Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 210
  • Мнения: 1 310
Момичета, имам един административен въпрос.
Направих си по погрешка регистрация и съответно ми назначиха служебен Наставник. Може ли профила ми да бъде изтрит или деактивиран?
Доколкото знам не. Ако през даден профил не се пусне поръчка 6 месеца доколкото знам го изтриват. Иначе при самостоятелно регистриране наистина се назначават наставниците служебно и не може да сте при когото си изберете. Затова винаги съветвам хората да не се регистрират самостоятелно в сайта, защото не е сигурно този наставник колко ще ви помага, а то наистина в началото си има нужда от това.
Иначе може да направите профил на ваш близък, човек от семейството ви например, да ви регистрира избран от вас наставник, и да си работите през този профил, не е проблем.

# 211
  • Мнения: 2
И аз се саморегистрирах, наставникът ми не се обади. Много съм благодарна на mamamishi, много ми помогна!

# 212
  • София
  • Мнения: 175
Благодаря, mamamishi!

А защо въобще няма полета за редактиране на данните - например при въвеждането на мобилен телефон има една нула и заради това не може да се изпрати код за верификация?

# 213
  • Мнения: 1 310
Да, това с редактиране на данните е малко кофти...има неща на сайта, които могат да се пооправят според мен. И разни такива особености, както с телефона и избиране на офис за доставка и други. Това е още една от причините някой да те регистрира, защото имат опит вече. Моята наставничка е невероятно добра във всичко, винаги разчитам на нея и направо извадих късмет, защото не я познавам лично, а я намерих случайно в интернет.
Иначе мисля, че и тук на първа страница на темата ще е добре да се обобщят под някаква форма основните неща, за да може да са полезни на всеки, който има нужда от информация.
Отделно ако споделяме повече както за продуктите, така и за техническата част, ще сме си полезни.

# 214
  • софия
  • Мнения: 9 665
Регистрирах се сама, за да поръчвам от време на време за себе си (основно препаратът за фурни, но покрай него и други) и не съм имала никакви проблеми, но аз много цъкам в нета и пазарувам основно он лайн. Вероятно има някакви подробности, които не знам, но и без тях взимам това, което ми трябва.
Това, което ме дразни е, че не са се постарали да преведат всичко на български. Има неща и на руски, не че е проблем, но е някак неуважително. Видях, че има нови места за взимане на пратките в София, което е супер.

# 215
  • Мнения: 1 310
И мен това с руския ме дразни, редно е всичко да е преведено и то както трябва. Отделно има доста неща, които при нас не се предлагат в каталозите, а също и липсват ароматизирани страници, които при рускините ги има. Като цяло има неща за дооправяне, отдавам го на това че фирмата е сравнително от скоро на нашия пазар.
Другото е доставките, което не ми харесва. Трябва да има офиси в повече градове и да се работи в посока намаляване цената на доставката.

# 216
  • София
  • Мнения: 175
Е то и аз много цъкам в интернет и поръчвам онлайн и т.н. и точно, затова се чудя как може да има платформа, която не предлага редакция на данните. Най-вероятно е нарочно, но какъв е смисъла от "кухи" профили тогава?
Относно превода - да би било хубаво да има превод на български - все пак са на бг. пазар Simple Smile

# 217
  • софия
  • Мнения: 9 665
Е то и аз много цъкам в интернет и поръчвам онлайн и т.н. и точно, затова се чудя как може да има платформа, която не предлага редакция на данните. Най-вероятно е нарочно, но какъв е смисъла от "кухи" профили тогава?
Относно превода - да би било хубаво да има превод на български - все пак са на бг. пазар Simple Smile
Моят коментар беше за несложността на регистрация, не съм коментирала малоумието потребител да не може да редактира въведени данни.

Общи условия

Активация на акаунт