eMAG

  • 95 759
  • 763
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 21
screwtherules, батерията може ли да се сменя?
Да

# 391
  • Мнения: 5 249
Провери ли батерията дали има предпазно фолио/тиксо, за да няма контакт с телефона и съответно да не се изтощава батерията?

# 392
  • Мнения: 21
Провери ли батерията дали има предпазно фолио/тиксо, за да няма контакт с телефона и съответно да не се изтощава батерията?

Нямаше фолио/тиксо, телефона като пристигна беше със сложена батерия в самия телефон..

# 393
  • София
  • Мнения: 376
Провери ли батерията дали има предпазно фолио/тиксо, за да няма контакт с телефона и съответно да не се изтощава батерията?
И аз поръчах телефон от за подарък по същия начин като го включих не тръгна,моя мъж махна някакво предпазно фолио от батерията и тръгна...в първия момент помислих че съм карък с телефона...така че би трябвало да има нещо на самата батерия newsm78

# 394
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Селски номера с лъжите.

Селските номера са на Е-маг !!! Които много добре знаят какво пробутват на балъците-клиенти.
Аз не знам с какво мами клиентката получила счупен абсорбатор. Това дали си е рязала кабела и после си го е възстановила не мисля че с нещо ощетява някого.
Аз лично многократно съм преправял много неща след като съм ги купувал. Просто защото са боклуджави и недонаправени. Последно купих от магазина на жената един малък настолен шмиргел с гъвкава шлифовалка. Баща и има голям магазин на Околовръсното -всичко за покрива и покрай основните продукти продава и разни машинки. Та шмиргела е на Райдер. Същият като този който пуснаха в Лидл. Но Лидлският беше доста пластмасов. Райдърският е с метални предпазители и за това като жената ми свали още 10 лева и падна много под Лидълският като цена ми го донесе да го тествам. Оказа се че има голям аксиален луфт и единият камък опира в статорното тяло. Вместо да и го върна, отвих камъка и добавих шайба. Проблема се реши.

Брееей,че сте разбирачи!И кво...от кашона в контакта.а? Simple Smile браво,че сте толкоз умни!

Принципно и аз като купя нещо първо го тествам и после го променям ! Ако е студено на вън може леко да се изчака да се осуши уреда от образувалият се конденз заради различните температури и после да се тества.

Последна редакция: ср, 20 дек 2017, 12:07 от kossis

# 395
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
Селски номера с лъжите.

Селските номера са на Е-маг !!! Които много добре знаят какво пробутват на балъците-клиенти.
Аз не знам с какво мами клиентката получила счупен абсорбатор. Това дали си е рязала кабела и после си го е възстановила не мисля че с нещо ощетява някого.
Аз лично многократно съм преправял много неща след като съм ги купувал. Просто защото са боклуджави и недонаправени. Последно купих от магазина на жената един малък настолен шмиргел с гъвкава шлифовалка. Баща и има голям магазин на Околовръсното -всичко за покрива и покрай основните продукти продава и разни машинки. Та шмиргела е на Райдер. Същият като този който пуснаха в Лидл. Но Лидлският беше доста пластмасов. Райдърският е с метални предпазители и за това като жената ми свали още 10 лева и падна много под Лидълският като цена ми го донесе да го тествам. Оказа се че има голям аксиален луфт и единият камък опира в статорното тяло. Вместо да и го върна, отвих камъка и добавих шайба. Проблема се реши.

Брееей,че сте разбирачи!И кво...от кашона в контакта.а? Simple Smile браво,че сте толкоз умни!

Принципно и аз като купя нещо първо го тествам и после го променям ! Ако е студено на вън може леко да се изчака да се осуши уреда от образувалият се конденз заради различните температури и после да се тества.

Предполагам сте наясно, че такъв неоторизиран сервиз в домашни условия, изключва ползването на гаранционно обслужване след това.

# 396
  • Мнения: 21
Е фолиото на цялата батерия ли беше или само в горната част или там където трябва да даде контакт? Поне доколкото видях аз цялостно фолио нямаше, а се съмнявам да сложат само в горната част някаква невидима лента? Така или иначе го пратих на сервиза им..

Последна редакция: ср, 20 дек 2017, 20:27 от bubanka

# 397
  • Мнения: 5 249
Скрит текст:
Провери ли батерията дали има предпазно фолио/тиксо, за да няма контакт с телефона и съответно да не се изтощава батерията?
И аз поръчах телефон от за подарък по същия начин като го включих не тръгна,моя мъж махна някакво предпазно фолио от батерията и тръгна...в първия момент помислих че съм карък с телефона...така че би трябвало да има нещо на самата батерия newsm78

Е фолиото на цялата батерия ли беше или само в горната част или там където трябва да даде контакт? Поне доколкото видях аз цялостно фолио нямаше, а се съмнявам да сложат само в горната част някаква невидима лента? Така или иначе го пратих на сервиза им..
Точно там е.

# 398
  • Мнения: 21
Скрит текст:
Провери ли батерията дали има предпазно фолио/тиксо, за да няма контакт с телефона и съответно да не се изтощава батерията?
И аз поръчах телефон от за подарък по същия начин като го включих не тръгна,моя мъж махна някакво предпазно фолио от батерията и тръгна...в първия момент помислих че съм карък с телефона...така че би трябвало да има нещо на самата батерия newsm78

Е фолиото на цялата батерия ли беше или само в горната част или там където трябва да даде контакт? Поне доколкото видях аз цялостно фолио нямаше, а се съмнявам да сложат само в горната част някаква невидима лента? Така или иначе го пратих на сервиза им..
Точно там е.

Тц,тц... как не го видях там, понеже цялостно нямаше и въобще не обърнах внимание, че горе може да има. Чак и в сервиза го пратих.. дано там поне се усетят ..

# 399
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Селски номера с лъжите.

Селските номера са на Е-маг !!! Които много добре знаят какво пробутват на балъците-клиенти.
Аз не знам с какво мами клиентката получила счупен абсорбатор. Това дали си е рязала кабела и после си го е възстановила не мисля че с нещо ощетява някого.
Аз лично многократно съм преправял много неща след като съм ги купувал. Просто защото са боклуджави и недонаправени. Последно купих от магазина на жената един малък настолен шмиргел с гъвкава шлифовалка. Баща и има голям магазин на Околовръсното -всичко за покрива и покрай основните продукти продава и разни машинки. Та шмиргела е на Райдер. Същият като този който пуснаха в Лидл. Но Лидлският беше доста пластмасов. Райдърският е с метални предпазители и за това като жената ми свали още 10 лева и падна много под Лидълският като цена ми го донесе да го тествам. Оказа се че има голям аксиален луфт и единият камък опира в статорното тяло. Вместо да и го върна, отвих камъка и добавих шайба. Проблема се реши.

Брееей,че сте разбирачи!И кво...от кашона в контакта.а? Simple Smile браво,че сте толкоз умни!

Принципно и аз като купя нещо първо го тествам и после го променям ! Ако е студено на вън може леко да се изчака да се осуши уреда от образувалият се конденз заради различните температури и после да се тества.

Предполагам сте наясно, че такъв неоторизиран сервиз в домашни условия, изключва ползването на гаранционно обслужване след това.

Наясно съм че от Емаг няма да си купя нищо повече за мене или за моя роднина.
Второ съм наясно че едно време в Пан сервиз ми откраднаха едно СД на уредба Самсунг което беше зацапано и ми набутаха още по износено, изгориха ми на кинескопният телевизор Самсунг приемника на дистанционното заради постоянни проблеми със захранването на този модел. Оня объркал два еднакви кабела. За телефона Сони който купих от Виваком с договор и стана като петниста хиена дисплея ми се наложи да намеря връзки за да го оправят в сервиза и накрая пак петната се появиха.............. Ако продължа с автосервизите ще напиша роман за некадърниците които работят там и за щетите които нанасят при даден ремонт.
От тогава гледам аз да съм първият възможен сервиз за каквото и да е било стига да имам инструмент и познания.
На лелтята примерно първият път на ЛСД Самсунг - телевизор (извънгаранционен) понеже го гледа денонощно захранването не издържа и като го отворих видях че Грец схемата беше със студени спойки.  След запояване заработи. Вторият път след около година вече се наложи в сервиза да подменят ключовите транзистори с по мощни защото бяха изгоряло.
Така че в момента продължавам да купувам инструменти и за гаража и за битовата техника за да мога да се отърва от Некадърниците в тези оторизирани сервизи които гледат да замажат положението както могат в гаранция.
Пред много години работих в един сервиз за битова техника. Там един гаранционен хладилник с запушен кондензатор няма да забравя как майсторите байпасираха запушването на кондензатора и така беше оправен. Е вярно заработи, но не смениха целият кондензатор отзад както следва.

И ако трябва да обобщя -аз никога не губя гаранция !
Защо ли, ами първо избягвам да купувам техника от амбулантни магазини като Е-маг, ако имам все пак проблем със някой уред проверявам дали сам не мога да го оправя без да нарушавам цялостта му и ако не мога го пращам чак тогава в реален сервиз.
-----------

Сега, да ви питам вас Вълшебство като виден спец в този форум, как точно оторизираният сервиз на Райдър би ми оправил настолният мини-шмиргел който заводски е дефектен и статора играе аксиално на лява на дясно като пишеща машина ? Вероятно ще си поиграят да ми търсят въпросната шайба която не е предвидена като резервна част...........аз не го вярвам.

Последна редакция: ср, 20 дек 2017, 21:38 от kossis

# 400
  • Ако ви трябвам, да знаете, че съм на същото място, където бях и когато не ви трябвах.....
  • Мнения: 12 673
kossis този последния ферман не го изчетох,но те признавам бе човек!Голям карък си явно  Laughing Всичко което купуваш е развалено  Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Аз съм нямала проблеми с нищо от Емаг.Имам и въпросната машина на Делонги.Почти три години си работи безотказно.

# 401
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
Скрит текст:
Селски номера с лъжите.

Селските номера са на Е-маг !!! Които много добре знаят какво пробутват на балъците-клиенти.
Аз не знам с какво мами клиентката получила счупен абсорбатор. Това дали си е рязала кабела и после си го е възстановила не мисля че с нещо ощетява някого.
Аз лично многократно съм преправял много неща след като съм ги купувал. Просто защото са боклуджави и недонаправени. Последно купих от магазина на жената един малък настолен шмиргел с гъвкава шлифовалка. Баща и има голям магазин на Околовръсното -всичко за покрива и покрай основните продукти продава и разни машинки. Та шмиргела е на Райдер. Същият като този който пуснаха в Лидл. Но Лидлският беше доста пластмасов. Райдърският е с метални предпазители и за това като жената ми свали още 10 лева и падна много под Лидълският като цена ми го донесе да го тествам. Оказа се че има голям аксиален луфт и единият камък опира в статорното тяло. Вместо да и го върна, отвих камъка и добавих шайба. Проблема се реши.

Брееей,че сте разбирачи!И кво...от кашона в контакта.а? Simple Smile браво,че сте толкоз умни!

Принципно и аз като купя нещо първо го тествам и после го променям ! Ако е студено на вън може леко да се изчака да се осуши уреда от образувалият се конденз заради различните температури и после да се тества.

Предполагам сте наясно, че такъв неоторизиран сервиз в домашни условия, изключва ползването на гаранционно обслужване след това.

Сега, да ви питам вас Вълшебство като виден спец в този форум, как точно оторизираният сервиз на Райдър би ми оправил настолният мини-шмиргел който заводски е дефектен и статора играе аксиално на лява на дясно като пишеща машина ? Вероятно ще си поиграят да ми търсят въпросната шайба която не е предвидена като резервна част...........аз не го вярвам.

За разлика от Вас не претендирам да съм спец. Само подчертавам какво пише в гаранционните условия (от всички магазини - не само от Емаг).

Последна редакция: чт, 21 дек 2017, 10:03 от bubanka

# 402
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Боли ме ........ какво пише в гаранционните.........

Относно техниката която купувам- до тук всичко е ок и работи отлично. Но се доверявам на точните марки и магазини.
Преди време съм имал проблеми със първите СД уредби които бяха доста чувствителни на замърсяване на оптиката. А кинескопният Самсунг вече е пратен на Вилата да работи там. И там пак му правих захранването. Просто Полска сглобка с калпаво захранване.
За на лелеята ЛСД то - нечовешка експлоатация.

Това с Кафемашината  на Делонги- или вашата е качествена купена на реална цена от Емаг или сте супер късметлийка !  
Като се има в предвид че при мене се наложи да пристъргвам конуса на крана за парата за да уплътни се считам и аз за късметлия защото реално не съм купувал част, а я донапасвах. Други са купували разни счупени щуцери и тнт.... Но аз я купих от прекупвач -работещ вероятно в Е-маг. Та той си е продал най доброто от брака.

Аз лично сам си купих една прахусмукачка на Блек-ендекер за кола на 12 в от Ефак. Работи отлично за сега, но я платих с много малка отстъпка.
Та каквото платиш - това и ще получиш !

А и телефон с договор от Виваком и останалите мародери Йок ! Два пъти правя тази грешка и все греда...... Третия ми телефон е от Технополис с 15 % намаление. Амолед- А3. Е как пък не стана проблем с него..........

А колко инструмети купих от Ташев и Галвинг, Практикер и Лидл.
И като изключа на Лидл леките изцепки и замени всичко е на 6 !

Последна редакция: чт, 21 дек 2017, 12:26 от kossis

# 403
  • София
  • Мнения: 759
Не съм Вълшебство, но ще кажа. По закон и ако продуктът е в гаранция и по някаква причина не може да се ремонтира, се заменя с нов такъв или се връщат парите заплатени за него.

Последна редакция: чт, 21 дек 2017, 00:52 от gery1

# 404
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 853
Боли ме ........ какво пише в гаранционните.........


Не мисля да коментирам повече, явно няма смисъл.  Весели празници !  Peace

Общи условия

Активация на акаунт