Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 16 ян. 2017, 20:00 ч.

LA REDOUTE.FR - 231

  • 60 027
  • 506
  •   1
Отговори
# 495
  • Варна
  • Мнения: 5 660
Моя втори диспут в пейпал приключи в моя полза. Връщат ми едната от дублираните суми.
Доволна съм.

И да попитам - платилите с карта нямат проблеми, нали?
Как успя да си получиш парите обратно? При мен диспутът беше отказан Sad
Какво основание си писала втория път?

Пак ще напиша. Поръчката ми е една, с две плащания. За всяко едно от двете може да се пусне диспут в пейпал.
Към едното пуснах диспут за неоторизирано плащане и го отказаха за 24 часа както при всички.
Реших да пусна друг диспут за другото от двете плащания. От години не бях пускала диспути, има промени в пейпал, реших да ползвам Dispute Reason - Incorrect transaction amount.
Тук трябва да се въведе правилната сума която е трябвало да бъде изтеглена. В нашия случай е 0/нула/, но с нула няма как да се пусне, затова написах сума 0,01 евро.
В описанието писах каквото се сетите Simple Smile)) Ще ви сложа текста ама не се смейте Simple Smile
Скрит текст:
Hello, On 29.09.19 I made an order on laredoute.fr for 33,08 euro. I have a confirmation of the order with a invoice for this sum. I have no other orders from this website this year. I paid through Paypal because I thought I’m protected from fraud or data misuse. On 1.10.2019 there is a transaction on my Paypal account with the number Transaction ID 6D219905X5632150L of the sum of my order, 33.08 euro. Sadly, on 11.10.2019 the seller has received a second payment Transaction ID 5Y0029807X5857216 of the same sum 33.08 euro. One of the transactions is has no justification, and only one has a written justification the number of my order. And there is no way there could be a justification, when my order is just one, the sum which I’ve confirmed the payment for and have a confirmation email for 33.08 euro. I am very disappointed by this situation. And also angry because I didn’t think that a double payment of the same sum could occur through Paypal. I’ve used your platform for many years and have always thought it to be very stable and trustworthy for my money. I hope this is a temporary situation and that you will undertake the measurements needed so I can receive my money back. I can attach the order’s confirmation email so you can see that the sum is 33.08 and not 66.16 euro. I hope you will take my case seriously and you will help me. Thank you in advance.

Има опция да се прикачи файл, доказателство някакво при желание. Аз прикачих сканирана част от потвърдителния мейл на поръчката където се вижда номера и и сумата.
На 17.10 го пуснах, има 10 дена в които чакат отговор от продавача. Както и очаквах, те не дадоха никакъв и сутринта, кейса е решен в моя полза. Връщат ми сумата с един евро цент по-малко както претендирах.

Дано съм от помощ.
 Peace

# 496
  • София
  • Мнения: 693
Flash, много благодаря за бързия и подробен отговор. Пуснах диспут и сега остава да чакам какво ще се случи. Усмихнат ден от мен  Hug

# 497
  • Мнения: 292
Имам поръчка от 29.09., получих я , изтеглената сума е на 1.10., сега поглеждам в пп и на 29.10. ,днес, е изтеглена отново сумата - месец след това и то от картата, която скоро регистрирах в пп, а не от тази която съм плащала, защото сумата там е малка.  Имат ли право?

Последна редакция: вт, 29 окт 2019, 22:01 от ina21

# 498
  • Мнения: 691
E, нямат, разбира се. Ти провери ли внимателно? Отказа ли автоматичното плащане?

# 499
  • Мнения: 292
E, нямат, разбира се. Ти провери ли внимателно? Отказа ли автоматичното плащане?
Да, отказах го, погледнах банкирането на картата, с която съм платила и над 10 пъти опити за теглене, но е неуспешно, защото сумата не е достатъчна и накрая са изтеглили от другата карта #Cussing out

# 500
  • София
  • Мнения: 2 275
За съжаление ПейПал имат право да дърпат пари от всеки източник, който е регистриран при тях.

# 501
  • София
  • Мнения: 693
Здравейте,
Аз пуснах диспут по начинa, описан от Flash (за което още веднъж много й благодаря).
Вчера Laredoute са ми върнали парите. Странно, защото имам отказ на диспута от paypal с причина, че парите вече са ми възстановени.
Какво точно се е случило не знам, но парите са ми обратно по сметката. Дали от сайта доброволно са ги върнали или не - не мога да кажа. Аз реално с тях не съм общувала по въпроса.

Възползвах се от тази оферта:
https://www.laredoute.fr/pplp/cat-1326.aspx#shoppingtool=treestructureflyout

КОД:FAMIL

Последна редакция: ср, 06 ное 2019, 19:26 от brayan__

# 502
  • София
  • Мнения: 130
Дали може да ми кажете какво предлагат след като направиш поръчка? От преводача разбирам, че може да се абонираш срещу годишна такса, получаваш 10% отстъпка от всяка поръчка... Но не разбирам изгодно ли е и какво точно получаваш.

# 503
  • София
  • Мнения: 693
Определено мога да похваля Laredoute този път. Поръчката е при мен 36 часа след пускането.
Получих това яке, което от доста време исках и оглеждах: https://www.laredoute.fr/ppdp/prod-518067751.aspx
Съвсем в унисон с природата навън, но за жалост на мен ми е леко голямо и си търси нов собственик. Размер 36, отговаря си.
Скрит текст:
19 лв

# 504
  • Варна - Черна гора
  • Мнения: 266
Здравейте,
издирвам раничка SNOOPY розова. Изпращаха ги като подарък в комплект с хавлия.
Използвам снимка от албума на Ева.
SNOOPY

# 505
  • Sofia
  • Мнения: 6 539
Днес получих два мейла от Пейпал че Ларедут ми връщат двете двойно платени поръчки.
Според мен е резултат на кореспонденцията ми във Фейсбук с Ларедут. Пейпал ми отхърлиха всички диспути.

# 506
  • Мнения: 292
С благодарности към Flash* bouquet и писмото й. Аз за първи път отварям диспут в пп за двойно платена поръчка и след десетия ден пп ме уведоми, че Ла редут ми възстановяват парите по картата. Все още ги няма по картата, дано скоро се появят. Още веднъж благодаря, Flash* bouquet bouquet bouquet

Общи условия

Активация на акаунт