вече ще пристига.
Поръчвам я от моя профил в сайта, но написах адреса и телефона на баща му на ММ, защото нали у тях ще е доставката.
Пристигнал куриера на Еконт, обаче носил само вътрешното тяло...баща му на ММ не можал да разбере, защо така, куриера му казал, че в петък ще му доставят другата част и той се зачудил, дали да го взима, да го плаща, тъй като пък в петък, когато се очакваше доставката, щеше да отсъства от вкъщи и да оставя баба му на ММ да се занимава с плащането...жената е на възраст, решил да го плати все пак живеем в малък град с куриера се "знаят".
Та стана петък, събота...никой не се обажда за доставка.
Звъня на националния телефон на Еконт казвам си номера на поръчката и операторката: ми дали сте друг телефон за поръчката, не мога да ви дам информация.
Следобед ММ беше при баща си, викам му звънни от на баща си телефона на Еконт на него пък му казали,че трябва на който е на името той да се обади, от телефона, който е даден...т.е. профила е мой и излиза моето име, ама с телефонния номер на ММ на баща му...
Та на другия ден звъня от на баща му на ММ телефона и...ми казват ами нямаме информация, къде ви е другата част от пратката, ще направим запитване.
И така една седмица аз звъня ту на Еконт, ту на Емаг на кол центъра и всеки ден е нов служител и ми казват сега се запознавам със случая, пращаме запитване, ще ви се обадим, когато имаме информация...пиша им на имейл...никакъв отговор, никой не ми звъни, като звънна аз...същото пращаме запитване, нямаме информация...
Пуснах си жалба в КЗП...ама и там само е регистрирана, докато вземат някакви мерки, то драмата ще свърши...
Последния път, като звънях на кол центъра на Емаг вече бях вбесена и казах на служотелката, че искам компенсация за това, че не са си изпълнили срока на доставка и ме мотат и не ми дават никаква информация кога и дали ще си получа продукта, пък и е заплатена цялата сума за него...мънка ми по телефона, трябвало да пита мениджъра...питай го, викам ако искаш дай му телефона аз да го питам.
На черния петък, пак този сайт, дето ми беше станал черен вече 😁 пуснаха същия климатик на цена под 600лв, поръчах го и пуснах разопакования за връщане.
Обадих се на кол центъра, да предупредя, че съм го пуснала за връщане, обаче съм получила само половината от него, да не ми търсят после и другата част, но казах, че пак си искам компенсация за причиненото неудобство. Тя пак беше "нова", смисъл не бях говорила с нея по телефона, та мълчи...какво да каже, като не ми знае сагата с климатика...
Днес ми се обадиха от Еконт, че намерили външното тяло...ама им казах че ще го връщам...
Остана само да видим заслужаваше ли си цялото това чакане и нерви...
Смисъл, дали ще ми изплатят цялата сума плюс куриерските, които вече са 15лв за големи електроуреди, дали ще ме компенсират по някакъв начин и не по - малко важното, дали ще изпратят климатика, който поръчах на 600лв...да не се окаже изчерпана наличност.
Че така ако стане, не само че не спестих на човека пари, ами и един месец стои без климатик 😓

# 502
  • Мнения: 2 028
Много неприятна случка.  Дълбоко се съмнявам да направят нещо за компенсация, било дори и под формата  на ваучер например. Учудена съм, че Еконт са се изложили така. Аз имах подобни проблеми с M&BM, само те си знаят как изгубиха цяла маса и бюро, но това е друг въпрос.
Днес поръчах малък електроуред, надявам се да дойде до края на другата седмица, че ми е спешен.

# 503
  • Мнения: 2 290
Даа, наистина много неприятно се е получило.
Случаят е доказателство, че понякога по-евтиното излиза по-скъпо.
От Емаг не купувам никаква техника.
Тази година от тях се отчетох с една елха - децата я чакат с нетърпение Smile

# 504
  • Мнения: 5 255
KaPaMeJl, в случая в Еконт е причината, а не в eMAG.
Може да се окаже „Всяко зло за добро“ и да спестиш повече пари, ако ти изпратят същия климатик и всичко му е наред.

# 505
  • Мнения: 2 998
Да ви попитам какво значи този мейл:
"Благодарим ти за направената поръчка!
В случай на потвърдена наличност можеш да очакваш доставка в периода 24 ноември - 10 декември 2018 . Ще те уведомим по имейл и SMS, след като изпратим поръчката към избрания от теб офис на куриер."
Трябва ли да чакам нов мейл за потвърждавене на наличност? И значи ли, че могат да ми откажат поръчката?

# 506
  • Русе
  • Мнения: 7 794

Трябва ли да чакам нов мейл за потвърждавене на наличност? И значи ли, че могат да ми откажат поръчката?

Да, трябва. И да, може да я откажат  Tired

# 507
  • Мнения: 5 255
Да ви попитам какво значи този мейл:
"Благодарим ти за направената поръчка!
В случай на потвърдена наличност можеш да очакваш доставка в периода 24 ноември - 10 декември 2018 . Ще те уведомим по имейл и SMS, след като изпратим поръчката към избрания от теб офис на куриер."
Трябва ли да чакам нов мейл за потвърждавене на наличност? И значи ли, че могат да ми откажат поръчката?
Нито имейл получих, нито SMS, а пратката ми е в Еконт.
Според мен е стандартен имейл и застраховка, ако откажат да изпратят някои от продуктите.

# 508
  • Мнения: 2 998
Ясно, благодаря ви!

# 509
  • Мнения: 2 299
Всъщност съм пропуснала частта в която от Еконт ми се обадиха, може би седмица след доставката и ми казаха, че в техен склад я няма другата част, т.е. външното тяло.
И че те са пратили запитване, къде е и аз да пратя ( вече го бях направила де).

Общи условия

Активация на акаунт