Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 29
Здравейте.

Имам доста интересен и сложен за разгадаване въпрос.

Неотдавна закупих едно Ауди А4, 2.0 ТДИ, 2013 година, 177 к.с. на близо 180.000 км.

В началото изглеждаше всичко като по мед и масло, но като измина 20-30 км всеки път (тоест като загрее добре двигателя) светва червената лампичка, казвайки ми че "Налягането на маслото е ниско, спрете мотора", но това го прави само когато колата е спряна (на светофар примерно) и на загрян двигател.

Смених маслото с чисто ново 5W30 както и масления филтър и датчика за налягането.

Стигнахме до помпата...но се оказа, че и тя е в отлично състояние, сменяна скоро.

След това погледнахме и двигателя, перфектен.

Какво може да бъде? Май остават 2 варианта...или маслото да не е ок на топъл двигател или има една поставка на помпата с 4 клапана, която може да дава дефект.

Някой имал ли е подобен проблем?

Благодаря ви.

# 1
  • Мнения: 507
 На първо време,потърси ли мнение във форума на Ауди,има доста по-компетентни.А кой ти погледна,доколкото съм чула от ММ,компютъра продължава да отчита проблем,защото не е изчистена "грешката" след смяната на маслото.

# 2
  • Мнения: 29
Здрасти,daria_30. Благодаря за отговора, грешката бе изчистена след смяната на маслото и датчика, но пак се появи.

# 3
  • Мнения: 316
Бих заложил на калпаво масло. А нивото му как е, да не е прекалено ниско?

# 4
  • Мнения: 29
Маслото е ТОП, току що сменено, нивото е перфектно. Говорим за Gastrol Edge 5W30 Long Life. В началото като го смених може би около 200 км нямаше никакъв проблем, но после пак се появи. Вчера ми казаха, че ще се пробваме да сменим помпата (въпреки че изглежда наред) заедно с някаква си стойка на филтъра, която имала 4 пластмасови легла на клапаните и ако някое се е затлачило може да е проблема в това - помпа 450 лв, стойка 650 лв. Не ме притесняват тези 1100 лв, а това че проблема може и да не се реши, защото не ми изглеждаха много сигурни.

# 5
  • Мнения: 29
Здравейте отново. Смениха ми цялата маслена система (помпа, стойка, датчик, радиатор), но проблема не изчезна. Като е загрял мотора и колата спре на престой, 800 оборота лампичката за ниското налягане на маслото светва. Никой не може да помогне с решаването на проблема. Някакви идеи оттук нататък?

# 6
  • Мнения: 1 625
Пробвахте ли при официалния вносител? Един преглед със съответната диагностика едва ли би Ви струвал над 100.лв. но поне биха могли да бъдат полезни.
не че ВАГ са образец за надежност, естествено - карам втора нова тяхна кола и зная за какво става въпрос, но все пак не може да им се отрече, че техниката и документацията с която разполагат е на ниво.
Само дето нерядко ползващите ги не могат да работят с тях, за съжаление...
Все пак, може да има полза.

# 7
  • Мнения: 29
Благодаря Ви за отговора. Разбира се, минах диагностика 2 пъти, но грешката, която отчита компютъра е само липса на налагане при ниските обороти. Затова смених цялата маслена верига помпа, датчик, стойка, филтър, масло. Коляновия вал и лагерите са перфектни (така каза майстора, без капка износване) и изключихме и тях като възможност. Познат инженер ми каза, че не е и главата, защото ако тя е проблемна налягането ще е високо, а не ниско. Сега се започва да се гледа над главата, тоест горната част...двигателя. Има 2 разпределителни вала, които ако са износени може да са проблем, но не знам защо си мисля, че и те ще са наред както всичко останало и майсторите пак ще са шах и мат. Този модел няма лагери на разпределителните валове.

# 8
  • Мнения: 1 625
Е, това е, влезли сте във филма.... Не знам какво да Ви кажа. Два пъти го играх - ведниж ми прекъсваше един цилиндър и докато стигнат до кондензатора (бобината) на свещта (Тигуал 2010 на 60.000 бензин) минаха през смяна на четирите свещи, софтуер на компа, бензинова помпа и т.н., всичко ново. Накрая питам - е тия кинти докато уцелите сега кой ще ми ги върне - а те, ами те си бяха за смяна....  Сладурковци...
Втори случай - приложението за хендс фри разпознава телефон до 2010 година. 20 пъти исках да ми ъпдейтнат софтуера - не мойело. Да съм си купел нова уредба (4 бона) Не е истина.
Ходих по работа до Мюнхен с колата - стуваше ми 150 евро и 2 часа чакане в сервиза, примолих се да го видят, иначе там без час не става... И не ми смениха уредбата...
Не знам, вижте във форума на Фолксваген, може да помогнат с читав майстор....
Кой знае каква глупост е...

# 9
  • Мнения: 30
А дали налягането е наистина ниско? Нека да ти закачат един прост механичен манометър към маслената система и да се види  колко бара ТОЧНО показва и колко трябва да е.Като сервизи мога да препоръчам https://g.co/kgs/WvRvxT
 или https://g.co/kgs/fxPe7o

# 10
  • Мнения: 29
Благодаря на всички. Изглежда, че проблема е намерен. На последните модификации на тези автомобили разпределните валове са прикрепени директно към главата без лагери. Има износване и следователно се налага смяна на цялата глава. До 2-3 седмици ще съм я тествал и ще пиша окончателно.

# 11
  • Мнения: 29
Поствам крайният ъпдейт ако някой ден друг има подобен на този проблем. След като се смени цялата маслена система смених и главата (оборудвана с всички повдигачи, разпределителни валове и.т.н), но колата не се излекува дори след смяната на главата. Майстора, който е уникално сръчно и съвестно момче, разглоби отново цялата кола на части и откри проблем в маслените дюзи на 4-те цилиндъра. Замери налягането им и то бе недостатъчно, смени ги с нови  (4 дюзи по 30 лв едната) и вече всичко е наред, колата е като нова.

# 12
  • Мнения: 316
Цяла нова оборудвана глава ... тая кола златна е излязла. Но пък поне си знаеш, че всичко ѝ е наред занапред.

# 13
  • Мнения: 66
Лелее , 3 месеца са те въртяли на шиш, докато открият проблема. Много неприятна работа.

# 14
  • Мнения: 1
Здравейте,имам същото Audi със същия проблем. Бихте ли ме насочили към Вашия майстор 0876482938

Общи условия

Активация на акаунт